Wat je even kwijt wil #48

Heeft iemand dé gouden tip?
Mijn auto portierraam zit vastgevroren. (Of het elektrische mechanisme, ik weet het niet precies). Deze moet ietsje zakken om de deur te openen, het is namelijk een cabrio. Ik ben al sinds gister bezig met allerlei tips. Ontdooispray, mesje, lauwwarm water, lichaam er tegen aan om de deur op warmen.

Ik probeer lid te worden van een speciaal forum voor mijn type auto, zullen vast meer mensen last van hebben. Maar je mag pas lid worden met foto’s van de auto en motivatie waarom je lid wil worden. Meelezen kan niet zonder account.

Enige wat ik nog kan proberen is met een föhn. Maar dan moet ik 15-20 verlengsnoeren vanaf mijn appartement naar de auto leggen. En die heb ik (nog) niet.

Ja geen idee, zo ben ik haha. :joy::see_no_evil: Wil gewoon dat hij weer veilig en warm thuis is. Maar snap je punt ook.

Ik las laatst iets over een spray maken van 2 delen alcohol en 1 deel water, maar ik weet niet of dat veel beter werkt dan een ontdooispray. Misschien een kruik er tegenaan houden?

Ik parkeerde zo straks de auto even achterwaarts in, zodat dat chiller is morgen met wegrijden. Zegt een nieuwe buurman:“goh ik weet bij wie ik moet aanbellen als ik mn auto morgen wil inparkeren met deze sneeuw”

thanks man :sunglasses: zal maar niet vertellen dat mn pa me eerst moest uitgraven met een schep

44 likes

Ik liep zonder mondkapje de metro in. En maar afvragen waarom mensen zo naar me keken. Maar ik was te druk bezig met zorgen dat ik niet uitgleed

5 likes

Garage even bellen? Die weten vast wel iets

1 like

Mijn vriend bezorgt 's avonds pakketten en hij appt net dat het ontzettende chaos is, alles is te laat en het is natuurlijk ook puinhoop op de weg met alle sneeuw. Gelukkig mogen ze tot uiterlijk half 11 's avonds aanbellen bij mensen maar ik heb wel met hem te doen hoor. Denk dat ik zo nog maar even snacks ga halen voor als hij thuiskomt

2 likes

Jeetje ik vind het vooral erg dat dit gewoon door gaat. Net zoals normale postbezorging als ik het zo lees van @LastYoungRenegade . :pensive: Snap dat het werk is natuurlijk maar bruh.

Ik stel de dingen die ik wil bestellen expres nog even uit.

4 likes

Wow dat vind ik best heftig? Dan valt er toch helemaal niet te communiceren? Hoe doen jullie dat normaal?

Mijn moeder legt even een woord bij Wordfeud

🥲🥲

32 likes

Wehh had een mooie tas gekocht op vinted maar hij is geannuleerd. Kutsite

3 likes

Ja ik vind het ook heftig wel, vind het ook goed dat Thuisbezorgd enzo op veel plekken niet reden. Maar ja, je kan met post natuurlijk niet selecteren op wat nou wel en niet noodzakelijk is

1 like

Ik heb geinfluenced door jullie een verfrollerbakje (ja sorry had niks anders maar de vorm is echt perfect) met vogelvoer op mn balkon gezet.

Maar nog geen vogel gezien 🤌🏼

8 likes

Daar zijn de ratten vast ook blij mee :joy:

Onder de douche!

Nee haha doe ik zelf eigenlijk nooit, maar ik postte ook ooit op het forum hierover en toen kreeg ik van iemand die tip

1 like

Heeft iemand hier toevallig al toegang tot dat nieuwe social kanaal Clubhouse? Wil graag een invite!

Ik wil nog even naar buiten en ik wil de tiktokpasta maken maar waarom heb ik dit zo lang uitgesteld

Nouja die moeten ook eten hè

Ooo mijn konijnen moeten op les bij jouw konijn! Mijn konijnen willen absoluut de sneeuw niet in :(. Had me er zo op verheugd, maar het zijn ook verwende binnenkonijntjes die het liefste onder de verwarming liggen.

2 likes

Mijn man kreeg net het lumineuze idee om de auto in de garage te zetten zodat we morgen niet hoeven te krabben als we weg moeten. Heeft hij de hele garage overhoop gehaald en van alles aan de kant gezet, de oprit sneeuwvrij gemaakt (wat hij eerst pertinent niet wilde doen), half uur bezig geweest. Haalt hij mij erbij, of ik even wil kijken en wil seinen of de auto erin past en hij niets raakt. Allemaal gelukt, auto staat erin, maar zo krap dat hij er zelf niet meer uit kan :rofl: Conclusie: als die planken die aan de kant staan ook nog weggehaald worden dan past het, maar daar had hij nu geen zin meer in dus we krabben morgen wel 10 minuten.
Echt, mannen logica :exploding_head:

20 likes