Er is hier iemand veel lawaai aan t maken met een brommer. Ik hoop dat hij hard uitglijd. Ophoepelen.
Nou vooruit dan
Oke ik haat de winter maar ik word wel vrolijk van die mensen die langlaufen en snowboarden.
Ik werd vanochtend wakker van iemand die aan het krabben was en had echt het idee dat die er een half uur mee bezig was, duurde zo lang. Succes morgen!
Ik heb toegang maar zou begot niet weten hoe ik moet uitnodigen. Weet jij het?
Er zou een optie moeten zijn om mensen uit te nodigen aan 06 nummer of contactenlijst. Maar waar die optie zit geen idee…
Ik ben in de coop en ik heb alles allang maar ik wil niet naar huis want daar ben ik toch maar alleen
Dus nu staar ik al 10 min naar de olijven
Oeh zijn er nog meer mensen die een clubhouse uitnodiging willen sturen? Ik wil mijn nummer wel via privé sturen
Pff, pakketten bezorgen lijkt me ook heftig nu. Bij post is wel en niet noodzakelijk wel makkelijker te zien trouwens. Makkelijker dan bij pakketten
Haha nu moet ik huilen in de winkel
Supersupersuper lief
Dit is mijn favoriete antwoord van vandaag
Ik zag dit op insta:
En nu wil ik eigk weten welke posts van de speld werkelijkheid zijn geworden. Het zou me niet verbazen als dat namelijk al eens gebeurd is.
Ohh
Eenzaamheid is zo’n kutgevoel
Stond vanochtend drie kwartier vast op een afrit. Rit duurt normaal 25 minuten en nu anderhalf uur.
Driften in de sneeuw op zomerbanden is wel lachen.
Morgen weer op pad
Edit: ik werk in de thuiszorg dus ben niet helemaal voor de lol buiten
Amen!!
@Luzarl eens! Toevallig kwam gisteren die aflevering voorbij van boos, dus ik moest even het begin opnieuw kijken met die topmeid, de rest vd aflevering boeide me niet alleeen het begin
Nou ik heb m’n werkdag inclusief zo’n 70km door de sneeuw rijden overleefd. Wel helemaal kapot nu.
Haha moest vanochtend ergens “met spoed” naar toe. Dat kwam dus neer op eerst 3 minuten me helemaal aankleden omdat het weer sneeuwde, toen 3 minuten de auto weer berijdbaar maken, toen 6 minuten glibberen in de auto over een stukje waar ik normaal 3 minuten over doe, toen zag ik al dat dat huis amper bereikbaar was, dus auto tactisch geparkeerd en nog 3 minuten gewandeld…
Kwam ik daar dus een kwartier later aan geglibberd, als een verzopen kat, sorry sneller ging niet. 🥲
Ik zag net een filmpje op insta dat iemand muziek aan het draaien was vanuit zn raam en dat mensen op straat lekker aan het meezingen en dansen waren (op afstand soort van) in de sneeuw. Ik heb nu zooooveel zin in après ski en een feestje en meh
Ik zou nu gewoon openstaan voor het vieren van carnaval en aprésskisfeesten. Dingen waarvan ik nooit verwacht had ze ooit te gaan zeggen.
Ja ik ook, moest bijna huilen toen ik een filmpje over carnaval voorbij zag komen. Ik haat carnaval.