Wat je even kwijt wil #48

Wat is hier de context van?

1 like

Bewaren voor morgenvroeg zodat 6.30u op zondag iets draaglijker wordt

2 likes

Matthijs bij zijn nieuwe programma Dingen Die Matthijs Leuk Vindt interviewt mensen die oud zijn over oud zijn en stelt ze allerlei impertinente persoonlijke vragen in de hoop dat er iemand gaat huilen. Dit keer, een vrouw die ik niet ken. Ze had vroeger een relatie met een beroemde man die ik ook niet ken. Helemaal hot couple in de kunst scene oid. Matthijs stuurt erop aan dat die man ondanks hun relatie achter de vrouwen aanzat. Dat vond de mij onbekende vrouw goed. Zij verklaart: ik vond dat goed omdat ik zoveel van hem hield. Matthijs kijkt VERRUKT, gaat helemaal anders zitten en luistert nog aandachtiger, er gaat een wereld voor hem open en je ziet hem een mentale notitie maken om vanavond even iets voor te leggen thuis. De stagiaires zijn mij toevoeging maar gebaseerd op hardnekkige via via roddels dus ik vond hem wel erbij kunnen.

19 likes

Huuh. Ik heb begin gemist gedaan, maar ben erg benieuwd naar deze uitspraak.
Die vrouw met die oogmake-up vind ik echt saai.

Nee gvd dit gaat weer de halve kaassouffle kant op

14 likes

Ik weet niet wat ik viezer vind kaassouflées of het idee dat Matthijs van Nieuwkerk stagiaires neukt.

1 like

O die reactie heb ik dan helemaal gemist haha. Wel vrije interpretatie als ik het zo hoor :stuck_out_tongue:

Matthijs die kaassoufles neukt

16 likes

Ik las: ik weet niet wat ik in de vriezer vind. :woman_facepalming:t3:

@lemongrab *halve

1 like

Wa?

Halve kaassoufflé.

Ja zover was ik, maar snap nog steeds niet wat je ermee bedoelt?

Ik ben die gastenkliek van Matthijs wel echt zat. Steeds dezelfde koppen

Edit al was die vrouw wel onbekend voor mij. Maar echt saai dus ja geen aanwinst

1 like

Ik vond het nog erger dan M (sowieso haat ik haar als interviewer) de hele tijd SVEN KOKKELMAN in de studio had.

Wat is dit? Half 7 sochtends op een dinsdagochtend in 2007? Waarom is Sven kokkelman dagelijks op tv.

7 likes

Hahaha en Marcel van Roosmalen had een hele ode aan die situatie bij Media Inside. Zo grappig

1 like

Ja iedereen zegt dat hij zo’n mega goede interviewer is maar ik snap niet waarom? Misschien lijkt iedereen gewoon een goede interviewer naast M herself.

Oja en hij bleef ook zeggen dat hij allemaal dingen wist ‘uit goede bronnen’ alsof ie met Mark zelf dm’t, Sven, vriend, je kijkt gewoon de debatten.

5 likes

Ik dacht rond 19:00 uur oh nog ff een uurtje werken en keek net op de klok en zag dat het bijna 23:00 uur was :sweat_smile: Wel veel gedaan, maar nu toch maar ff in de chillstand.

1 like

Nou ik snap ook niet waarom Marcel ineens overal in planten en honden moet worden geprult.

Ben het eigenlijk wel met Thierry eens dat de hele NPO opnieuw moet beginnen en we iedereen ontslaan behalve André van Duin en Jan Slagter. Misschien kunnen we gewoon een hoop Vlamingen inhuren en wat Surinamers en Nederlanders verder van de buis houden want het gaat altijd weer mis.

Waarom moet elke presentator van de npo een eigen programma? Zelfs de presentator van Fucking studio sport moet tegenwoordig hele landen aan ons mansplainen, laatste keer Ierland waar ie net zo’n flinterdunne connectie mee had als ik met Kazachstan.

11 likes

Vergeet Waldemar niet op de motor in Afrika

Is het trouwens niet Nico Dijkshoorn in de plant of ga ik daar vanuit omdat ze de rest ook 1 op 1 van DWDD overnemen

3 likes

Nee want Nico Dijkshoorn heeft een heel specifiek spraakgebrek; of misschien ken je het beter als een Amsterdams accent.

4 likes