Wat je even kwijt wil #48

pak de rollator maar uit de kast meit

2 likes

Precies hetzelfde hier. Had me ingesteld op ook geen rijles in maart, nu heb ik over 4 weken ineens mijn rijexamen :grimacing: :grimacing:

3 likes

Groetjes uit het sauzenhart van Nederland he

Voorkant

21 likes

Mijn vader kwam langs om me te helpen met mijn lekke band die niet lek bleek te zijn en hebben toen hele lange wandeling gemaakt. Super gezellig en was zulk heerlijk weer. Onderweg lekkere dingen gegeten ook.

8 likes

Hmm misschien is je conditie verbeterd en heb je dus een lagere hartslag tijdens het wandelen? Dat je daardoor minder verbrandt

2 likes

Vonden jullie Januari ook zo’n schijt maand? Februari verloopt een stuk chiller hier haha.

11 likes

Omg I feel so connected!!

19 likes

Nou deze gemaakt

Fucking lekker!

31 likes

Ik vroeg aan de gast met wie ik app of hij een viruswappie was. Eerst moest ik uitleggen wat het was en nu stuurt hij een voicebericht van 1:36 :roll_eyes: gewoon ja of nee toch…

13 likes

Veel plezier met ruften alvast :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Hmm eten besteld en nu kan ik niet wachten.

1 like

Ik heb nu paarsrozig haar en ik wandelde net in het park, komt er een groep van 5 jochies van een jaar of 14 ofzo langsfietsen. Zegt er een keihard terwijl die langs mij fietst: BIET’N

hahaha ik kwam niet meer bij :sob:

download (1)

56 likes

Ik denk dat hij in die 1.36 gaat zeggen dat hij een virus wappie is zonder te zeggen dat hij een virus wappie is.

35 likes

Hahah ja daar ben ik ook bang voor. Tell me youre a wappie without telling me youre a wappie

15 likes

damnit ik wilde net precies hetzelfde zeggen :joy:

@Teigetje had twee gasten aan het eind van mijn poort steegje en die noemde me pot. heb ik ze bedankt omdat potten er goed uit zien schijnbaar.

1 like

Hij begint met: neee zo’n wappie ben ik niet

wat voor wappie dan WEL

21 likes

Heb vanmiddag een paar uurtjes vrijgenomen maar ik heb hoofdpijn?? Ik denk dat mijn lichaam wil zeggen ‘zet je fakking bril op tijdens het werk’ want dat is alweer weken geleden :disappointed_relieved:. Morgen maar even testen, want ik heb de laatste tijd sowieso vaker wat hoofdpijn…

Ik voel me echt (mentaal) beroerd sinds vrijdag. Nergens zin in, alles voelt als een grote opgave. Gisteren op het werk huilen om iets kleins, vandaag bijna niets gedaan gekregen, vanochtend zeer geïrriteerd een telefoongesprek gevoerd (terwijl ik normaal wel vriendelijk kan blijven). Ik voel me gestrest zonder dat er iets aan de hand is en kan slecht slapen. Ik kan mijn vinger er niet precies op leggen wat het is en waardoor het komt, maar het is echt a-relaxt. Weet ook niet goed wat ik nu moet doen.

4 likes

Morgen de hele dag in het bos een videoclip opnemen, met geen wc’s in de buurt en een jumpsuit aan. Word ik vandaag gdvrdmm te vroeg ongesteld, incl puisten. Wat een intense klote timing weer thanks.

Herkenbaar hoor, is het misschien lockdown moeheid? Ik krijg echt al weken niks gedaan en hoor dit van veel mensen om me heen. Misschien even een flink rondje wandelen? Maakt mijn hoofd altijd een beetje leger.

2 likes