Ah nee, wat verdrietig
Knuffel en sterkte
Dat is heel verdrietig. Sterkte. Wel heel fijn dat je nog zoveel hebt geknuffeld.
Wat verdrietig! Heel veel sterkte
@Perzik Awh, rot Sterkte!
Ik zette net het koffiezetapparaat aan, maar hij was het er niet mee eens. Heel hard pruttelen etc. Was zijn probleem dat er nog geen koffie in zat. Blijkbaar wordt het zo’n dag.
Net bijna mijn fiets met sleutel in het slot bij het station laten staan. Gelukkig net op tijd weer zuurstof bij m’n hersenen om dit te beseffen en terug te lopen. Was anders echt zuur geweest vanavond als ie weg zou zijn.
Ik heb dit zo vaak dat ik het vergeet. Ook een x op het station en daar kwam ik pas achter op de terug weg. Maar hij stond er nog. Inmiddels denk ik dat gewoon niemand mijn fiets wilt hebben.
Haha dat is eigenlijk wel heel zielig en handig tegelijk. Die van mij heeft ook een heel weekend met sleutel erin op de Weena gestaan maar wilde mijn geluk toch liever niet twee keer testen haha.
Ik ga are you the one op Netflix kijken. Helemaal zin in alle drama die nergens over gaat en mij niet treft
5 minutes in en ik denk al: oké low-key racist.
6:46 low-key racist.
Dit wordt nog wat
Vanochtend voor het eerst sinds operatie hardgelopen, voorzichtig begonnen met 5km maar ging wel prima.
Wel gek, volledig in het korte, laatste keer liep ik nog in winter outfit haha
Stuurde in de familie app dat ik toch ook corona heb.
Iedereen: “ah wat shit, heb je ergens last van”
Oma: “je mag best vloeken hoor kind. T helpt niet maar t lucht wel op”
Ik kwam er gister achter dat het laatste of eerste broodje een kapje heet en niet een kappertje, kan er nog steeds niet aan wennen.
na 35 stalk pogingen van de specsavers heb ik maar een oogmeting geboekt om van hun stalking af te zijn. (En je kan alleen in de winkel laten uitschrijven voor post/sms/mail. dus dat ga ik dan gelijk ook doen)
Nu heb ik dit ook in mijn hoofd
Volgens mij mag dit niet. Denk dat dit gewoon een truck is mensen naar de winkel te krijgen.
edit: goedemorgen, truc dus
Door dit topic heb ik al een paar dagen Watskeburt in mijn hoofd
Het is sowieso wel weer tijd voor een check, normaal ga ik naar ace en tate weer. alleen maak ik nu liever geen gebruik van het OV als het niet nodig is. Dus dan maar daar checken en ergens anders bril kopen
kan het plaatje wat groter? Ik zie het niet.
Hahaha goedemorgen
30 minuten aan het werk en ik heb nu alweer zin om iemand door elkaar te schudden.