Wat je even kwijt wil #48

Precies. Het is inderdaad het meest ongemakkelijk voor persoon a die dan opeens een soort van afgekapt wordt. Maar omdat ik niet persoon a ben maar de ‘tussenpersoon’ ervaar ik het zo, terwijl persoon a het misschien helemaal niet zo voelt?

Dit wordt heel gecompliceerd whahaha

1 like

Shit man. Hier heb ik (gelukkig alleen thuis deze maand) 3 keer gejankt en passen mn broeken van de ene op de andere dag niet meer dus ik voel de bui ook al hangen. Zin an!

1 like

:frowning: sterkte alvast!
@pastelzwart wat een naaistreek, ik hoop inderdaad dat dit gewoon een schijnbeweging is ofzo

2 likes

Ik heb de afgelopen dagen zo heeeeerlijk gegeten. Geweldig brood van de bakker als ontbijt, restje pastasalade als lunch op kantoor, heeeeerlijke ovenschotels en gegrilde groente met olijfolie en (verse) kruiden. Morgen weer een restje als lunch op werk en ik kijk er nu al naar uit​:heart_eyes:. Geroosterde kikkerewrten, zoete aardappel, wortel, quinoa en een soort hummus sausje. Oh, en de ananas is morgen wel rijp genoeg om te snijden. Fooooddddd​:heart::heart::heart:

14 likes

:joy: :joy: :joy: :joy:

Ja sorry er is weinig beters op tv dan Jan Slagter die met nul empathie in steenkolenengels tegen een Moldavische oma aan het brullen is over hoe zielig en kut haar bestaan is.

5 likes

Maandagavond: speciaalbier, kaasplank en een serie kijken. Laat het vaker vakantie zijn.

19 likes

Zo genieten hoor: nog maar 2 velletjes op de wc-rol en een no wipe hebben :ok_hand:t4::ok_hand:t4:

10 likes

Voor de mensen die zich vervelen: K3 audities kijken op YouTube is best vermakelijk

2 likes

Omg kom er nu achter dat ik iemand heb ingepland om 9 uur dat betekent dat ik morgen niet om 5 voor 9 m’n bed uit kan rollen why am i like this

4 likes

lol een vriendin van me was mijn onderzoek aan het factchecken, stond dit er:
Terwijl volgens Horeck hahahaha veel van deze shows en podcasts puur zijn gemaakt om je verslaafd te maken

stel ik had het zo ingeleverd. omg :cold_face:

7 likes

Daft Punk is gestopt dus nog een keer

11 likes

@Clancy

Ik zou wel oppassen met soda en azijn. Ik weet dat het overal als tip wordt gegeven maar ik had dat pas gedaan met een wasbak die niet goed doorliep en het was alleen maar erger geworden, het water liep helemaal niet meer weg. Uiteindelijk moest er een loodgieter komen, die zei dat beetje afwasmiddel en heet water beter is.

1 like

Huh met water? Lost het dan wel lekker op?

Een mooie aanleiding voor een nieuw realityprogramma: Daft Punk zoekt Daft Punk :joy:

Ik ben al een uur wakker.

Ik heb net mijn cavia dood in zijn kooitje gevonden. Ik zag al dat het niet goed ging en hij at en dronk al heel slecht. Maar ben blij dat ik hem gisterenavond nog heel goed geknuffeld had.
Ben echt zo verdrietig, ze waren echt mijn steun en toeverlaat en hebben me door een shitperiode heen geholpen.

42 likes

Ah wat verdrietig, wel fijn dat je nog dat laatste knuffelmomentje hebt gehad. Veel sterkte!

1 like

Sterkte, dat is altijd verdrietig. Hopelijk helpt het een beetje dat je hem nog echt goed geknuffeld hebt maar een huisdier verliezen is altijd naar.

1 like

Ik woon midden in de stad maar ik hoor nu zoveel vogeltjes, mega gezellig. Waar ik eerst woonde hoorde ik zelfs twee spechten.

18 likes