Wat je even kwijt wil #48

Ai ok ja dan zit het waarschijnlijk dieper. Zou dan inderdaad zoals @Luipaard zegt eerst met een plopper wat proberen. Daarna evt ontstopper in al die putjes gooien en lang later intrekken. En als dat niet lukt evt een ontstoppingsveer gebruiken als je het zelf op wil proberen te lossen. Anders op dat punt toch een bedrijf inschakelen

Edit: en je soda mixen met heet water als je dat nog niet doet. Azijn erbij zou ook nog kunnen

1 like

Thanks guys!! :v:

1 like

Hele hamsters :joy:

2 likes

Ik heb nog even geedit om evt je sodamix nog wat effectiever te maken

1 like

Vandaag was best een goede dag, ookal zeg ik hetzelf. Ze hebben me gevraagd of ik eens wil nadenken om misschien een cursus/opleiding te gaan doen om als ervaringsdeskundige aan de slag te gaan.

91 likes

Wat fijn!! :kissing_heart:

1 like

Zou het inderdaad nog een keer proberen maar anders wel iemand laten komen. Was hier ook en bleek een verstopping te zijn, kwestie van doorspuiten, maar de keer daarna een verzakking waardoor het dus bleef hangen. Dat wil je geen maanden laten aanmodderen met de kans dat alle ontlasting ergens eindigt onder de gevel of in de voortuin :new_moon_with_face:

1 like

Ik ben al de hele dag misselijk :nauseated_face:
Zo fucking irritant

One issue forummer maar ik was bijna niet meer ongesteld en nu is m’n lichaam gewoon aan ronde twee begonnen? Fucking rude

11 likes

Precies. Het is inderdaad het meest ongemakkelijk voor persoon a die dan opeens een soort van afgekapt wordt. Maar omdat ik niet persoon a ben maar de ‘tussenpersoon’ ervaar ik het zo, terwijl persoon a het misschien helemaal niet zo voelt?

Dit wordt heel gecompliceerd whahaha

1 like

Shit man. Hier heb ik (gelukkig alleen thuis deze maand) 3 keer gejankt en passen mn broeken van de ene op de andere dag niet meer dus ik voel de bui ook al hangen. Zin an!

1 like

:frowning: sterkte alvast!
@pastelzwart wat een naaistreek, ik hoop inderdaad dat dit gewoon een schijnbeweging is ofzo

2 likes

Ik heb de afgelopen dagen zo heeeeerlijk gegeten. Geweldig brood van de bakker als ontbijt, restje pastasalade als lunch op kantoor, heeeeerlijke ovenschotels en gegrilde groente met olijfolie en (verse) kruiden. Morgen weer een restje als lunch op werk en ik kijk er nu al naar uit​:heart_eyes:. Geroosterde kikkerewrten, zoete aardappel, wortel, quinoa en een soort hummus sausje. Oh, en de ananas is morgen wel rijp genoeg om te snijden. Fooooddddd​:heart::heart::heart:

14 likes

:joy: :joy: :joy: :joy:

Ja sorry er is weinig beters op tv dan Jan Slagter die met nul empathie in steenkolenengels tegen een Moldavische oma aan het brullen is over hoe zielig en kut haar bestaan is.

5 likes

Maandagavond: speciaalbier, kaasplank en een serie kijken. Laat het vaker vakantie zijn.

19 likes

Zo genieten hoor: nog maar 2 velletjes op de wc-rol en een no wipe hebben :ok_hand:t4::ok_hand:t4:

10 likes

Voor de mensen die zich vervelen: K3 audities kijken op YouTube is best vermakelijk

2 likes

Omg kom er nu achter dat ik iemand heb ingepland om 9 uur dat betekent dat ik morgen niet om 5 voor 9 m’n bed uit kan rollen why am i like this

4 likes

lol een vriendin van me was mijn onderzoek aan het factchecken, stond dit er:
Terwijl volgens Horeck hahahaha veel van deze shows en podcasts puur zijn gemaakt om je verslaafd te maken

stel ik had het zo ingeleverd. omg :cold_face:

7 likes