Wat je even kwijt wil #48

Ik haat dit, en toen ik het voor mijn opleiding moest doen had ik een cactus meegenomen; ik werd namelijk erg prikkelbaar van deze opdracht.

30 likes

Gewoon een bezorgde burger die wat kritische vragen heeft

10 likes

I know, leve MAX!
Ben je al lid?

1 like

Had twee weken terug een functioneringsgesprek op werk, nou allemaal positief bla bla. Krijg ik vandaag te horen dat mijn contract niet verlengd wordt want ‘ze hebben teveel mensen’. Nu was het niet mijn bedoeling om daar nog jaren te blijven, maar dit had ik ook niet verwacht.

3 likes

Daarom is LinkedIn ook kut. Iedereen die je opeens wilt toevoegen :expressionless:

@Banananana en? Op een schaal van 1 tot wappie

Ik zou het eigenlijk nog een keer moeten luisteren want er kwam veel voorbij. Maar hij gelooft in corona en een vaccin, hij gaat niet rellen op het museumplein. Hij is wel een kritische burger want met al die mutaties weer hij het ook niet meer en je moet wel blijven opletten (hier werd een lijntje getrokken naar racisme in de VS wat ik niet direct volgde) maar nee, zo’n wappie is hij dus niet.

Dus hij is nog niet gecanceld.

5 likes

Pfff dat hoop ik ook man! Zou in feb weer een tattoo laten zetten (m’n 6e), en ik kan niet meer wachtennnnnn!

(Hoop het sowieso voor alle ondernemers natuurlijk, maar ook voor mezelf haha)

3 likes

Heerlijk he. En mn bed/slaapkamer ruikt ook altijd zo heerlijk als het raam open heeft gestaan met zonnig weer.

5 likes

Heel stom, maar ik voelde me vanmiddag echt een kat tijdens het lopen. Gezicht vol lucht in, ruiken en zon op m’n bek. Ik heb echt een hekel aan warmte en aan de zomer, maar vandaag kon ik het wel waarderen. Ondanks alles is het wel even een mood lifter.

8 likes

Jaaaa ik zou ook weer gaan dus hopelijk mogen die ook snel weer open hahah

Wat zuur zeg! En vervelend dat je dit niet ttv je functioneringsgesprek is gezegd, zo worden er toch verkeerde verwachtingen gecreëerd.

1 like

Ik voel me echt zo kut en ik vind het niet geoorloofd :expressionless:

JAAAAAA ik kan weer aan het werk vanaf 3 maart! Ik ben zo intens blij :cry:

72 likes

Na ja dat het niet mag. Dat bedoelde ik.
Morgen is mijn hond een week overleden en ik voel me nog steeds schuldig. En ik vind het ook stom, want hoe lang kan en mag je er verdrietig om zijn? Een dag? Een maand? Geen idee.

7 likes

Zolang als jij wilt. Mijn hond is toevallig vandaag 6 jaar dood en ik heb daar het hardste om gehuild in mn leven haha. En ik heb behoorlijk wat sad shit mee gemaakt haha .

22 likes

Zo lang je er nodig voor hebt, dat is niet zo arbitrair. Missen zul je hem misschien altijd een beetje op de achtergrond, maar dat wordt meestal vanzelf wat minder prominent dat gevoel.

En schuldig voelen is heel vervelend, maar dat is iets wat je “jezelf aandoet”, dat gevoel, dat is niet gebaseerd op iets wat je hebt gedaan/niet gedaan vaak.

Hopelijk denk je binnenkort meer terug op de tijd samen dan aan het afscheid.

7 likes

Gelukkig zit er aan rouw geen tijd. De een is er met een dag overheen en de ander doet er jaren over. Maakt allemaal niks uit, hopelijk voel je je snel weer wat beter!

1 like

Aan verdriet zit geen tijdslimiet. :two_hearts: Je hond verliezen is niet niks en voel je alsjeblieft niet schuldig om hoe lang je hier verdrietig over bent.

1 like

Ughhh vandaag was zo hectisch op werk en morgen is er ook weer genoeg te doen :hot_face::hot_face: en nu kijk ik basic instinct om mijn hoofd leeg te krijgen, haha