Vijf kwartier gedaan over 11 km vanmorgen maar niet gevallen
Ik ga zo maar eens in mn ski jas naar de winkel waggelen…
Ja, klopt. Er zijn heel veel kranten niet verschenen vandaag. En wij moeten gewoon werken, ja. Maar goed, dat moeten we ook als het 38 graden is. Dus ja, wat is nieuw? En dan krijg je waarschuwingen als: ‘kleed je warm aan/neem drinken mee.’ Ik wilde eigenlijk in mijn bikini gaan, mensen.
Moet morgen overigens, maar dan is de sneeuw echt nog niet weg.
Ik heb nog niet gehoord van IKEA dat ze niet komen, dus ben benieuwd.
Nou, heb iig de berg rond mijn auto ff zo ver mogelijk weggeschept en geveegd (op zeker dat dit nog een week met dooi blijft liggen) en ik laat mijn auto lekker staan tot het weer dooit. Mijn accu zal dan wel op zijn, maar dan slingert mijn vriend hem wel ff weer aan.
Ik haat sneeuw haha.
Hij is naar school, afscheid was heel moeilijk maar kregen net een foto dat hij naast een vriendinnetje zat filmpje te kijken…
Heb zo gesprek met de afdeling en psycholoog en psychiater.
Deze kan ik echt eindeloos op repeat luisteren
Maar als je pas gaat rijden wanneer het weer gaat dooien, ondervind je dan ook startproblemen?
Ja, hij startte vanochtend al moeilijk, dus ik ga ervanuit dat de accu morgen leeg is. Kou = snellere leegloop.
Ja ik dacht dus juist bij het aanzetten (dat kou invloed heeft op opladen = harder moeten werken/niet kunnen trekken). Niet dat je accu sowieso ontlaadt in kou. Maar ben er ook niet echt in thuis!
Omdat je zei, ga toch pas rijden als het gaat dooien (later deze week?). Of je bedoelt morgenochtend gewoon
Het is zo bizar glad hier overal dat ik niet meer op m’n gewone schoenen naar buiten wil. Zit nu met kaplaarzen aan in de wachtkamer van de huisarts
Nee later deze week, dus duurt nog ff voor ik ga, maar hoe die vanochtend al nauwelijks startte zegt mij dat ie morgenochtend al wel leeg is haha. Sowieso rij ik door corona alleen maar korte stukjes en niet super vaak. Dus mijn accu laadt sowieso nooit goed bij. En nu met de kou loopt ie dus sowieso wel leeg. Maar geeft niet. Heb hem nu niet nodig en mijn vriend kan straks een boost geven.
Love the sound of this
Was vonochtend even bang dat ik toch naar werk kon, mijn eerste bus en trein reden wel, maar gelukkig liet Arriva me niet in de steek en ben ik toch vrij vandaag! (had me over laten halen om in te vallen, m’n normale werk is niet zo kut dat ik niet wil)
Dit weer is eigenlijk heel zielig voor vogels. Ik ga denk ik zo’n voederpakket? Of hoe heet het kopen.
Ik heb me door de sneeuw weten te ploeteren en kom nu de rest van de dag niet meer buiten. Ajuuus
Ja doen! Sommige vogeltjes schijnen als het koud is snachts 10% van hun lichaamsgewicht te verliezen, wat ze overdag er weer allemaal aan moeten eten.
Wij hebben zo’n huisje staan, en het is nu met de sneeuw echt mega druk met allemaal pimpelmeesjes, roodborstjes, musjes en een dikke merel die af en toe het huisje bezet. Echt leuk om naar te kijken ook
Het sneeuwt alweer en ik heb helemaal geen normale schoenen meer voor in de sneeuw
nawh dan extra voorzichtig doen. kan wellicht je vriend/man niet voor je naar de winkel?? eventueel na werk ofzo?
Voor de zekerheid plaatjes sturen van wat je echt nodig hebt? Mijn vriend komt altijd met het verkeerde aankakken