Wat je even kwijt wil #48

Gelukkig!

1 like

Dit is t niet denk ik. Uitademen doet t meeste pijn/niet comfortabel. En dan niet duidelijk borstbeenpijn maar we doen gezellig alsof t in je longen zit pijn. Maar dit is gewoon echt niet zo. Heel vaak helpt heel diep ademhalen even omdat dan ff alles opgerekt wordt. Denk dat je spieren eerder aanspant/verkrampt dan je denkt.

Soms twijfel ik wel of ik niet iets anders heb. Maar google vertelt me nog niks :joy:

@tijgerlelie herkenbaar al probeer ik t niet eens uit angst om te falen. Probeer die nare gedachtes uit je hoofd te zetten en ook te gaan slapen. :heart:

1 like

:sweat_smile: Misschien heb ik de papierversnipperaar alweer gemold. Hoop het niet, want was anders een erg kort leven. Later vandaag maar eens kijken.

Ben zó drinken

11 likes

Hmm nee dat is wel anders denk ik inderdaad! Wel eens met je huisarts over gesproken? Misschien kan die helpen. Hoop dat je snel verbetering vindt, klinkt niet fijn

@Luzarl beetje laat maar Sterksel is ook wel een mega gat waar niks te beleven is. Nooit verwacht daar iets over te lezen hier. De volgende keer twee dorpjes verderop en dan mij even laten weten dat je er bent haha stuk gezelliger :dancer:t3:

8 likes

Fuck you Maarten!

(Wel kut van je hoofdpijn)

1 like

Wow wat een bak licht op de “vroege” ochtend :open_mouth:

4 likes

Ohhh ik ben brak en ongesteld en heb pijn en ik heb geen ibuprofen meer dus maar paracetamol genomen maar werkt niet echt. En ik heb zin in een vette tosti maar heb dat niet in huis :cry:

Ik kijk door dit weer echt nog meer uit naar de dagen dat je heerlijk kan zonnen :heart:

9 likes

Ik heb weer k*t geslapen. Hoe koppels een deken kunnen delen en lekker kunnen slapen is mij een raadsel.

4 likes

Een deken van 2,40 bij 2,20. Dan kan je allebei burritoen erin.

1 like

Twee aparte dekens, zoveel beter!

14 likes

Haha echt, wat zei je bemoei je met je eige deke

11 likes

@marley @Viktor @Printemps
Ik ben ook echt team aparte deken en ik denk zelfs dat als ik met iemand ga samenwonen en er is genoeg ruimte dat ik team extra bed ben, als je dan niet kan slapen, dat je gewoon naar een ander bed kan verhuizen. Natuurlijk is samen slapen soms heel gezellig en knus maar dat vergaat als de ene allang ligt te snurken en de ander niet in slaap komt. Kom niet aan m’n slaap :joy:

En wat ik kwam posten: vandaag coronatest nr 3. Verwacht weer negatief maar heb vannacht toch een partijtje ongezonde hoestbuien gehad. Heb vannacht ook die test geboekt en kan over een uur al gaan haha bizar hoe dat systeem nu na 11 maanden is ingericht.

11 likes

Fijne vooruitzichten!

1 like

@Viktor @Printemps @Harrrie misschien toch maar aparte dekens nemen dan. Mijn vriend vindt het sowieso onzin want hij slaapt altijd als een roosje. :roll_eyes:

2 likes

Wij hadden ook altijd ruzie over de deken, maar ik vind twee eenpersoonsdekens lelijk staan op een tweepersoonsbed. Dus wij hebben een compromis, een eenpersoons en een tweepersoons. Kun je het netjes op het bed leggen en af en toe toch nog samen onder een deken. En ik kan een super burrito maken van het tweepersoons in mijn eentje :sunglasses:

1 like

Dit klinkt als een biecht, maar wij hebben 2 aparte 2-persoons dekbedden. Mensen vinden het maar raar. Tja wij slapen heerlijk.

34 likes

woow dit is geniaal. nooit meer koud.

Wij hebben ook twee eenpersoonsdekbedden maar daar over meestal een sprei liggen (ook met slapen. alleen in de zomer niet)

2 likes