Wow hoe bizar moet dit zijn voor die jongen
Pardon!?!?! Hahahah grapje.
Ik hoor mijn eigen accent nooit goed totdat het op tv komt…
Lellik
Moete kome jonge
Je bedoelt lillek
Kan niet trein rijd niet. Exuses. ( Voor t niet kunnen komen he. Jullie accent blijft lelijk)
Nee ik spreek geen worstenbroodje.
Hahahah “ik spreek geen worstenbroodje”. Ik ga stuk.
En idd ik denk ook altijd dat het bij mij wel meevalt totdat ik voor werk iemand aan de telefoon heb en die zegt: Jij komt uit Brabant denk ik, of Limburg. Hahhaha mja eerlijk ergens love ik wel die brabantse kneuterigheid hoor.
Deed je dat maar
Thierry Baudet grijpt ook echt alles aan om aan stemmen te komen heh? Heb het gevoel dat de hele koers van die partij gewoon telkens maar met alle grillen van de hardst schreeuwende Nederlanders meegaat.
Nu weer zieltjes winnen met de Elfstedentocht, gatver
Wij doen al een heel jaar niks anders, en de enige besmettingen onder personeel zijn te herleiden aan patiënten die op de gewone afdeling onverwacht positief lagen te wezen en personeel dat te dicht op elkaar heeft zitten koffie drinken/lunchen. Om dat mondkapje hoef je je echt niet druk te maken als je gewoon zorgt dat hij netjes aansluit en je alle andere beschermingsmiddelen ook netjes gebruikt.
*met kanttekening dat we wel FFP2 dragen bij intuberen/optiflow/bronchoscopie/etc, maar gezien het gebruik van het woord client ben ik niet uitgegaan van zo’n situatie
Volgens mij is dit niet helemaal waar? FFP2 gebruiken wij alleen tijdens intuberen/vernevelen, etc.
Als ie maar van het songfestival afblijft, al zal die dat wel doen omdat ie tegenwoordig ook SGP-jeugdzieltjes probeert te winnen.
Voor de ijsliefhebbers, wat is jouw favoriete Ben & Jerry’s smaak? Ik vraag dit voor mezelf die alleen zit met Valentijn.
Ben & Jerry’s Coconutterly caramel non-dairy
Blondie Brownie Core. Maar ik zie die bijna nooit in de winkel.
Netflix en chill
Pindakaas ijs
De vegan cookie dough
Edit: bij ons worden ze aangeboden ook voor “gewone” zorg.