Wat je even kwijt wil #48

na 35 stalk pogingen van de specsavers heb ik maar een oogmeting geboekt om van hun stalking af te zijn. (En je kan alleen in de winkel laten uitschrijven voor post/sms/mail. dus dat ga ik dan gelijk ook doen)

Nu heb ik dit ook in mijn hoofd :pensive:

2 likes

Volgens mij mag dit niet. Denk dat dit gewoon een truck is mensen naar de winkel te krijgen.

edit: goedemorgen, truc dus

3 likes

Door dit topic heb ik al een paar dagen Watskeburt in mijn hoofd :joy:

1 like

Het is sowieso wel weer tijd voor een check, normaal ga ik naar ace en tate weer. alleen maak ik nu liever geen gebruik van het OV als het niet nodig is. Dus dan maar daar checken en ergens anders bril kopen :joy:

1 like

Zo eentje die zachtjes achter je aan rijdt tot je naar binnen gaat voor een afspraak.

16 likes

kan het plaatje wat groter? Ik zie het niet. Grandma-Finds-The-Internet

4 likes

Hahaha goedemorgen

1 like

30 minuten aan het werk en ik heb nu alweer zin om iemand door elkaar te schudden.

2 likes

Ik ben helemaal gebrainwashed door corona. Dus ik dacht jezus wat is nou weer een virus scanner ik ga echt niet zo veel betalen hoor! Maar er bestaan ook computers natuurlijk.

47 likes

Voor een challenge op werk moeten we onze schermtijd verminderen, dus nu toch maar het forum op mijn werklaptop open gezet tijdens het thuiswerken :relieved:

13 likes

Hahaha ik ga een poll maken

1 like

Ik moet blijkbaar 13,50 betalen omdat ik gister een uur in de wacht heb gezeten met de huisarts. Maar ik dacht dat ik gewoon unlimited bellen had :flushed: wat erg

1 like

Oeps. Ik had interesse getoond in een fietsrave in Amsterdam, gewoon voor de lol en leek me leuk. Blijkt het een wappie evenement te zijn :scream: abc ik doe niet mee

19 likes

Ik kon tot 10:30 uitslapen vandaag maar ben dus al sinds 9u wakker omdat mn zusje had besloten om bij ons thuis online les te volgen samen met een vriendin :expressionless::expressionless: wat een gekrijs de hele tijd :upside_down_face:

Ik heb al 3 dagen een avril lavigne verslaving inclusief alles dat ik nog nooit van haar heb gehoord. :upside_down_face:

15 likes

Omg ik heb gewoon 2 weken achter elkaar een kennismakingsgesprek bij 2 verschillende bedrijven :open_mouth:
Adem in, adem uit

46 likes

Goed plan ga ik ook doen, nu al zin in

1 like

Ik kreeg een paar dagen geleden een lief appje van iemand die ik ken die vroeg hoe het met me gaat. Ik ben er op de één of andere rare manier, al vanaf het moment dat ik het appje las, van overtuigd dat diegene dit per ongeluk naar mij gestuurd heeft en dat het eigenlijk voor iemand anders bedoeld was. Ik heb wel eerlijk geantwoord (dat het niet heel lekker gaat) en nu voelt het nog ongemakkelijker. Echt heel stom dit.

Succes!!

1 like