Wat je even kwijt wil #48

Hahaha nee. Ik woon er wel praktisch naast dus ik ga daar maar ff heen want dit werkt niet zo. Ik heb al 0.0 gelduld haha.

Ik heb net een echo laten maken van mn borst en er was gelukkig niks aan de hand. Op naar mn eerste werkdag morgen :tada:

131 likes

Gelukkig!! Veel succes en plezier morgen

1 like

Haha die was van mij! Die is wel écht superlekker hoor :pleading_face: Maar snap dat er mensen zijn die de structuur niet wegkrijgen, ik heb hetzelfde met Brinta. Een keer veel te dik gemaakt, waardoor het de hele dag als cement op m’n maag heeft gelegen :nauseated_face: Word alweer misselijk bij het idee

1 like

Lol dacht eerst dat ik naar bebloed maandverband zat te kijken, daar had je me tuk

13 likes

Net met mijn eerste gesprek gehad, en dat ging goed! Nu wachten tot ze me (hopelijk) uitnodigen voor een tweede gesprek.

4 likes

Hoe moet je anders een autist beschrijven? /s

3 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:
Had ik hem nog wel in een spoiler gezet voor het geval dat hahaha.

2 likes

Ja dat benadrukte de smerigheid alleen maar hahha

Het is een autobiografie. Ze is zelf zo dramatisch en onaardig

2 likes

Ooh oke :open_mouth:

1 like

Eindelijk gelukt nu ff de hele dag wachten tot ik terug gebeld word :slightly_smiling_face:

@Luzarl is het jou al gelukt?

nee ik sta inmiddels al 50 minuten in de wacht. Toen ik belde was ik beller nummer 4, dus ik vind dat de rest wel extreem veel tijd nodig heeft :frowning: je kan tot 15:00 bellen dus ik ben benieuwd of ze me dan nog wel helpen
ik bel voor mn vaccinatie trouwens… en ik vind dat al zo spannend en ben al trots dat ik gewoon bel dus balen dat ze dan niet opnemen

13 likes

Essie playing koi!

2 likes

Gewoon aan de lijn blijven ookal is het 3 uur geweest.
Jaa ik hou ook niet van aan de telefoon uitleggen hoe of wat dan is het extra balen als je met zenuwen zit voor niks.

Ik ging net even een pakketje afgeven en gratis paaseitjes bij de Jumbo ophalen maar jezus wat een salty mensen overal. Die DHL vrouw weigerde mijn pakket aan te nemen omdat er een adres in Duitsland op het retour label stond (‘ja hier mag ik geen sticker opplakken want dit is naar Duitsland en dat doen wij niet’) terwijl het letterlijk het label is dat ASOS naar me toe stuurde.
Bij de Jumbo stond dat de aanbieding gold voor paaseitjes en -figuurtjes, snauwt die caissière als ik zeg dat ik punten wil inwisselen ‘dat is alleen op eitjes hoor’ (was niet zo, gelukkig).
Ik geloof dat ik ook een beetje overgevoelig ben maar ik werd er zo chagrijnig van, bah.

6 likes

Het is gelukt!! Ik krijg mn tweede brief deze week.

29 likes

Fijn! Goed dat je toch hebt gebeld (en aan de lijn bent gebleven). Las dat je het best pittig vond allemaal dus goeie stap! :blush:

Nog een :hocho: :dagger: en we zijn een geslacht(s)gemeenschap :upside_down_face:

2 likes

Er is in mijn vakantie drama geweest op werk maar alle berichten erover zijn verwijderd dus ik kan de juice niet teruglezen. Iemand tips hoe ik een work bff kan maken terwijl ik geen enkele collega ken en nooit iemand face to face zie. :joy:

12 likes