Ja hoor. Is het me gelukt bij de dokter krijg ik een doorverwijzing. Moet ik hun ook weer bellen hahah. Het universum is me aan het testen.
Sturen ze dat niet zelf door? Mijn arts doet tegenwoordig alles digitaal doorsturen. Zo chill.
Wat een sjachrijnen allemaal!
Ik dacht ook dat het alleen op de eitjes was! Ik ga deze week figuurtjes halen
Ja, want autisme hebben mag alleen als de rest er geen last van heeft. Kom op,
Nee ik heb net die brief opgehaald. Kon gelukkig wel digitaal een afspraak maken maar dat was ook een heel interview haha. Maar nu heb ik rust haha.
Ja precies ja. Precies wat ik bedoel.
Pff ik lopen naar de steunzolen zaak, halverwege mondkapje vergeten. Terug gelopen, geen tijd meer om weer helemaal geen te lopen. Met de fiets en nu 10 min te vroeg helemaal rood en bezweet. Ik haat mezelf en dit weer
Holy shit ik heb buikkrampen joh niet te doen BAARMOEDER STOP
Ik wou na werk een stuk gaan lopen maar ik heb geen wilskracht dus ik ga maar in bad.
sameeeee
Ik heb weer zin in ketchup
Bestaat N@tschool nog steeds
Zondagsleven is geen autobiografie.
Ok. Autobiografische roman dan. Maakt niet echt uit want of ze is zelf onaardig of haar personage is onaardig.
Vandaag een Natuurmonumenten fietstocht gedaan, echt heeeerlijk burgerlijk weer. De fietstocht vanaf 's Graveland is een aanrader iig! En nu lig ik al 2 uur op bed en dat heb ik mezelf nog nooit toegestaan overdag
Ik leer nu pas dat je bij thuisbezorgd punten spaart die je o.a. weer kan inwisselen voor een 5 euro kortingsbon. Jeej eerst volgende twee keer eten bestellen met korting.
Heb medicatie gekregen voor mijn migraine! 3e keer deze maand dat ik migraine heb. Nu hopen dat het werkt
Ik had vandaag een practicum en een rondleiding door 1 van de universiteitsgebouwen dat wordt gebruikt voor onderzoek waar een groot deel van ons vak over gaat en het was zoooo chill. Heel corona-veilig opgezet en zoveel moeite voor gedaan door de vak coordinators.
Ik heb zo veel honger als ik ongesteld ben altijd, echt niet grappig meer. Ben onderweg van werk naar huis en ik heb prima gegeten vandaag maar ik voel me echt alsof ik zo ter aarde ga storten
Vriendin van mij heeft allemaal van zoān bolero zakjes voor limonade te maken. Ik dacht ik ga kijken wat ze allemaal hebben en zie dat je een proefpakketje voor ā¬0,01 kon bestellen. Dus ik dat dien, blijkt bij het afrekenen dat je ā¬3,95 betaald voor verzenden met brievenbuspakketje
Die 4 zakjes passen zelfs in een normale enveloppe⦠doe ik dus mooi niet.