Ja echt heel zonde inderdaad! Snap echt niet wie op de redactie dacht dat zij echt goed koppel zouden vormen
Omg er lag een grote pruik/wig. In de badkamer in bad. Dat ben ik echt wel gewend maar ik sliep net en toen ging in weer naar de wc. Ik gilde echt omdat ik met mijn slaaphoofd dacht dat er een groot beest in bad lag. Toen kwam mn vriend van beneden eraan gerend en echt heel lief ‘ja dat vind je eng he, het lijkt ook wel een beetje op een dier he’. Haha toen zijn we weer gaan kijken. Oh mijn god ik krijg nog een keer een hartaanval.
Mahahahaha ik hoorde net iemand in een rant-filmpje op twitter Ted Cruz een ‘useless tower of bearded ham’ noemen. LOL
Jaaa you go! Ik ben hem ook aan het doen, was bij maar heb een paar dagen overgeslagen omdat ik ongesteld was ik zou zeggen, lekker schijt hebben aan je collega’s, maar snap dat dat misschien makkelijker gezegd dan gedaan is. Ik stuur trouwens ook gewoon filmpjes naar vriendinnen haha, is ook al heel leuk. Of je zou die beste vrienden functie kunnen gebruiken voor stories, bedenk ik me nu!
Edit: oh, mijn geniale inval was al genoemd zie ik haha, sorry!
Oh wat leuk en kan je het nu (heel) goed? Ik kan echt niet twerken maar lijkt me supertof om te leren.
Ik merk altijd dat mensen op het forum een hekel aan hem hebben, maar ik luister dagelijks Radio 1, waar hij altijd goede interviews heeft. Ik vind hem een van de weinige mensen die tenminste doorvraagt en z’n gesprekspartner niet weg laat komen met politiek gelul. Maar misschien moet ik naar het impopulaire meningen topic
Haha! Is die pruik van jezelf? Of van iemand anders? Omdat je zegt dat je echt wel wat gewend bent.
Dat is ook echt eng! Toen mijn moeder een pruik droeg had ze zo’n piepschuim hoofd
toen had ze een keer haar pruik gewassen en dat hoofd in de douche kabine gezet met die pruik op. Leek alsof er een persoon uit de grond aan het komen was. Echt fucking eng
Ik snap je punt hoor, ik zie ook zijn kwaliteiten maar vind hem wel een egoïstische interviewer. Zeker in Op1 nu, die dynamiek tussen die 2 is gewoon verre van goed
Ik ga stuk hahahaha
Ik heb het maar gegoogled, ennnnn day 1 gekeken. Maybe, just maybe, kan ik het wel opbrengen de volgende keer ook mee te doen
Ik heb een waxmelt aan met grapefruit en je ruikt het door het hele huis, super lekker fris
Is Talitha wel heel ervaren? Ken haar niet heel goed, kan aan mij liggen. En tuurlijk ervaring moet je opdoen en kansen gunnen, vind het wel fijn een ander gezicht dan de usual suspects te zien
Haha nee kan het zeker nog niet goed! Eerlijk, het is ook niet slecht hoor (heb mezelf vandaag een stukje gefilmd om het eens goed te analyseren), maar ook zeker niet super goed. Maar wie weet ben ik na dag 28 wel echt een twerk queen
@Chesirecat ja een aparte lijst is nog best een goed idee!
Ik heb net de digitale uitvaart van mijn oma bijgewoond. Ik was altijd bang dat ze eenzaam was, maar er waren best veel mensen en aantal hebben voor ons wat verhalen over haar verteld. Ze deden ook hun best om het op ons te richten en onze aanwezigheid te benoemen. En het was zo fijn om gewoon een glimps te krijgen van een Corona-vrije samenleving.
Oh fantastische interviewer hoor, absoluut. Maar wel dominant en daardoor komt Muusse niet tot haar recht vind ik. Zeker mbt klimaat waar het in dit gesprek met Klaver over ging. Had het idee dat ze onder invloed van Kockelmann die duidelijk een VVD-pet op had gezet, te veel in de ‘domme meisjesrol’ geduwd wordt terwijl ze zeker over dit onderwerp echt wel meer weet. Kan ook aan haarzelf liggen, maar denk echt dat naast Kockelmann zitten niet het beste in haar naar boven haalt.
Volgens mij blijft er staan dat je een verzoek hebt gedaan tot het is afgewezen. Zo staat het bij mij iig al heel lang bij iemand die ik ooit een verzoek heb gestuurd
Ik kijk op dit moment gewoon meer uit naar het moment dat ze mijn grijze container legen, dan dat ik weer salaris krijg. Hier gaat iets mis
Yes. Vind het ook heel vreemd dat deze persoon mij dan niet gewoon afwijst na al die tijd. Of krijgt verder nooit verzoeken en is het niet opgevallen.
Jij bent arremoe toch? Ik volg je al