Ik zou het opgeven, die smaak is gewoon smerig en het blijft altijd een prutje. Al die recepten met: deze smaakt echt naar oreo, appeltaart, cheesecake… ja ja…
Ik doe altijd water in het pannetje waar ik de havermout in heb gemaakt, dan spoel ik die na t eten om. Dat ziet er inderdaad gewoon echt uit als behangplaksel ja
Nou mijn laatste week vrij voordat ik volgende week (na meer dan een jaar thuis) weer ga werken.
En ik vind het gewoon nu al eng.
Ik heb net Phileine Zegt Sorry gekeken en Michiel Huisman toen hij jong was
Probeer er niet je laatste vrije week door te laten verpesten! Zenuwen kan je maandag alsnog doen
Er komen hier allemaal toeterende les auto’s voorbij. Het is tegenwoordig wel een hele dagtaak om bij te houden wie er nu weer boos zijn en of ze wel of niet demonstreren en waarom.
Ik ook, daar verkoop ik toch niet mijn gegevens voor Albert Heijn?!
De katten gebruiken ineens hun mand niet meer. Eerder vochten ze erom. Prima, dan kan ik mijn voeten erin stoppen (het is zo’n hele zachte pluizige).
En heb inmiddels al 7 vuilniszakken vol administratie versnipperd. Wat een werk, zeg.
Godsamme bel 10 x de dokter dan hebben ze vergadering , dan 10 minuten na lunch pauze zitten ze nog te chillen. Wedde als ik straks bel zitten ze te kakken ofzo. Ewa neem op ik haat bellen.
Disclaimers jaa dokters hebben het druk jaa goed bezig enzo.
De assistente bij de arts was steeds in gesprek, heb elk half uur gebeld ofzo. Zei ze toen ik haar eindelijk aan de lijn kreeg: kon je niet vroeger op de dag bellen?
Vervolgens moest ik een formulier langsbrengen, ik was er binnen 5 min. Zegt ze: je moet een afspraak maken ivm corona. Ik; je zei net nog kom zo snel mogelijk?? “Vooruit dan maar”
Wil me nu alweer uitschrijven
Heb weer gebeld en ja hoor assistente heeft weer een spreek uur pff. Ik snap het hoor maar wel irritant zo haha.
Hahahaha ja doe ik dus ook, en elke keer weer met zo’n recept waarvan mensen zeggen; ja maar zo is het echt lekker.
Wilde het laatst bijna proberen met dat recept dat hier werd gedeeld, daarmee zou het naar de binnenkant van een oreo smaken. Gelukkig heb ik mezelf tegen weten te houden.
Ik kan vanaf 14:00 bellen en zit echt als een havik naar de klok te kijken
Snel typ t nummer in en druk meteen om 2 uur op t hoorntje haha
Ze staan als ‘dokter’ in mn telefoon hahaha dus hoef alleen de D in te tikken en dan bellen
Ik luister naar het tweede boek van Judith Visser. En ik snap heus wel dat ze Asperger heeft maar waarom moet die meid zo dramatisch en onaardig zijn. Echt geen zin om verder te luisteren eigenlijk.
Jaa godver. Ik ga gewoon naar de dokter toe want dit werkt voor geen meter.
Heb je ze nog niet aan de lijn? Ik ook niet