Wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd!!!
Ik moet voor mijn onderzoek mensen interviewen en door corona gaat dat online, maar ik ben er zĂł slecht in en alles ging zonet mis, internet van beide kanten die weg valt, geluidsvertraging en ik raak daar zo van in de war en meh had echt een error ook in mijn hoofd dat ik niet meer uit mijn woorden kwam. Volgens mij dachten ze echt wtf doe jij
Ik had dit woensdag ook, maar ik kwam er pas achter dat ik vrij was nadat ik mân hele dienst gewerkt had . Nu ga ik volgende week mân stagiaire maar een dagje alleen zetten.
Net bij de action bestelling opgehaald, kom thuis. zet krukje neer. Kat echt tering blij er op zitten. Mooi, dat was de bedoeling. Nu eindelijk die stoel uit mijn oog waar hij eerst op lag.
plus de action mag dit van mij voortaan wel altijd doen. Lekker chill zo.
Ben vanochtend wezen hardlopen, want moet echt mn conditie weer een beetje bijspijkeren, maar ik hĂĄĂĄt hardlopen. Maar ik deed 30 minuten over 4km!! Beating your ass cvs
en nu lig ik dus zelfvoldaan en trots in bed paaseitjes te eten
Oef! Dat is helemaal rot. Nee, ik moet aan het begin van mijn dienst mijn wijk aanzetten in een app, dus kom je er voor die tijd wel achter gelukkig.
Heb net mijn was op het balkon gezet. Hoop alleen niet dat het wegwaait Heb geen knijpers, haha.
Mijn vader heeft gisteravond de hometrainer gebracht zodat ik weer aan mijn conditie kan gaan werken want die is zoooo slecht. Nu nog even kijken hoe ik het aan ga pakken en misschien een schema maken.
Ik ben gewoon zenuwachtig voor de persconferentie vanavond, hoop dat we weer open mogen 2 maart:
Er bestaan dus veganisten die gaan zeiken wanneer niet-veganisten veganistisch voedsel eten. Schiet je dan niet je doel voorbij? (En dan bedoel ik niet dat iemand alles opeet wat er speciaal voor jou was gemaakt.) Je kan toch ook blij zijn als anderen in ieder geval voor een deel plantaardiger zijn gaan eten. Maar nee, iedereen moet halsoverkop veganist worden.
Ik was net in totale paniek omdat er een vogel in het portiek zat. Dat beest vloog alle kanten op en was ook helemaal in de stress. Slangen, muizen en spinnen vind ik allemaal wel best maar vogels dus echt doodeng. Ik wilde hem heel graag helpen en stond daar met een handdoekje maar ik was echt aan het janken van angst. Uiteindelijk is de vriend van mijn moeder gekomen en heeft hem het portiek uitgekregen naar zijn zeggen. Heb hem niet naar buiten zien vliegen dus ik ben bang dat hij nog ergens zit, in de kelder ofzo. Ik vind het echt zo zielig maar ik durf echt voorlopig niet naar buiten. Ga maar subway bestellen. Ik durf echt geen boodschappen te gaan doen nu.
Ik zeg meestal dat ik âtamelijk plantaardigâ eet. Maar ik werd nu weer zo moe van de bemoeizucht van iemand. Als ik lekker bepaalde vegan dingen wil eten, laat mij lekker. Nee dan moet de hele propagandamachine weer van stal gehaald worden en kan ik zelf de feiten gaan aanvullen. âDus je weet dat wel? Ja en dan nogâ. Ik heb mijzelf ook nooit vegan of vegetariĂ«r genoemd en ook weinig behoefte om bijvoorbeeld het woord pescotariĂ«r te gebruiken. We hebben meer aan een groep mensen die bewuste keuzes maakt dan mensen die anderen steeds in het harnas jagen van hun omslachtige moraalridderschap (wel veel Primark-meuk kopen).
âOh jij bent vegetarier? Wanneer ben je het laatst met het vliegtuig op vakantie geweest? Nogal hypocriet, vind je niet?â
Ik koop volgende keer gewoon weer Tony chocolade, want dat eet ik veel minder snel weg dan bijvoorbeeld Milka.
Het werd doorgetrokken tot het feit dat ik vaak leren jasjes draag en dat is vervuilend voor het milieu, maar dat is het leegkopen van de Primark, iets wat zij doet, ook. Als mensen ontzettend op de preekstoel zitten heb ik de behoefte om er tegenaan te schoppen.
We hebben nog geen tuinset oid sinds we verhuisd zijn, maar ik besef me net wel dat ik binnenkort eindelijk een hangmat kan kopen, nu is er ruimte voor!!! Nu al zin in
Hahaha dan mag ik letterlijk 1 maand team sporten hahaha. Alsof ik nu minder vatbaar ben dan over 1 maand
Of in één maand niveau topsport halen, dan mag je ook!
Hebben jullie ook een maandabo dat na 1 maand al opzegbaar is?
Ik wil dat deze werkdag voorbij is want ik heb genoeg van de cyclus - me niet toe werk kunnen zetten -> mezelf toespreken dat ik moet werken -> 1 minuut werken -> repeat
Echt een slechte dag vandaag zeg
Aan de andere kant. Wel een goeie smoes . Te oud om te sporten.