Ik zie echt op tegen mijn werk morgen
Ik houd eigenljik niet zo van films en al helemaal niet van het young adult fantasy (?) genre maar ik vind the hunger games wel leuk. En ik heb vanavond bij een vriendin gegeten en nu is mijn social balkje weer een beetje gevuld
New York Super Fudge Chunk maar die is uit het assortiment dus voor nu zeg ik Netflix & Chillād
Wij hebben dit besproken in het ziekenhuis, het is best bijzonder dat een club mensen die verstand hebben van vanalles, maar geen viroloog, microbioloog, biotechnoloog of iets in die richting zijn ābesluitā dat FFP2 beter is, zonder wetenschappelijke onderbouwing, terwijl ze in hun leidraad dan als een stel plagiĆ«rende middelbare scholieren plaatjes kopiĆ«ren uit daadwerkelijk op wetenschappelijk onderzoek gestoelde richtlijnen en er hun eigen interpretatie bij schrijven.
Ik snap echt wel dat er angst heerst, maar die angst los je niet op met een ander (oncomfortabeler, nog veel vaker verkeerd gebruikt) masker.
Topped salted caramel brownie
Oeh het wordt vanaf het midden van de week echt fantastisch weer. Vrieskou en zonš
Heerlijk he! Ik ga morgen wandelen met mijn vader.
Dat kan.
Bij ons gebruiken we het alleen bij uitzuigen en covid+pt die hoesten.
We bieden het aan, maar buiten bovenstaande situaties gebruikt niemand het.
@bunnyslippers heb 3 slokken van die chocomel van jou op, met rum en verse slagroom, en kan nu al wel weggedragen worden naar bed
Ik ging bij een vriendin eten en spelletjes doen en ik had getimed hoe laat ik daar weg moest lopen om op tijd thuis te zijn, maar ik was even vergeten dat ik ook een paar minuten had moeten tellen voor āaankledenā ghehe. Ik had bij haar een gedeelte van mijn kleding even uit gedaan omdat ik ook thermokleding aan had en dat voor binnen een beetje warm was. Dus ik moest dat weer terug aantrekken +snowboots+jas+muts+sjaal+nog een paar extra sokken+handschoentjes+wanten oeps dus ik heb gesnelwandeld in de sneeuw en ik was om 20u59 thuis Zag er vast grappig uit want ik voelde me echt een wiebelend poppetje en ik heb een knal gele jas.
Ik werd net opgebeld door een telefoon verkoper en het was zoooo knullig dat ik het gewoon maar heb gedaan wilde ook gewoon dat hij stopte met praten, maar hij ratelde maar door en zo sloom!!!
Was een wat oudere meneer.
Ik heb net cijfers ingevoerd van proefwerken en ben nu ābangā voor mails van ouders, echt, ouders maken werken in het onderwijs onaantrekkelijk!!! Tip voor alle ouders van toekomstige scholieren: motiveer je kind en wijs vooral niet te snel met vingers.
Heb echt leerlingen die niet eens weten bij welk hoofdstuk we zijn, de helft van de tijd geen spullen bij zich hebben, geen hw maken, die een 3,8 scoren. En die 3,8 moet ik dan verantwoorden bij ouders.
Of āsamen met het kind de toets doornemenā (in mijn vrije tijd dus).
Haha misschien is dat gewoon zijn tactiek
Ik werk in het ziekenhuis op de kraamafdeling. Ik stond vanmiddag toevallig bij een vrouw die haar moeder belde om te zeggen dat ze bevallen was. Het eerste wat die moeder zegt: wat leuk!! mag ik het op Facebook zetten?
Mijn favo is klassieker chocolate fudge brownie
ja mijn huis ook het huishouden kan ik me al helemaal niet toe zetten haha, triest.
wandelen is top! ik ga morgen wel weer even de latten onder binden, heb mensen gevonden die mee willen en kunnen haha.
heb einde vd middag toch twee gaby workouts gedaan! helemaal kapot daarna haha, heb echt de conditie van een natte dweil joh
Love dit! Mark is zó jong in deze clip
Als je lijnzaad ergens aan wilt toevoegen, bijvoorbeeld aan yoghurt kan je dan beter gebroken lijnzaad nemen of heel? Of maakt het niet zoveel uit?
Oh bah dat zou ik echt weigeren hoor
Voed zelf je kind op of koop huiswerkbegeleiding
Gebroken lijnzaad