Wat je even kwijt wil #48

Ik haat het ook! Maar zou idd bijna zin hebben in die vreselijke muziek, naar bier stinkende mensen, koukleumend kijken naar de optocht en alles wat er bij hoort.

Oh en ik lees de laatste tijd vaker dat mensen om random dingen moeten huilen en ik heb dat ook echt sinds deze lockdown. Normaal echt niet maar nu, janken bij Steenrijk Straatarm vorige week enzo. Waar komt dit vandaan.

5 likes

Ik moest net huilen toen er bij een programma een item was over raven op de veluwe. Nu vind ik raven wel geweldige vogels maar huilen??? :sweat_smile:

6 likes

Oo ja bij Binnnenstebuiten! Misschien vond je het zielig om die dooie beesten te zien? Die raven vond ik echt heel mooi

1 like

Ik ben weer bij seizoen 11 bij het auto ongeluk :sob: zat ongegeneerd te janken :sweat_smile:

Nee juist niet ik vind raven gewoon zo mooi en die shots op dat open veld. :smiling_face_with_three_hearts:

Ik begin gewoon heel raar emotioneel te worden en soms plaats ik er zelf vraagtekens bij.
Zo luister ik ook al een week liedjes van Creed, een Amerikaanse ontzettend overschatte band maar ik word er vrolijk van op dit moment. :joy:

4 likes

Mijn huis ruikt nu heerlijk naar versgebakken koekjes :heart_eyes:

13 likes

Beste geur ever.

1 like

Enige voordeel aan de sneeuw is dat mijn zwarte sneakers weer helemaal schoon zijn nu. :joy::ok_hand:t2: Stelde dit steeds uit maar paar keer tot je enkels in de sneeuw en je ziet geen vuiltje meer, toooop.

3 likes

Wij hebben nieuwe trapleuningen aangeschaft (dan weet je dat je oud wordt, als je blij wordt van nieuwe trapleuningen…) en tijdens het boren hebben we een waterleiding geraakt.
Hele middag geen water en verwarming gehad :") Loodgieter net geweest en nu alles volop aan gezet om op te warmen

2 likes

Je wordt pas echt oud als je enthousiast wordt van een traplift.

32 likes

Hahaha zo herkenbaar dit. Mn moeder denkt ook dat ze dokter is. En overal is bewegen de oplossing voor. Voet gekneusd? Gewoon op lopen dan is het zo weg hoor.

2 likes

Ughhh een belangrijk familielid voor mijn oma was overleden en ze hadden het nog dagenlang haar niet verteld en ik wist het ook niet. Ik vind dat echt asociaal.

Ik moest dit echt drie keer lezen, omdat ik steeds ā€˜raven’ las als feesten/'raven’:joy: Dacht dat je het zielig vond voor vogels op de Veluwe die met raves te maken hadden

19 likes

Zou best een rave willen hebben waar iedereen in het zwart verkleed is als raaf. :sunglasses:

11 likes

Op de Veluwe!

3 likes

Haha ik las raven op z’n Engels, dacht dus eerst dat je moest huilen uit pre-corona-nostalgie, zo van ahhh toen konden we nog lekker raven op de Veluwe.

Edit: O ben spuitelf zie ik nu haha

4 likes

Dit mag toch niet (meer)?. Sowieso is de richtlijn een ffp2 masker in de zorg nu.

Mijn ouders hebben mijn oude slee bewaard yessss ik ga sleeen.

2 likes

Mijn vriend besloot vandaag na al het glibberen op de weg om winterbanden te kopen. Direct nog wat op marktplaats op de kop getikt. Staan we vanavond voor het huis die banden te verwisselen, komt een overbuurvrouw die we helemaal niet kennen ons een thermosfles thee brengen. Mijn hart smelt, waarom zijn mensen zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

46 likes

Doen alleen brabanders mee aan marry at first sight? Alleen maar kut accenten. Waarom kijk ik dit ook…

3 likes