Wat je even kwijt wil #48

Heb weer gebeld en ja hoor assistente heeft weer een spreek uur pff. Ik snap het hoor maar wel irritant zo haha.

Hahahaha ja doe ik dus ook, en elke keer weer met zo’n recept waarvan mensen zeggen; ja maar zo is het echt lekker.
Wilde het laatst bijna proberen met dat recept dat hier werd gedeeld, daarmee zou het naar de binnenkant van een oreo smaken. Gelukkig heb ik mezelf tegen weten te houden.

1 like

Ik kan vanaf 14:00 bellen en zit echt als een havik naar de klok te kijken

1 like

Snel typ t nummer in en druk meteen om 2 uur op t hoorntje haha

Ze staan als ‘dokter’ in mn telefoon hahaha dus hoef alleen de D in te tikken en dan bellen

1 like

Ik luister naar het tweede boek van Judith Visser. En ik snap heus wel dat ze Asperger heeft maar waarom moet die meid zo dramatisch en onaardig zijn. Echt geen zin om verder te luisteren eigenlijk.

3 likes

Dit zegt genoeg denk ik :joy:

2 likes

Jaa godver. Ik ga gewoon naar de dokter toe want dit werkt voor geen meter.

Heb je ze nog niet aan de lijn? Ik ook niet :joy:

1 like

Hahaha nee. Ik woon er wel praktisch naast dus ik ga daar maar ff heen want dit werkt niet zo. Ik heb al 0.0 gelduld haha.

Ik heb net een echo laten maken van mn borst en er was gelukkig niks aan de hand. Op naar mn eerste werkdag morgen :tada:

131 likes

Gelukkig!! Veel succes en plezier morgen

1 like

Haha die was van mij! Die is wel écht superlekker hoor :pleading_face: Maar snap dat er mensen zijn die de structuur niet wegkrijgen, ik heb hetzelfde met Brinta. Een keer veel te dik gemaakt, waardoor het de hele dag als cement op m’n maag heeft gelegen :nauseated_face: Word alweer misselijk bij het idee

1 like

Lol dacht eerst dat ik naar bebloed maandverband zat te kijken, daar had je me tuk

13 likes

Net met mijn eerste gesprek gehad, en dat ging goed! Nu wachten tot ze me (hopelijk) uitnodigen voor een tweede gesprek.

4 likes

Hoe moet je anders een autist beschrijven? /s

3 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:
Had ik hem nog wel in een spoiler gezet voor het geval dat hahaha.

2 likes

Ja dat benadrukte de smerigheid alleen maar hahha

Het is een autobiografie. Ze is zelf zo dramatisch en onaardig

2 likes

Ooh oke :open_mouth:

1 like