Heb je rechtsbijstand? Anders die inschakelen als je werkgever kuttig gaat doen.
En gefeliciteerd!!! Kan me voorstellen dat je bij je huidige werk weg wil als ik het zo lees
Heb je rechtsbijstand? Anders die inschakelen als je werkgever kuttig gaat doen.
En gefeliciteerd!!! Kan me voorstellen dat je bij je huidige werk weg wil als ik het zo lees
We hebben brood van een nieuwe bakker en ohh het is echt zó ontzettend lekker. Vond het brood van de vorige bakker altijd al goed, maar dit is gewoon next level lekker. Moet me inhouden niet het hele brood in een zitting naar binnen te werken.
goede voortgang zo!
Jeeej maandag begin ik op mijn nieuwe bijbaan, veel leuker! Vandaag nog een shift werken in geertruidenberg bij mn oude werk en dan fertigggg
Wat goed! Voor welke opleiding heb je je ingeschreven?
Wat goed!
woow wat een goed nieuws hier vandaag <3 lekker lekker
Verenigingsondersteuning bij een loterij voor… verenigingen, hahah. Dus ik onderhou contact met deelnemende clubs, bel bij belangrijke deadlines om hulp te bieden en werf nieuwe clubs. Dus nog steeds een beetje sales, maar wel zonder druk.
Ik moet binnenkort een verhaal over mezelf vertellen aan de hand van een voorwerp…
Heeft iemand hier ook zoiets moeten doen ooit? Wat had je toen gekozen?
Ik heb er nu al geen zin in.
Ik stond al op mijn werk, post al ingeladen. Bleek ik vrij te zijn zonder dat het overlegd was (eerder deden ze dit wel). Nou ja, mijn vervanger kon dus zo vertrekken . Beetje jammer omdat het mijn eigen schuld was als ik eerder gekeken had op het rooster. Dat ga ik vanaf nu dus ook elke donderdag doen. Heb mijn lesje wel geleerd.
Wat fijn @Luzarl dat je een nieuwe baan hebt.
@desecretaris hartstikke goed, welke opleiding is het uiteindelijk geworden?
Je hebt in ieder geval hier ene grote groep cheerleader en mensen die je nog kunnen helpen.
Wat een goed nieuws hier Leuk om te lezen
Ik heb al de hele ochtend een pyamabroek met cupcakes aan. Zo’n leuke inside joke tijdens serieuze meetings
@Marsepein ik had dit afgelopen september en toen had ik een zilver kettinkje meegenomen met een bepaald rune-teken dat o.a. staat voor water, veranderlijkheid, blabla waterman veel overeenkomsten met mijn (bij)naam en interesse in noordse mythologie. => Dit kettinkje had ik sowieso al vaak om
Meestal neem ik een kleine vinylplaat mee.
Tof, heel origineel!
Zometeen komt de nieuwe bank.
Tuin is bijna af, alleen donderdag het gras nog leggen
Kom maar door met die zonneschijn
IK BEN TOCH AANGENOMEN werd vanmorgen gebeld dat diegene die ze vorige week aangenomen hadden, afgezegd heeft en of ik nog interesse had. moet maandag al beginnen aaaaah
Alle mensen die nog willen solliciteren, ik zou vandaag nog op dingen reageren want er hangt hier iets positiefs in de lucht. De sollicitatiegoden zijn vandaag goed gestemd.
Gefeliciteerd!!
Oke sorry dat dit een half verhaal is (privacy) maar een interview over iets heel persoonlijks is net gepubliceerd en ik ben zo trots op mezelf, het resultaat is echt fantastisch geworden