Nee, want hij was dus alleen nog verkrijgbaar in blauw! Maar zodra hij weer binnen is dan bestel ik hoor!
Oke basic instinct is best een leuke film, maar de seks scenes zijn lang niet zo opwindend als ik me herinner haha. Mijn naam is wel deels geĆÆnspireerd op sharon stone!
Disney+ heeft nu ook star en we kijken nu solar opposites, van 1 van de makers van rick and morty.
En niet dat ik 't nou zo geweldig vind maar mān vriend wel dus ik ben helemaal blij dat ik weer eens een goede serie heb gevonden
Kwam net echt een geweldige webshop tegen met ansichtkaarten!
Drummel
Gefeliciteerd! Heb je al plannen voor hoe je dit gaat vieren?
Ze zeggen begin volgende week weer voorraad te hebben!
Zo lang als het duurt meid. Het overlijden van een huisdier is wat mij betreft niet minder āergā dan het verliezen van een mens. Niet zo streng voor jezelf zijn hoor. Mijn hond is oud en heeft ook niet t eeuwige leven meer en ik krijg af en toe echt een paniek momentje omdat ik weet dat het binnen nu en 1, hooguit 2 jaar voorbij is en ik kan me niet voorstellen hoe kapot ik ervan zal zijn.
Pindarotsjes kopen om het te vieren.
De twee jonge meisjes die vandaag in Coevorden door een ernstig ongeluk zijn omgekomen, blijft maar in mijn hoofd hangen. Zo vreselijk verdrietig voor alle betrokkenen .
Misschien wilde hij blowen ofzo en besloot toch liever niet?
Euw wat smerig bahbah
Ik heb een nieuw hoofdkussen en het ligt fantastisch
Jeeej ik heb mijn contract laten verlagen tot 32 uurš„³ wat zou ik eens gaan doen met die zeeeeeeeeeeeĆ«n van tijd die ik nu heb
Liggen in bad.
Een bad nemen
Forumbadje alvast bestellen en uittesten.
Badderen
Pizza eten in de badkuip
Met de kat baden
Maandag kan ik de douchekabine opmeten en zal ik weten of het forum badje gaat passen
#hoopvolš«
Godver ik heb nu alweer een mug in mān kamer
Had jij nou al een foto van je wc geplaatst?
Ik heb besloten dat er vandaag een collega jarig is die wat lekkers trakteert dus ik loop in de supermarkt
Je moet wat in thuiswerk tijden
Hahha love dit! Wat gaat je collega trakteren?