Wat je even kwijt wil #48

Bestaat N@tschool nog steeds :scream:

3 likes

Zondagsleven is geen autobiografie.

Ok. Autobiografische roman dan. Maakt niet echt uit want of ze is zelf onaardig of haar personage is onaardig.

Vandaag een Natuurmonumenten fietstocht gedaan, echt heeeerlijk burgerlijk weer. De fietstocht vanaf 's Graveland is een aanrader iig! En nu lig ik al 2 uur op bed en dat heb ik mezelf nog nooit toegestaan overdag :partying_face:

5 likes

Ik leer nu pas dat je bij thuisbezorgd punten spaart die je o.a. weer kan inwisselen voor een 5 euro kortingsbon. Jeej eerst volgende twee keer eten bestellen met korting.

7 likes

Heb medicatie gekregen voor mijn migraine! 3e keer deze maand dat ik migraine heb. Nu hopen dat het werkt

2 likes

Ik had vandaag een practicum en een rondleiding door 1 van de universiteitsgebouwen dat wordt gebruikt voor onderzoek waar een groot deel van ons vak over gaat en het was zoooo chill. Heel corona-veilig opgezet en zoveel moeite voor gedaan door de vak coordinators.

2 likes

Ik heb zo veel honger als ik ongesteld ben altijd, echt niet grappig meer. Ben onderweg van werk naar huis en ik heb prima gegeten vandaag maar ik voel me echt alsof ik zo ter aarde ga storten

9 likes

Vriendin van mij heeft allemaal van zo’n bolero zakjes voor limonade te maken. Ik dacht ik ga kijken wat ze allemaal hebben en zie dat je een proefpakketje voor €0,01 kon bestellen. Dus ik dat dien, blijkt bij het afrekenen dat je €3,95 betaald voor verzenden met brievenbuspakketje :rofl: :rofl:

Die 4 zakjes passen zelfs in een normale enveloppe… doe ik dus mooi niet.

1 like

Ze mogen de dingen waar je je punten voor kan inwisselen nog wel even updaten :clown_face:

17 likes

Die hebben online een webshop aka storefront waarbij je volgens mij voornamelijk afrekent bij andere ketens. Lekker vertrouwd voor boomers.

5 likes

Heb ik ook, ben al de hele dag aan het vreten

1 like

Is er een Britse acteur die niet in Midsomer Murders heeft geacteerd?

2 likes

Nee.

Vanavond wel de ontknoping van de zinderende finale van vorige week :blush:

2 likes

Ik lees dit en hoor meteen de intro in mijn hoofd.

7 likes

Ja ik sta er soms echt van te kijken wat er allemaal inpast op een dag. Zal wel veel energie kosten ofzo :woman_shrugging:t2:

1 like

Oh wat fijn zeg!! Ben echt blij voor je :smiling_face_with_three_hearts::kissing_heart:

1 like

Altijd als ik op een dating app iemand tegenkomt die Nick/Rick of Joep ofzo gaat mijn hoofd zo van “Nick/Rick heeft een dikke pik” “Joep poep”
Ik ben echt 12 🥲

31 likes

Jaaaaa omg! We zitten hier al in spanning! :grin:

Via de bonuswinkel! Kan je vinden in het dropdown menu links

1 like