Haha nee. Ik vind B&J niet te eten dus daar heb ik verder geen mening over.
Ughhhhhh, mijn schoonmoeder (+ haar man en mijn schoonzusje) stonden onaangekondigd in het ziekenhuis terwijl ik nog oververhit op de verlosafdeling lag om te komen kijken. Mijn placenta was er letterlijk pas net uit en ik moest zelfs nog een hechting krijgen
Herkenbaaaar. Nog een leuke die ik van de week kreeg: âis het een idee om X steunles te geven?â Eh??? Is het een idee voor X om een keer huiswerk te maken?
Ja daar dacht ik later ook aan!
Ik kan me hier zo niks bij voorstellen he?? Hoe verliefd ben je dan op je eigen kind dat je de schuld van dat soort resultaten gaat zoeken bij de docent snap ik echt niet.
Ohh jeetje, dat is wel heftig haha. Dat is nu dan weer het voordeel van corona. Alleen partner en kinderen mogen erbij nu!
Gatverdamme, had zij in yoghurt met warm fruit en dacht dat het pannetje op het fornuis nog schoon was maar blijkbaar niet. Want nu smaakt mijn yoghurt naar de aardappelpuree die ik gister had gemaakt
Woon jij ergens waar geen avondklok is?
Klinkt als de hemel
huh op zoân laat tijdstip nog??
Mijn vriend kwam net naar beneden geslopen en liet me toen zo erg schrikken dat ik begon te huilen
Ik heb het gevonden en heb twee invites. Stuur je mij je nummer in een DM. En er was nog iemand die het vroeg maar heb nog niet bijgelezen.
Neee ik realiseer me nu⊠ik droomde dat ik dé crÚme tegen ingescheurde mondhoeken had gevonden! Maar was een droom, ik heb hier ook al weken last van. Ga ik weer geld weggooien en spulletjes kopen bestellen en hopen dat het werkt
Lief aanbod! Maar ik ga het morgen sowieso kopen op de site. Zag indd de lipbalsem ook. Maar zag ook allemaal diffusers enz die wilde ik al een tijdje ook dus even goed nadenken wat ik nou allemaal ga bestellen.
Dus je hebt zelf de lipbalsem ook gebruikt?
Meid heeft ook een dag gesleed hoor. Het was met zoân zandbakschelp en ging vet hard dus nu heb ik overal pijn mn hele dijbeen is blauw.
En woon onderaan een soort heuvel dus heb zoveel autoâs vast zien staan die alleen maar naar achter konden glijden. Een man was helemaal alleen en ging vet zielig sneeuw staan schuiven met zn handen om het wat platter te maken. Na een kwartier zijn we maar gaan helpen met duwen.
Klaar wakker nu, heb echt een hekel aan terug schakelen na nachtdiensten.
Dat was ik! Ik krijg het alleen niet voor elkaar om een dm te sturen. Kan het zijn dat het uit staat of ben ik nog teveel forum beginner hiervoor
Edit: whoehoe heb t gevonden! Je hebt een bericht
Nu al opstaan
Ik zou dit gewoon tegen de ouders opgeven als oorzaak en zeggen: nu mag u uitzoeken wat het verband is tussen deze voorvallen en de tegenvallende studieresultaten.
Maar daarom werk ik ook niet in het onderwijs. Dan zouden er doden vallen.
Echt dikke third world problems dit, maar feeeeest dat dit precies de week is dat ze hier de badkamer gaan verbouwen⊠waardoor constant alle buitendeuren open staanâŠ