Wat je even kwijt wil #48

@Vaiana Dat heeft gewoon tijd nodig, je hebt geen controle over hoe lang je verdrietig bent toch, en dat hoef je ook helemaal niet te hebben. Een huisdier verliezen is ook zwaar, zeker als je er mee opgegroeid bent en gewend bent dat hij in je leven is. Hoop dat je je snel wat beter voelt!

M’n date heeft voor valentijnsdag vorige week rozen en chocolade besteld alleen was er iets mis gegaan met de bestelling dus hij moest nogmaals bestellen zodat ik het een beetje op tijd kreeg, nu krijg ik vandaag opeens de bestelling van vorige week dus heb ik dubbel rozen en chocola :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Heb je genoeg tijd om bruisballen te verzamelen :wink:

1 like

Fijn dat je weer kon lopen! Ik had ook vorige week zondag nog helemaal in het lang gelopen, in de sneeuw, met jasje en hoofdband. Vervolgens midden in de week alleen in het lang in de regen en toen afgelopen zondag in het kort. Echt gek die snelle weersomslag.

1 like

Ja precies! Kan me niet voorstellen dat ze het toen nog niet wisten. Maargoed, morgen m’n LinkedIn en CV afstoffen en lekker sollicitatiebrieven schrijven weer!

Ik zag in het NOS journaal een “jongere” (schat hem 25), die zei dat hij zich nu al een jaar aan de maatregelen hield, maar dat hij maar geen beloning kreeg. ???

12 likes

Klinkt niet verkeerd

14 likes

En @voortaan, ik liep net buiten met mijn vriend en toen zei hij ook al dat het naar zomer ruikt. Moest toen ook even aan jullie denken

3 likes

Nou wat een onzin! Heb jij er nog 1 besteld?

Mijn oma is jarig vandaag.
Ze is 87 geworden :grinning_face_with_smiling_eyes:

56 likes

Nee, want hij was dus alleen nog verkrijgbaar in blauw! Maar zodra hij weer binnen is dan bestel ik hoor!

Oke basic instinct is best een leuke film, maar de seks scenes zijn lang niet zo opwindend als ik me herinner haha. Mijn naam is wel deels geïnspireerd op sharon stone!

1 like

Disney+ heeft nu ook star en we kijken nu solar opposites, van 1 van de makers van rick and morty.
En niet dat ik 't nou zo geweldig vind maar m’n vriend wel dus ik ben helemaal blij dat ik weer eens een goede serie heb gevonden :smiley:

1 like

Kwam net echt een geweldige webshop tegen met ansichtkaarten!

2 likes

Drummel :heart_eyes:

3 likes

Gefeliciteerd! :tada: Heb je al plannen voor hoe je dit gaat vieren?

1 like

Ze zeggen begin volgende week weer voorraad te hebben!

Zo lang als het duurt meid. Het overlijden van een huisdier is wat mij betreft niet minder ‘erg’ dan het verliezen van een mens. Niet zo streng voor jezelf zijn hoor. Mijn hond is oud en heeft ook niet t eeuwige leven meer en ik krijg af en toe echt een paniek momentje omdat ik weet dat het binnen nu en 1, hooguit 2 jaar voorbij is en ik kan me niet voorstellen hoe kapot ik ervan zal zijn.

2 likes

Pindarotsjes kopen om het te vieren. :partying_face:

2 likes

De twee jonge meisjes die vandaag in Coevorden door een ernstig ongeluk zijn omgekomen, blijft maar in mijn hoofd hangen. Zo vreselijk verdrietig voor alle betrokkenen :broken_heart::broken_heart:.

Misschien wilde hij blowen ofzo en besloot toch liever niet?