Wat je even kwijt wil #48

Ik hoop zo voor mijn vriend dat er zo nog een trein gaat rijden.

Waar heb je het gekocht? Of besteld?

Ik heb me net geabonneerd op een kanaal met 999 abonnees alleen zodat ik precies de duizendste abonnee kon zijn :thumbsup:

18 likes

O wee als je geen shout out krijgt!

1 like

IKEA heeft het verkeerde product geleverd en vervolgens kan ik de klantenservice niet bereiken
 Echt top dit.

Ik kijk de Halftime Show van the Weeknd en ik moet zeggen; lekker showtje! Ik had kennelijk echt even behoefte aan een all-out over the top performance.

Wel gek om te zien dat er zoveel mensen bij elkaar zijn. Nu begrijp ik dat bijna de helft van het publiek gevaccineerde zorgmedewerkers zijn. Dat vind ik wel weer tof. Maar hoe zit het met de andere helft van het publiek dan?

3 likes

Huisje hadden we al, maar is niet echt een noodzaak hoor. We strooien ook altijd een beetje in de border, daar komt vooral het roodborstje op af en op het dak van de schuur. En voer kopen we gewoon bij de supermarkt!

1 like

Ik heb gisteravond zelf met pitten, pindas en rozijnen bollen en “strooivoer” mix gemaakt
Had toevallig nog ongezouten pindas en ongebrande zonnebloempitten

1 like

Kan je dit niet aangeven, dat als er iets van jou verwacht wordt, of ze dat even duidelijk willen afstemmen of op zijn minst aan je willen vragen? Ken jouw werksituatie natuurlijk niet, maar ik vind het ĂŒberhaupt al bijzonder om de besproken taken te geven aan iemand die niet bij overleg was, voelt een beetje makkelijk afschuiven.

1 like

Er waren 25.000 plaatsen waarvan 7.500 voor zorgmedewerkers en het stadion heeft een capaciteit van 65.000. Plaats genoeg om aan social distancing te doen. Het publiek werd wel minder gefilmd dan normaal en kon ook niet zien of maskers verplicht waren.

1 like

Ja inderdaad, nav mijn post ging ik het ook nog even verder nazoeken. Maskers zouden verplicht zijn geweest ja, maar ik heb in die paar stukjes die ik heb gezien, geen masker gezien (behalve dan bij the weeknd’s dansers). Ik begrijp ook dat er erg veel kritiek op is vanuit de andere staten.

1 like

Wat lief, je maakt me aan het huilen. :kissing_heart::heart:

1 like

Dat Drivers License nummer zit in mijn hoofd. Voel me weer een dramatische 15-jarige.

2 likes

Superbowl is natuurlijk het meest bekeken sportevenement en ze konden met dit bewijzen dat ze alle COVID-regels goed opvolgden. Zet desnoods per rij een steward die toeziet op het aanhouden van mondneusmaskers.

Ik word zo gebeld door de dokter en wss is de uitkomst dat het allemaal goed is maar ik wel moet afvallen.
I know maar ik ga met dit weer niet sporten en kan nergens binnen sporten :+1:
Ik zou opzich wel minder kunnen vreten maar vreten is het enige wat me happy houd deze tijden hahaha. Damn echt sneu life dit

7 likes

Ja eten is zoo lekker vooral in de winter vind ik! Maar gelukkig niks ergs gevonden. Heb je veel klachten?

Koop evt zo’n mini fiets hometrainer die je gebruikt als je op een stoel bij een tafel of bureau zit :stuck_out_tongue:

@Soy.peor

Ja is goed geef geld :slightly_smiling_face:

Ik moet de notulen gaan doen van het wekelijkse meeting moment en ugh, ik kan het niet? Ik ben hier echt niet capabel voor. Ik hoor de helft niet en als ik iets opschrijf ben ik na 3 zinnen al vergeten wat ze hebben besproken en dan zijn ze al 1000 worden verder in de discussie. Hoe doen mensen dit? :joy: Ik ben echt te dom om te poepen voor mijn gevoel wat betreft dit. Helemaal benauwd van

3 likes

Shit ja emmm trappen lopen!? Superkut

1 like

Jaa ik kan prima thuis sporten hoor verder. Maar met die kou moet ik mezelf pushen haha. En voor heen kwam ik heen veel buiten maar heb ik sinds de lockdown ook geen reden meer voor.

Rutte moet gewoon ophouden met mij dik maken :joy:

2 likes