Wat je even kwijt wil #48

Vermakelijk om te zien he haha. Hier was het ook de hele avond raak. Mensen zijn soms ook niet zo handig.

1 like

Bijna alle treinen zijn al gecancelled :sob:

Ik blijf erbij dat sommige mensen alleen nog bestaan bij gratie van anderen. Hoe dom kun je zijn hahaha

1 like

Ierse accenten zijn zo fijn. Kan seks met een Ier ook echt aanraden

3 likes

Ik wil dus ook ZO graag een garage. Oa voor dit weer, maar ook zodat je auto in de zomer geen rijdende sauna is omdat ie in een koele(re) garage kan staan.
Niet dat ik nu wel met de auto hoef, maar je snapt me wel haha

1 like

Ik heb altijd geleerd: ruim op tijd weg, rustig rijden (liefst over de gestrooid wegen) en niet stressen als je toch te laat gaat komen. Dan komt het helemaal goed. Bedenk ook dat er waarschijnlijk een stuk minder auto’s op de weg sullen zijn en je dus je eigen tempo kan aanhouden.

1 like

Ik ben inmiddels hier beland. Ik snap het niet zo goed, ze richt d’r appartement echt volledig in op de aesthetic, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je hier niet na een paar maanden helemaal zat mee bent? Het komt bijna een beetje pretentieus op me over?

Anyway, tijd om d’r kanaal te bingen.

2 likes

Te laat komen is in de zorg geen optie, hebben vanaf 8.00 uur gewoon een zorgplicht, dus dat is wel een beetje stresserend. :grimacing:

Edit: maar ik ga zo’n 30-35 minuten eerder js mijn plan, dus komt vast goed.

1 like

Het grote nadeel van dit weer is dat ik non-stop ā€˜dansen in de sneeuw’ van zanger Raymond in mijn hoofd heb.

2 likes

Blijkbaar vinden sommige mensen dat de cavia met dit weer dooier is voor krantenbezorgers dan voor postbezorgers, omdat ze eerder de weg op moeten. En ik mag dus niet klagen van die mensen. Weet ik dat ook weer. :thumbsup: Overigens vind ik het ook echt kut voor de krantenbezorgers, daar niet van.

Ik heb morgen een afspraak op locatie en ik hoop heel erg dat de klant afzegt. Want anders moet ik met de auto en Ik. Durf. Niet.

Mijn vriend heeft sneeuwvrij dus hij hoeft lekker nog niet naar huis :tada:

3 likes

Begrijpelijk. Kun je niet zeggen dat je auto niet start oid en dat je liever niet met OV wilt en of het verplaatst kan worden? Denk echt niet dat het heel gek is nu met dit weer dat bepaalde afspraken worden verplaatst :wink:

ah man dat is echt naar. waarom kunnen mensen niet gewoon ff normaal doen. :sweat_smile:

Ja, echt, hoor. Het is voor allebei gewoon rot (En voor de rest va de bezorgdiensten ook natuurlijk).

1 like

Hahaha dit heb ik serieus even overwogen :joy:. Maar toevallig appte mijn baas tien seconden na mijn post. Hij neemt de afspraak over omdat hij mij geen risico wil laten lopen vanwege mijn zwangerschap. Nu kan ik met een gerust hart slapen.

22 likes

Okee… Er is toch nog aardig wat gevallen. Wil net met de honden wandelen en stap een sneeuwduin in van zo’n 30 cm :sweat_smile: Het sneeuwt hier de hele dag al heel licht.

1 like

Ik heb net ook enthousiast m’n bak met skispullen van onder het bed vandaan getrokken omdat ik morgen 11 km naar m’n werk moet fietsen. Helemaal blij dat ik die toch aan kan zonder wintersport dit jaar! Kan zelfs nog een helm op doen als ik echt bang ben dat ik op m’n bek ga

8 likes

Ik zou ski’s of een snowboard onder je fiets binden, dan ben je er vast sneller en zal ook veiliger zijn dan gewoon fietsen.

2 likes

Ja ik heb dan weer geen eigen ski’s of snowboard