“Oh jij bent vegetarier? Wanneer ben je het laatst met het vliegtuig op vakantie geweest? Nogal hypocriet, vind je niet?”
Ik koop volgende keer gewoon weer Tony chocolade, want dat eet ik veel minder snel weg dan bijvoorbeeld Milka.
Het werd doorgetrokken tot het feit dat ik vaak leren jasjes draag en dat is vervuilend voor het milieu, maar dat is het leegkopen van de Primark, iets wat zij doet, ook. Als mensen ontzettend op de preekstoel zitten heb ik de behoefte om er tegenaan te schoppen.
We hebben nog geen tuinset oid sinds we verhuisd zijn, maar ik besef me net wel dat ik binnenkort eindelijk een hangmat kan kopen, nu is er ruimte voor!!! Nu al zin in
Hahaha dan mag ik letterlijk 1 maand team sporten hahaha. Alsof ik nu minder vatbaar ben dan over 1 maand
Of in één maand niveau topsport halen, dan mag je ook!
Hebben jullie ook een maandabo dat na 1 maand al opzegbaar is?
Ik wil dat deze werkdag voorbij is want ik heb genoeg van de cyclus - me niet toe werk kunnen zetten -> mezelf toespreken dat ik moet werken -> 1 minuut werken -> repeat
Echt een slechte dag vandaag zeg
Aan de andere kant. Wel een goeie smoes . Te oud om te sporten.
pak de rollator maar uit de kast meit
Precies hetzelfde hier. Had me ingesteld op ook geen rijles in maart, nu heb ik over 4 weken ineens mijn rijexamen
Mijn vader kwam langs om me te helpen met mijn lekke band die niet lek bleek te zijn en hebben toen hele lange wandeling gemaakt. Super gezellig en was zulk heerlijk weer. Onderweg lekkere dingen gegeten ook.
Hmm misschien is je conditie verbeterd en heb je dus een lagere hartslag tijdens het wandelen? Dat je daardoor minder verbrandt
Vonden jullie Januari ook zo’n schijt maand? Februari verloopt een stuk chiller hier haha.
Nou deze gemaakt
Fucking lekker!
Ik vroeg aan de gast met wie ik app of hij een viruswappie was. Eerst moest ik uitleggen wat het was en nu stuurt hij een voicebericht van 1:36 gewoon ja of nee toch…
Veel plezier met ruften alvast
Hmm eten besteld en nu kan ik niet wachten.