Wat je even kwijt wil #48

Ik ben helemaal gebrainwashed door corona. Dus ik dacht jezus wat is nou weer een virus scanner ik ga echt niet zo veel betalen hoor! Maar er bestaan ook computers natuurlijk.

47 likes

Voor een challenge op werk moeten we onze schermtijd verminderen, dus nu toch maar het forum op mijn werklaptop open gezet tijdens het thuiswerken :relieved:

13 likes

Hahaha ik ga een poll maken

1 like

Ik moet blijkbaar 13,50 betalen omdat ik gister een uur in de wacht heb gezeten met de huisarts. Maar ik dacht dat ik gewoon unlimited bellen had :flushed: wat erg

1 like

Oeps. Ik had interesse getoond in een fietsrave in Amsterdam, gewoon voor de lol en leek me leuk. Blijkt het een wappie evenement te zijn :scream: abc ik doe niet mee

19 likes

Ik kon tot 10:30 uitslapen vandaag maar ben dus al sinds 9u wakker omdat mn zusje had besloten om bij ons thuis online les te volgen samen met een vriendin :expressionless::expressionless: wat een gekrijs de hele tijd :upside_down_face:

Ik heb al 3 dagen een avril lavigne verslaving inclusief alles dat ik nog nooit van haar heb gehoord. :upside_down_face:

15 likes

Omg ik heb gewoon 2 weken achter elkaar een kennismakingsgesprek bij 2 verschillende bedrijven :open_mouth:
Adem in, adem uit

46 likes

Goed plan ga ik ook doen, nu al zin in

1 like

Ik kreeg een paar dagen geleden een lief appje van iemand die ik ken die vroeg hoe het met me gaat. Ik ben er op de één of andere rare manier, al vanaf het moment dat ik het appje las, van overtuigd dat diegene dit per ongeluk naar mij gestuurd heeft en dat het eigenlijk voor iemand anders bedoeld was. Ik heb wel eerlijk geantwoord (dat het niet heel lekker gaat) en nu voelt het nog ongemakkelijker. Echt heel stom dit.

Succes!!

1 like

Nou ik heb dus spierpijn in m’n hals van de sit-ups van gister. Hoe doe mensen dit, mijn hoofd is zo zwaar.

Niet

23 likes

Handen achterop je hoofd leggen helpt soms, maar eigenlijk is het een soort compensatie omdat je je hoofd omhoog wil krijgen maar je buikspieren niet sterk genoeg zijn om dat te doen, daarom trek je aan je halsspieren om dat toch voor elkaar te krijgen. Enige oplossing is je buikspieren trainen, en heel goed opletten dat je alleen die spieren aanspant om een beweging te maken. Niet meteen een hele grote beweging willen maken, een millimeter in de juiste spier is betere training dan 10cm met de verkeerde spiergroep.

8 likes

Ik vind het heel fijn dat kappers weer open gaan maar ik krijg wel anxiety vanwege het feit dat ik wrs ook weer rijlessen kan gaan volgen en dan ook binnenkort moet afrijden

Omhoog kijken naar het plafond helpt, dan houdt je je nek automatisch rechter ipv dat je hem meetrekt.

1 like

Ik wacht al de hele ochtend op een monteur. Naast dat ik naar de wc moet (natuurlijk) heb ik zo een onderbuikgevoel dat deze persoon helemaal niet komt opdagen.

3 likes

OMG ja per 1 mei starten bij een nieuwe werkgever!! Ben zo blij, eindelijk werken bij een instelling van mensen die wel kennis van zake hebben, ik word zelfs gewoon normaal ingewerkt!! wowowowow echt ongekend haha
donderdag gelijk ontslag nemen

en ik voorspel nu al dat m’n oude werkgever gaat weigeren om salaris van april, mei, restant 13e maand en vakantiegeld uit te betalen :+1: echt een heerlijke tent daaro

103 likes

Super dat je ergens anders kan beginnen. Ik zou het lekker even gaan vieren :smiley:

1 like

pfff ja dankjewel echt een pak van m’n hart. Geef er een vast contract voor op maarja, dit is echt een rare toko, zo bij dat ik daar weg ben!!!

@Oprah hoeveel geld verwacht jij nog? heb je al contact gehad met de vakbond oid? Mijn werkgever doet dit trucje altijd, is echt een :snake: