Hahaha dit. Eén van mijn nichtjes heeft * naam * 2003 als gebruikersnaam op insta. Heb ook wel eens gedacht jezus wat moet zo’n jong kind op Instagram. Maar ze wordt gewoon 18 dit jaar . In mijn hoofd is alles na 2000 nog steeds basisschool.
Moe
Beh m’n afvalstoffenheffing in een keer betaald. Me so poor
Werd vannacht wakker doordat er door een kier in de gordijnen de maan op m’n gezicht scheen
gothic cynthia
De maandag valt echt weer tegen, zeker nu t ook nog mooi weer is
Ik stapte net onder een koude douche De CV heeft storing en ik had het niet door. Welkom op maandag
Dit is mijn favoriete meme dus ik moest heel hard lachen. Maar wel heel kut van je rug.
Ben om 8 over 9 m’n bed uit gegaan om om 9:15 in een teams meeting te zitten goeiemurrege
Om 10 uur heb ik online training via Teams. Moeten we allemaal toneelstukjes gaan opvoeren met een trainingsacteur. Echt 0,0 zin in
Bij zoiets lijkt het me wel weer fijn dat dat nu online moet ipv in het echt
In het echt vond ik dit al vervelend, lijkt me nu helemaal vervelend.
Ben vandaag vrij want het is mijn eens in de twee weken vrije dag, maar het voelt vandaag weer ff heel nutteloos om vrij te zijn. Ik ga nu maar even naar buiten en dan dadelijk maar weer borduren. Weet het anders ook niet
Ik heb zometeen een stand up maar ik heb geen zin om te bedenken wat ik ga doen deze week.
Was eigenlijk van plan niks, maar ja.
Als je dit jaar afstudeert krijg je wel een compensatie, dat zag ik laatst op het forum langs komen. Volgens mij was dat voor een hbo bachlor of universitaire master iets van 500 euro.
Edit: Gevonden! Hopelijk heb je er iets aan. https://duo.nl/particulier/corona/tegemoetkoming-voor-studenten-vanwege-corona.jsp
Moet je echt concrete doelen aangeven? Hoop van niet, dan kun je gewoon vaag blijven
Ik ga werken aan…
Heb voor het eerst in tijden zo’n leuk weekend gehad. Bierproeverij gedaan, gewandeld in het bos en met een vriendin gegeten. Maar heb nu zo geen motivatie om weer aan de slag te gaan
Doet me altijd terugdenken aan mijn studietijd, vond/vind die assesments verschrikkelijk
Succes allemaal deze week, dat het een fijne week mag worden
Haha ja ik lul me er uiteindelijk wel uit denk ik. Nog wat sterkte kantoortermen erin “uitrollen” “kick-off” en dan wordt het vast geaccepteerd.
Maar ik heb maandagochtend altijd zo’n reset, dan kijk ik naar m’n to do list en denk ik “…”