Je leest hier toch ook dat sommige mensen geen keuze hebben? Dat mensen hopen dat ze ijsvrij krijgen en niet slippen? Vind het dan lullig om het dan leuk te vinden.
Ja dit is dus iets wat ik heb gedaan/voorgesteld maar omdat elke aanvraag uniek is was de reactie die ik kreeg: kijk naar vorig jaar. Wat ik nu dus doe. Maar dan pak ik een aanvraag van vorig jaar en dan kopieer ik dat wat er staat en dan krijg ik te horen dat het niet goed is. Wat ik bijvoorbeeld ook merk: aanvragers krijgen iets toegewezen en dan moeten ze een jaar later aantonen wat ze gedaan hebben. Ik vraag dat dus op en dan zeggen de aanvragers: met je voorgangers is afgesproken dat dit niet hoeft. Dit controleer ik dan en inderdaad het klopt dat mijn voorganger dat niet heeft afgesproken. En als ik dan vertel aan mijn voorganger waar ik tegen aanloop en om hulp vraag is de enige reactie die ik krijg: dat had je voorganger niet mogen zeggen dus aanvrager moet het aanleveren dus los het maar op. Waardoor ik dus vervolgens in een spagaat zit. Want ik trek gemaakte afspraken in bij aanvrager wat nadelige gevolgen heeft voor de aanvrager (bijv dat ze een boete moeten betalen) aanvrager wordt boos op mij, dient een klacht in waarna mijn beoordelaar ‘boos’ wordt op mij dat ik een klacht krijg. Ik kan het dus gewoon niet goed doen.
Ik vind iedereen strijders. Door de sneeuw of vanuit huis. Met kinderen thuis of geen kinderen thuis. Niemands cavia is dooier, we zitten allemaal in de ellende. Laten we dat niet vergeten
@anon4388265 heel veel sterkte vandaag
Het is toch gewoon grappig om naar glibberende mensen te kijken in dit weer, why so serious
Heel eerlijk gezegd kan ik me van al deze auto’s die dag in, dag uit in de garage staan, niet voorstellen dat ze allemaal verplicht naar kantoor moeten. Vooral omdat ik weet welke bedrijven het zijn, het grote bedrijven zijn en van oud studiegenoten die werken bij die bedrijven weet dat er wel een mogelijkheid tot thuiswerken is ingevoerd. Maar er ook veel mensen zijn die vinden dat je nu eenmaal beter op kantoor werkt.
Maar ja ik vind het zoals @Lemongrab zegt het gewoon leuk om er naar te kijken, geeft ook weer een hoogtepunt aan mijn uitzicht.
Ik ben mijn vulling van m’n kies zaterdag verloren dus ik moet de tandarts bellen voor een nieuwe maar ik heb geen zin want straks zegt ze dat ik meteen al kan komen en ik wil eerst rustig opstarten.
Ik zou nogmaals met jouw leidinggevende en diegene die jouw werk beoordeelt gaan zitten en aangeven dat je dit heel vervelend vindt omdat je niet weet of het goed is wat je doet en dat het werk zo nog langer duurt. Als je niet bent ingewerkt en dingen doet n.a.v. vorige jaren, is het toch logisch dat je het soms niet meer weet. Ik kan mij voorstellen dat elke situatie anders is maar dat er in ieder geval niet 1 startlijn is ofzo. Wel heel vervelend voor jou zeg.
Ik vind het zo leuk dat ik voor het eerst sinds jaren weer sneeuw op mijn verjaardag heb!
Ben ook nog eens de hele dag thuis, dus kan er ook fijn van genieten.
Gefeliciteerd! Hele fijne dag gewenst.
Zo blij dat ik gisteren al m’n cliënten al heb geïnformeerd dat ik het niet eens ga proberen en nu lig ik nog in bed oeps
Pffff ik hou mijn hart vast voor vanavond, maar een collega zegt al dat ik thuis moet blijven en dat we/zij het anders moeten organiseren.
Collega’s zitten continu vast met de auto. Ik moet een half uur rijden en dan dus nog de route. Gisteren vond ik het al doodeng, dat was ‘s ochtends en toen was het redelijk te doen, wel een paar keer vastgezeten in de sneeuw. Love sneeuw hoor, maar niet als je moet werken…
Thuiszorg btw.
Helpt ook niet mee dat ik een paar jaar geleden mijn auto total loss heb gereden door gladheid en slecht weer. Zodra het glad wordt, zit ik heel nerveus in de auto.
happy birthday to youuu
Gefeliciteeeerrrd!
Gefeliciteerd
Ik heb besloten vandaag thuis te werken! (Ik ben ambulant begeleider dus ‘normaal’ ga ik wel naar mijn cliënten toe) Ik durf echt niet met mijn auto te rijden met dit weer, brrrr. Toevallig had ik deze week al een vrije dag opgenomen dus hopelijk lukt het om de drie dagen dat ik moet werken zo veel mogelijk vanuit huis te doen en is vanaf volgende maandag de sneeuw weer weg.
Succes iedereen die wel de deur uit moet!
Ik vind dat post- en krantenbezorgers sneeuwvrij zouden moeten krijgen. Of alleen de medische post en rouwpost. Maar ja, ik mag morgen mijn leven weer gasn wagen voor de nieuwste gids met kleding van Peter Hahn.
Heb mijn auto sneeuwvrij gemaakt en van de handrem afgehaald. Maar ik durf de parkeerplaats niet af. Die ligt schuin en in moet bochtjes maken met aan de ene kant auto’s en de andere kant garages. Zag wel een auto veilig de parkeerplaats afgaan maar ik durf niet morgen een nieuwe poging. Dan maar de afspraak via beeldbellen niet heel wenselijk maar wel veilig.
Mijn tuin is een ijsbaan geworden. Heb geen sneeuwgeschept en er eerder niet overheen gelopen maar het is gewoon ijs geworden
Mijn vader hoefde vandaag geen kranten rond te brengen, werden niet eens gedrukt. Jij dus wel. Je hebt helemaal gelijk dan, belachelijk.
Net als jij met heel veel geknoei Ik vind grapefruit heerlijk, maar echt een gesmeer helaas, daarom eet ik ze ook weinig
Zelfs mijn online les is verplaatst naar morgen, dus toch even terug het bed in