Haha ja heb hetzelfde nu. Geen zin en voel de urgentie niet. Maar ja eenmaal begonnen lukt het altijd wel
Ik kreeg net een shitload aan geld op mijn rekening gestort (ik wist dat ik het zou krijgen alleen niet wanneer)
En ik wil nu 10.000 dingen gaan bestellen (ik heb op 6 webshops mandjes vol ) maar verstandige mij zegt dat ik het moet sparen. Ik ga wel 1 mooie zonnebril voor mezelf kopen zodat ik wel iets tastbaars heb als herinnering aan mijn tante behalve spaargeldâ:sparkling_heart:
Ik zag dat iemand postte dat ze bij de Bijenkorf best veel korting hebben op zonnebrillen! Zitten best mooie bij. Een tastbaar iets als herinnering aanschaffen is een mooi gebaar toch. (6 digitale winkelmandjes mss wel wat veel )
Ja irritant is dat he. Bij mij komt dat ook omdat je steeds jezelf ziet. Ik plak daarom dat schermpje altijd af met een post-it oid.
Verder las ik de tip om een wit vel neer te leggen tussen jou en het scherm ivm weerkaatsen van het licht. (En gewoon onthouden dat niemand er echt geweldig uitziet op een scherm. Ligt niet aan jou ligt gewoon aan de computer)
Ooh thnx voor de tip! Ik heb ook nog bijenkorf cadeau bonnen dan kan ik die ook gelijk gebruiken!
Mijn vriend baalt dat de sportscholen niet open gaan want dit word zijn laatste zomer met een kindloos lichaam!!!
Ah joh, kan hij zich juist al voorbereiden op zân dad bod toch of bedoelt hij jouw lichaam?!
Vind je dat fijn of is het te snel?
Lijkt me heel dubbel.
Echt? Ik juist niet want je bent je zo van jezelf bewust.
Oo nee door de afstand (scherm ertussen, toeschouwers niet in mân fysieke omgeving) zou ik me juist vrijer voelen denk ik! Dat merk ik nu ook bij presentaties
Ik voel me altijd zo bad ass als ik op een 80 weg inhaal
Die van mij valt ook steeds meer tegen Elke week ook bijna hetzelfde. Kattengrind (oké, dat is dan wel fijn, want vind de duurdere van AH het fijnste, maar die is ook het duurste), popcorn, bepaalde koekjes.
ah nee echt, blijven ze nog dicht?
Ik had trouwens een click & collect bij de Action (alweer en voor de derde keer misten er weer spullen) tussen 8 - 9 uur en het was gewoon drukker dan vorige week tussen 16-17 uur.
Nu wachten op IKEA om een kast te brengen en de zijkant van een bed mee te nemen die ik bij de vorige levering in plaats van de kast kreeg. Hopelijk krijg ik nu wel de kast en niet de andere zijkant van het bed. Er zat trouwens geen bed in mijn bestelling en het lijkt ook niet op een KALLAX-kast.
Nee zn eigen lichaam want daarna heeft hij een dad bod zei ie inderdaad
Omg ik had net brood uit de vriezer op het aanrecht gelegd om te ontdooien. Toen ik net beneden kwam zat er ineens een gat in het midden van een sneetje. Nu weet ik niet of mijn kat dat heeft gedaan of dat we weer een muis hebben
Kan de kat op het aanrecht? Volgens mij eten veel katten brood. Eentje jatte vroeger weleens brood en 1 die ik nu heb lust blijkbaar ook brood.
@Huismus Ik heb altijd gezegd dat ik zsm een puppy wil, maar nu voelt het idd heel dubbel. 4 Maart zou hij 13 zijn geworden en ik wil gewoon rustig zijn verjaardag vieren. Ben ook bang dat ik de nieuwe pup zou gaan vergelijken.
Gelukkig zijn we er nog niet over uit welk ras we gaan nemen. Dus zal nog wel een halfjaar duren. Al is mijn vader er kapot van dat Buddy weg is
Nou als ze zegt ik hoor het meteen dan weet ze ook wel dat je echt ziek bent! Beterschap!
Ja hij kan er gewoon op, maar ik heb hem nog nooit iets van ons zien eten. Maar misschien wel als niemand het ziet dus? Het is ook echt precies zoân hap in het midden