Wat je even kwijt wil #48

Morgen is de eerste schooldag van mijn zoon, (hier is geen sneeuw) en ik kan er dus niet bij zijn omdat ik hier zit. Even zo’n besef moment :disappointed_relieved:

6 likes

Nah dit is al jaren haar stijl. Ben ook echt jaloers hahaha. Vooral haar vorige prinsessenkamer is zo mijn stijl

dikke knuffel :heart:

1 like

1 like

:two_hearts::two_hearts::two_hearts:

1 like

Dit gaat een lange nacht worden. Heb al dagen pijn in mijn hals en het is alleen maar erger aan het worden. Als ik nu lig trekt het door naar mijn oor enz. Zit hier echt huilend op de bank, wil graag naast mijn vriend liggen maar al mijn paracetamols zijn op. Ik overweeg bij buren die nog wakker zijn aan te kloppen maar ik durf niet.

Wat klote. Heb je geen mobiel nummer van je buren zodat je ze een appje kan sturen? Zou me namelijk wel dood schrikken als nu iemand aan de deur zou staan. Hopelijk trekt het snel weg.

Ik heb door de nacht medicatie zo’n vreetkicks niet normaal, en ik wil roken maar dat mag niet dus ik ben nu in staat om stiekem op de badkamer te gaan roken.

Nee daarom durf ik ook niet maar ik weet dat slapen moeilijk gaat worden zo, zelfs na de nodige jointjes. Hopelijk helpt nog een dikke joint.

Sterkte jij trouwens. :kissing_heart:

Hmm dan misschien toch inderdaad overwegen als je licht ziet branden om even aan te kloppen. Dankjewel, jij ook :kissing_heart::kissing_heart:

1 like

Oh nee joh wat rot :frowning: heb je misschien nog een andere pijnstiller liggen? Een verdwaalde ibuprofen in een tas ofzo?

Ik kan ook niet slapen, lig heel erg te malen en onrustig te zijn. Normaal zou ik dan een saai boek lezen maar heb m’n e-reader bij m’n vriend laten liggen en hier ook niet echt boeken die ik nu wil lezen, grrr. Moet morgen ook vroeg op en dingen doen dus dit komt echt slecht uit :yawning_face:

Wellicht kun je in handtassen/rugzakken zoeken naar paracetamol?
Sterkte !!
@GEEZ jij ook sterkte! Ook morgen als jouw zoon naar school gaat.

----------‐

Ik heb het al voor zolang als ik me kan herinneren ijskoud in bed maar heb nu dé truc gevonden. Heb 2 mega fleece dekens gekocht voor op de bank maar ze zijn echt, 2.5 bij 2m ofzo (van de Leen bakker). Dus 1 op de bank is meer dan genoeg. De andere leg ik nu in bed, dan ga ik op ene helft liggen en de andere “flap” over me heen. En dan mijn dikke winterdekbed natuurlijk. Maar dan hoef ik nu niet met pyjama en fluffy sokken te slapen en het is zo lekker zacht!! En niet het gevoel dat je een koud bed inglijdt gewoon. 10000 % aanrader.

Offf @Fenayi zou iets warms helpen tegen de pijn?? Kruikje of zelf maken? Of is dat juist slecht

4 likes

Ah chill en aardige baas! Scheelt weer stressen :sunglasses:

1 like

De ochtend dienst is nu al aan het verkondigen dat ze te laat komen. Snap wel dat het buiten kut is maar hoe weet je nu al dat je te laat gaat komen? Dan moet je gewoon eerder weg.

5 likes

Ik heb eind december nog 2 weken vrij gehad, maar heb nu alweer zin in vakantie. Als ik ooit de loterij win, neem ik ontslag en ga ik nuttigere dingen doen

1 like

Ik ben zo pissig. Gisteren geen sneeuw en nu is het fucking wit buiten.
Net nu ik om 7 uur moet beginnen.

3 likes

Weg

Ja door jou en @Krabsalade wist ik iig wel dat mn autodeur waarschijnlijk vast zou zitten dus heb de anti vries binnen gelegd en zo de auto open gemaakt en hem al 20 minuten aangezet

Maar t ziet er glad uit iig

2 likes

Ik hoor de buurman al 21 minuten zijn auto vrij bikken. Ik hoef morgen pas weg maar nu al geen zin in.

Succes iedereen die moet rijden!

Ik heb een uur over een ritje van 30 km gedaan maar het was niet echt glad!