Wat je even kwijt wil #48

Ik volg je al, maar jij mij niet dus we kunnen het ook andersom doen?

1 like

Hahahaa die vindt onze baby ook fantastisch en wij noemen hem ook vieze Freddy :sunglasses:

Ik heb je afgewezen!

1 like

De ex van mijn oom is verpleegster en zit altijd op fb over corona te praten en dat iedereen zich aan de maatregelen moet houden etc. Maar ze doet het zelf niet? Ze geeft letterlijk mensen drie zoenen, doet tuinfeestjes organiseren, doet geen afstand bewaren en mijn neefje laat ze gewoon nog buiten ondanks de avondklok. Er is nu weer een post dat ze een vriendschap heeft moeten stoppen omdat de persoon de regels niet naging. Vriendin is een hele show aan het neerzetten :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Stel je voor je verzamelt bewijs (super petty haha) en je pleurt het onder die post *popcorn eten *

8 likes

Hahaha ja dat zou echt heerlijk zijn

1 like

Morgen maar weer hooikoortstabletjes bij de LIDL halen. :sun_with_face:

Nee het is van zijn zus. En ik weet dat ook gewoon, maar als ik die pruik zie als ik nog half in slaap ben en die pruik in bad ligt, dan schrik ik me kapot. Ik moest zelfs een beetje huilen haha :sweat_smile:

2 likes

Ik ben enorm teleurgesteld in mijn ‘bonusbox’ :cry:

4 likes

Ik kreeg ook meteen een soort hooikoorts flashback maar bedacht me toen dat het nog gewoon winter is en er nog niet eens blaadjes aan de bomen zitten haha :joy:

Haha ik ben toch maar hard op zoek gegaan naar pilletjes gisteren, maar ben ze vandaag weer vergeten in te nemen…

1 like

Dit heb ik elke week… matige producten en nog meer matigere kortingen

4 likes

Het schoot gisteren zomaar in mijn rug terwijl ik nog herstellende ben van een eerdere val op mijn onderrug. Ik wilde graag een stukje lopen voor de frisse lucht en omdat bewegen het beste medicijn is.

Maar ik had echt veel pijn en ik kon niet normaal rechtop staan of lopen. Dus ik ging eerst mijn loopje oefenen en ik vroeg aan mijn man of het normaal leek. Maar ik was echt helemaal stijf en ik was heel overdreven met mijn armen aan het zwaaien om te compenseren ofzo.

En toen zei hij dat ik leek op die Theresa May meme.

Toen moest ik zo hard lachen dat ik gewoon weer door mijn rug ging :weary:

67 likes

wanneer je dag begint met dat je koffie niet in je kopje zit maar letterlijk onder je apparaat. Dankjewel goedkopere cupjes. ik ga weer terug naar de Starbucks of Dolce Gusto cupjes -.-

en mn ontbijt zit op mijn shirt. wauw. dit word niet mijn dag.

Mijn smoothie smaakt naar meloen. En als ik nou iets ranzig vind is dat het. Ben maar aan het atten.

Omg mijn vader wilt echt heel snel al een nieuwe hond :scream::anguished:

3 likes

Oh i loooove meloen! Maar in een sap/smoothie lijkt het me echt goor idd.

En het gekke is, ik had het gemaakt met spinazie, banaan en ananas.

Omg yes meloen is het vieste van de hele wereld

3 likes

Ik ontving net een cv voor een stageplek met als geboortejaar 2000. Ik dacht oh een meeloopstage van een middelbare scholier ofzo, toen besefte ik me dat mensen uit 2000 ook alweer 21 zijn mijn god :exploding_head: :older_woman:

48 likes