Wat je even kwijt wil #48

Vind het zo eng om de auto te pakken, maar misschien valt de gladheid wel mee :grimacing: Het liefst ga ik lopend naar mijn werk.

Als je een schakelauto hebt, in zn 2 optrekken langzaam! Scheelt al vergeleken met in zn 1. Heb gisteren ook moeten rijden en dit hielp bij mij al een stuk. Succes zo!

Ik heb maar besloten om thuis te werken. Hopelijk kunnen mn cliënten een beetje makkelijk de afspraak verplaatsen…

Iedereen die de weg op moet: succes!!

Succes iedereen die de weg op moet! Doe voorzichtig

Gister was leuk maar mag het nu lente worden?

8 likes

Ik zou dat kwartiertje lopen! Als je 5 minuten later bent begrijpen ze heus wel nu denk ik.

1 like

Ik heb dus ijsvrij. Yay. Zou je denken. Maar ik voelde me gister al zo eenzaam en had me echt verheugd op al m’n kinders gezellig weer in de klas. Nou ja dat gebeurt morgen en ik ga vanavond bij een vriendin eten.

2 likes

Mijn werk heeft gezegd dat je alleen hoeft te komen als het veilig kan. Vind dat echt goed!

1 like

Jeetje, het sneeuwt gewoon weer :scream:

Ik ga zo mijn afspraak bij orthopeed maar verplaatsen. Ik wil hier niet meer door heen :sweat_smile:

Edit: afspraak verzet!

3 likes

Er ligt sneeuw op het ijs :unamused:

Haha mijn auto is ingesneeuwd, dus ik werk thuis vandaag. De wegen zijn hier echt netjes geveegd en het ziet er goed uit, maar ik krijg mijn auto dus niet uit het parkeervak :sweat_smile:

Vanavond als het klaar is met sneeuwen maar ff vrij scheppen.

4 likes

Geen zin om te werken is vandaag een understatement. Vrijdag een rotgesprek gehad met mijn teamleider en mijn motivatie ligt nog in bed.

1 like

De verdoving is even vervelend maar uiteindelijk valt het mee. Het is 1 tel een vervelende prik! Je kan er ook voor kiezen het zonder verdoving te doen als het gaat niet te diep zit. Vond ik ook prima te doen.

1 like

Onze flat heeft een garage en die delen we met allerlei kantoren van in de buurt. Maar niemand heeft gestrooid voor de oprit/afrit van de garage en het is echt een gigantische ijsglijbaan naar de garage toe dus nu staat er echt een file van 92376 kantoor-personen te wachten in hun auto’s voor de garage. Ik vind dit echt veel te leuk, vooral omdat er sinds corona echt niet minder mensen in die kantoren zijn gaan werken, garage is altijd stampvol.

16 likes

God let je even niet op, sneeuwt het verdomme weer

4 likes

Nou echt zó leuk! :neutral_face:

2 likes

Mag ik even mijn frustratie over mijn werk kwijt. Ik heb sinds kort een nieuwe baan en ben gewoon letterlijk niet ingewerkt omdat mijn voorganger al vertrokken was voordat ik was aangenomen. En vanaf mijn eerste sollicitatiegesprek ben ik ook duidelijk geweest dat ik nul ervaring heb maar dat was geen enkel probleem. Het enige wat ik te horen heb gekregen: kijk naar wat voorgaande jaren is gedaan en gebruik dat als leidraad. (Het gaat om aanvragen die elk jaar terug komen die ik moet beoordelen) Ook zijn er geen werkinstructies ofzo. Nu word mijn werk altijd door dezelfde persoon gecontroleerd. Deze persoon heeft een andere functie dan ik heb maar deze controleert of mijn beoordelingen goed zijn. En keer op keer krijg ik een hele waslijst terug met wat er allemaal mis is terwijl ik gewoon letterlijk dingen gekopieerd heb van voorgaande jaren. Dus waarom was het vorig jaar wel goed en nu niet? En als ik om uitleg vraag krijg ik rustig een heel betoog te horen wat dan rustig een half uur duurt maar geen antwoord op mijn vragen. Ik merk dat door dit alles mijn plezier in werk compleet aan het verdwijnen is terwijl ik mijn vaste baan hiervoor heb opgegeven. Ik ben ook mega prikkelbaar op het moment dat ik weer overleg heb met mijn beoordelaar en hoe ik ook probeer uit te leggen dat deze manier van werken voor mij niet werkt het lijkt gewoon niet door te dringen. Ik heb dit alles ook al bij mijn leidinggevende neergelegd dus die is op de hoogte van de situatie maar die zegt alleen dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Ik ben er echt zo klaar mee.

Dit is dus 1 van de redenen waarom ik liever niet ga vandaag. Ben bang dat het straatje naar onze garage en idd de toegangshelling zegmaar één grote ijsbaan zijn.

Misschien kan je een afspraak maken met de beoordelaar met een lijstje met criteria waaraan de aanvraag moet voldoen? En dan kan je aangeven dat het nu misschien even tijd kost maar dat uiteindelijk voor jullie allebei tijdswinst gaat opleveren omdat én het werk én de beoordelingen veel sneller gaan. Lijkt me ook echt frustrerend werken.

2 likes

Ja vind ik wel. Er zijn twee adviezen om thuis te werken: corona + weer. En dit zijn kantoren van grote bedrijven waar iedereen gewoon achter laptops werkt dus ik vind het inderdaad grappig en een soort karma.

19 likes