In het echt vond ik dit al vervelend, lijkt me nu helemaal vervelend.
Ben vandaag vrij want het is mijn eens in de twee weken vrije dag, maar het voelt vandaag weer ff heel nutteloos om vrij te zijn. Ik ga nu maar even naar buiten en dan dadelijk maar weer borduren. Weet het anders ook niet 
Ik heb zometeen een stand up maar ik heb geen zin om te bedenken wat ik ga doen deze week.
Was eigenlijk van plan niks, maar ja.
Als je dit jaar afstudeert krijg je wel een compensatie, dat zag ik laatst op het forum langs komen. Volgens mij was dat voor een hbo bachlor of universitaire master iets van 500 euro.
Edit: Gevonden! Hopelijk heb je er iets aan. https://duo.nl/particulier/corona/tegemoetkoming-voor-studenten-vanwege-corona.jsp
Moet je echt concrete doelen aangeven? Hoop van niet, dan kun je gewoon vaag blijven 
Ik ga werken aanâŠ
Heb voor het eerst in tijden zoân leuk weekend gehad. Bierproeverij gedaan, gewandeld in het bos en met een vriendin gegeten. Maar heb nu zo geen motivatie om weer aan de slag te gaan
Doet me altijd terugdenken aan mijn studietijd, vond/vind die assesments verschrikkelijk
Succes allemaal deze week, dat het een fijne week mag worden

Haha ja ik lul me er uiteindelijk wel uit denk ik. Nog wat sterkte kantoortermen erin âuitrollenâ âkick-offâ en dan wordt het vast geaccepteerd.
Maar ik heb maandagochtend altijd zoân reset, dan kijk ik naar mân to do list en denk ik ââŠâ
Haha ja heb hetzelfde nu. Geen zin en voel de urgentie niet. Maar ja eenmaal begonnen lukt het altijd wel
Ik kreeg net een shitload aan geld op mijn rekening gestort (ik wist dat ik het zou krijgen alleen niet wanneer)
En ik wil nu 10.000 dingen gaan bestellen (ik heb op 6 webshops mandjes vol
) maar verstandige mij zegt dat ik het moet sparen. Ik ga wel 1 mooie zonnebril voor mezelf kopen zodat ik wel iets tastbaars heb als herinnering aan mijn tante behalve spaargeldâ:sparkling_heart:
Ik zag dat iemand postte dat ze bij de Bijenkorf best veel korting hebben op zonnebrillen! Zitten best mooie bij. Een tastbaar iets als herinnering aanschaffen is een mooi gebaar toch. (6 digitale winkelmandjes mss wel wat veel
)
Ja irritant is dat he. Bij mij komt dat ook omdat je steeds jezelf ziet. Ik plak daarom dat schermpje altijd af met een post-it oid.
Verder las ik de tip om een wit vel neer te leggen tussen jou en het scherm ivm weerkaatsen van het licht. (En gewoon onthouden dat niemand er echt geweldig uitziet op een scherm. Ligt niet aan jou ligt gewoon aan de computer)
Ooh thnx voor de tip! Ik heb ook nog bijenkorf cadeau bonnen dan kan ik die ook gelijk gebruiken!
Mijn vriend baalt dat de sportscholen niet open gaan want dit word zijn laatste zomer met een kindloos lichaam!!! 
Ah joh, kan hij zich juist al voorbereiden op zân dad bod toch
of bedoelt hij jouw lichaam?!
Vind je dat fijn of is het te snel?
Lijkt me heel dubbel.
Echt? Ik juist niet want je bent je zo van jezelf bewust.
Oo nee door de afstand (scherm ertussen, toeschouwers niet in mân fysieke omgeving) zou ik me juist vrijer voelen denk ik! Dat merk ik nu ook bij presentaties
Ik voel me altijd zo bad ass als ik op een 80 weg inhaal