Ik type in klad en alleen alleen de hoofdlijnen zodat ik de meeting wel goed kan volgen en in kan participeren. Na de meeting werk ik dan alles netjes uit en kan ik het goed aanvullen omdat ik zelf ook echt aan het participeren was. Het is sowieso een notulen he dus alleen de belangrijkste zaken moeten gedocumenteerd te worden. Misschien dat je zo wat meer kan toespitsen.
Kaartjes gekocht voor de stadswandeling 073 komend weekend . Lekker klef op valentijnsdag wandelen en eten.
Joepie ik krijg ijsvrij
Tip: ze hebben op 3fm nu zeroes request en ze draaien alleen nummers van tussen 2000 en 2010. Avril Lavigne, Sugababes, voel me weer helemaal tiener, heel nice.
Ik had een korte meeting midden op de dag en heb daar mijn halve dag omheen gepland omdat het zo’n onhandig tijdstip was, en nu blijkt dat die meeting woensdag is en niet vandaag. Heb in het berichtje erover gewoon niet eens naar de datum gekeken maar alleen de tijd overgenomen. Ik ben niet echt on top of my game vandaag…
Oh de dokter zei helemaal niks over afvallen haah fjieuw.
Pfff ben met greys anatomy nu bij seizoen 15 bij de aflevering met het huwelijk onder de sterren en de tranen stromen (weer) over mn wangen.
Ik ga overigens iedere dinsdag naar mijn ouders (20 km verder) maar de straten zijn echt heel slecht gedaan hier zei mn vriend dus ik blijf lekker de hele week binnen (op wat wandelen na)
Ik denk dat vooral de mensen die relatief veel verdienen in zulke topics posten dus dat topic geeft een vertekend beeld van de werkelijkheid. Dus trek het je vooral niet persoonlijk aan!
Ah dat is zo zonde. Leven is te leuk en te kort je daar druk over te maken. Ik herken het wel hoor, hoeveel verspilde energie wel gegaan is in mezelf te dik vinden. En als ik kijk naar mijn moeder en haar moeder hebben zij hetzelfde, eerste wat ze zeggen als ze een oude foto zien: ‘oh wat was ik slank/dik’. Zo zonde! Probeer er voor mezelf al minder de focus op te leggen. Hoop dat je gewoon kunt genieten van de foto’s!
@AshKetchum Hier ben ik het mee eens! Ik zou me er niet te druk om maken. En als je rond komt kom je rond toch! Vergelijken heeft geen nut
@ezw Ik denk niet dat ik dat mag doen helaas. Zal het eens navragen!
@Ohappyday Ik denk dat niemand daar naar zal kijken. Wees trots op de foto’s en op jouw gezinnetje
Mijn moeder pakte laatst een foto om te bewijzen dat ze dun was geweest. Ik heb maar heel duidelijk gezegd dat dat voor mij niet iets is om te bewijzen en dat ik wil weten of je daar gelukkig was (op die foto, dat moment). Men het zit er bij de generatie boven ons zo hard in gestampt vaak zonder dat ze het door hebben
Ja ik merk dat ook vaak veel erger bij de generatie boven ons, dan bij onze eigen generatie. Ik hoop echt dat we onze kinderen dat later besparen.
Ik heb zoooooo’n zin in wintersport met dit weer. Mijn vriend en ik hebben gisteren een playlist met Oostenrijkse skihits opgezet en zijn halve liters bier gaan drinken in de tuin en daarna schnitzel gaan eten. Haalde het niet bij het echte werk, maar was toch even leuk.
Ik ben vandaag echt zo blij met thuiswerken. Heb ontzettend last van PMS en als ik me dan naar voel kan ik gewoon even naar de andere kamer lopen om een knuffel te krijgen van mijn man. (Zolang hij niet in een meeting zit.) Ik ga echt heel erg moeten wennen als we ooit weer naar kantoor mogen.
Yes mijn vriend is bijna thuis.
Ik stond gister in de rij om gluhwein te halen en toen stonden daar 2 jongens en die vertelde dat ze waren ‘overvallen’ door t weer en nu niet meer naar huis konden. Ik had achteraf nog willen vragen of ze wel op de hoogte waren van Corona eigenlijk. Hoe de F kun je nou overvallen zijn door dit weer? Zelfs als je t niet wilde kreeg je pushmeldingen op alles wat je lief is.
Ik verdien ook weinig hoor. Net op bijstandsniveau/er net onder. Ik heb mijn kasboekje er ook weleens gepost, juist omdat ik weinig verdien.
Net naar het dorp gelopen en ik hou mijn hart vast voor morgen. Het is in het dorp al geen doen met die sneeuw. Laat staan in mijn buitenwijk met post. Ik ga maar uit van minstens 2 uur uitlooptijd/vertraging.
Mijn vriend heeft de sleutel meegenomen waardoor ik niet buiten kom (we wonen niet samen en ik heb geen sleutel)
Nu staat er straks als hij thuiskomt toch geen eten op tafel haha
Ga meteen een lekker bordje voor ze maken! En hopen dat die dikke stinkduiven het niet allemaal opeten, die hebben genoeg reserves.
ik merk dat ik steeds verder afglijd ofzo? heb al drie dagen alleen heel snel gedoucht, in bed gelegen en niks gedaan. en vandaag is het supermooi weer en perfect om m’n hobby buiten uit te voeren maar ik vind alles teveel. ik moet alleen en dat vind ik niet leuk, moet met de bus en dat is teveel gedoe etc. heb niet eens de energie om boodschappen te doen dus dan eet ik weer wat uit de vriezer etc. gewoon nergens zin meer in. had gekeken om een home workout van gaby te doen via videoland maar in plaats daarvan heb ik net een dutje van een uur gedaan. vind mezelf echt lamlendig en vervelend maar kan gewoon niks opbrengen
einde zeikerige dagboekpost