Wat je even kwijt wil #48

Ze mogen de dingen waar je je punten voor kan inwisselen nog wel even updaten :clown_face:

17 likes

Die hebben online een webshop aka storefront waarbij je volgens mij voornamelijk afrekent bij andere ketens. Lekker vertrouwd voor boomers.

5 likes

Heb ik ook, ben al de hele dag aan het vreten

1 like

Is er een Britse acteur die niet in Midsomer Murders heeft geacteerd?

2 likes

Nee.

Vanavond wel de ontknoping van de zinderende finale van vorige week :blush:

2 likes

Ik lees dit en hoor meteen de intro in mijn hoofd.

7 likes

Ja ik sta er soms echt van te kijken wat er allemaal inpast op een dag. Zal wel veel energie kosten ofzo :woman_shrugging:t2:

1 like

Oh wat fijn zeg!! Ben echt blij voor je :smiling_face_with_three_hearts::kissing_heart:

1 like

Altijd als ik op een dating app iemand tegenkomt die Nick/Rick of Joep ofzo gaat mijn hoofd zo van ā€œNick/Rick heeft een dikke pikā€ ā€œJoep poepā€
Ik ben echt 12 🄲

31 likes

Jaaaaa omg! We zitten hier al in spanning! :grin:

Via de bonuswinkel! Kan je vinden in het dropdown menu links

1 like

Omg, dit is zo’n leuke dag! Ik heb echt fantastisch nieuws gekregen, een leuke opdracht voor mijn hopelijk toekomstige opleiding en nog een dag weekend :smiling_face_with_three_hearts: ik vier dit met een afdankertje in bed

Edit: afzakkertje

54 likes

Wist niet waar ik dit kwijt kon, dit lijkt me t beste plekje.

Kent iemand dat gevoel dat je met iemand in gesprek bent, iemand anders die je kent aanhaakt en compleet de aandacht opeist en je uiteindelijk hopeloos je aandacht probeert te verdelen tussen de 2 terwijl je eigenlijk wil zeggen: ā€œIk ben nu even met persoon #1 in gesprek, wacht evenā€¦ā€.
Ik ben daar blijkbaar slecht in om die grens ter plekke aan te geven, maar ik snap vooral niet waarom persoon #2 niet doorheeft dat hij/zij zelf even kan wachten?

4 likes

Hahaha, ja idd :joy:

1 like

Ik heb net voor ā€˜t eerst (ooit? Denk ik) een yoga filmpje gevolgd van 10 min en ik voel me alsof ik een massage heb gehad.
Ik heb besloten echt gezonder te gaan leven, fuck afvallen, ik moet gewoon bewegen en vitamines binnen krijgen en meer naar buiten, dat is de prio!!!

51 likes

Hahahahaha ja dat heb ik inderdaad ook. Soms kan ik niet op het officiƫle woord komen voor de letter en dan gaat mijn hoofd idd ook gekke woorden bedenken, zou me niets verbazen als ik er ineens piemel uitgooi een keer

3 likes

Oh man ik moest laatst de postcode van een klant herhalen en kon niet op de normale woorden komen en dacht alleen maar Dick Pic, Double Penetration…eeuhhh. Liet ook echt zo’n ongemakkelijke stilte vallen en volgens mij was het van m’n gezicht af te lezen hahahah

25 likes

De oploschocomelk van de ah is zo lekker. Gewoon met water, helemaal verslaafd

Artikelen mogen tegenwoordig niet meer als brief verzonden worden! Dus je MOET het als brievenbuspakje verzenden Ć  4 euro, ipv lekker cheap in een envelop met 2 postzegels erop…

Stonden een paar ganzen op het fietspad dus ik GAK GAK naar die ganzen zodat ik erlangs kon. Mensen op de stoep aan de overkant keken me heel raar aan haha.

Ganzen gingen wel netjes opzij voor me.

37 likes