Wat je even kwijt wil #48

Ik had hier ook al sinds september af en aan last van en van alles geprobeerd. Een poosje terug las ik de tip om kokosolie te smeren en dat hielp! Het is godzijdank weg nu (even afkloppen). Dus dat zou je ook nog kunnen proberen

1 like

Ik ben op dat soort momenten zo blij dat ik op een mbo werk. Ik vind middelbare scholen vooral in behoorlijk witte buurten echt killing. DaAn MoEt PeR Se NaAr De UniVerSiTeIT mAaR hEeFt AaN HuISWeRk ScHijT.

9 likes

Ze zijn er echt, ik heb er al 2 binnen :sob:

ā€˜Pietje kende de stof thuis zo goed, bij het overhoren wist hij alles. Kunt u een analyse maken v/d toets?’ Ja joh zeker kan ik gewoon voor al mijn honderden leerlingen doen, heb zeeĆ«n van tijd!

4 likes

Ik zit nu dit bericht. Haar haar zit zo erg vastgeplakt dat zelf het ziekenhuis haar niet kan helpen. Ze heeft nu een crowdfunding actie opgezet en heeft al 10.000 dollar opgehaald, maar ze gaat voor de 15.000. Voor wat, een tondeuse? :joy:

6 likes

Kan ik vandaag wel de deur uit voor werk of is het hetzelfde als gisteren?

Volgens mij is er vandaag geen code oranje meer

Nee we moeten nog steeds thuiswerken helaas :frowning:

5 likes

Ik weet ook gewoon niet of ik nou zo met OV of met de fiets moet gaan…volgens mij is alles gewoon niet ideaal haha. Al geeft het bericht van @Rozevarken wel hoop, je woont niet in de hoofdstad toevallig?

First world, lol.

Maar dat is wel lekker kut ja met dit weer, stervenskoud, brr

1 like

Ja helaas semi cruciaal beroep wat niet op afstand kan…
Alleen als cliƫnten niet gaan komen dan ga ik me ook geen weg door de sneeuw ploeteren

Verheug me op dat ik vandaag mijn hechtingen kan bekijken bij pleisters vervangen :sunglasses:
ramptoerist in eigen huid

6 likes

Oe, heb je nog een invite? Of iemand anders?

Oke nvm ik blijf thuis, locatie zit ook dicht
Ben afhankelijk van t OV en dat gaat m echt niet worden

ik heb nu al een slechte week en de dinsdag is pas net begonnen. :tired_face:

2 likes

Ik vind alle sneeuw als cadeautje erg leuk maar hoop dat ik vandaag wel bij een winkel kan komen om taart te halen :rofl:

7 likes

Gefeliciteerd :birthday:

1 like

Dankjewel! Hoe voel je je vandaag? Hoop dat je een spoedig herstel hebt.

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Fijn! Ik krijg hulp vandaag in mijn postwijk. :grin:

En ik ben me echt dik aan het inpakken voor mijn werk.
Normale winterdag: topje, shirt, fleecejack, buitenjas
Nu: topje, topje, tshirt, vest, fleecejack, binnenjas, buitenjas
:hot_face:
En ook een broek (en legging), handschoenen enzo natuurlijk.

6 likes

Ja, ik weet het, volg het op de voet. Poeh geen idee, denk dat de tondeuse ook niet gaat helpen. Vind het echt heel erg voor haar. Het ziekenhuis adviseerde weken in aceton. Maar dat schijnt heel erg te branden. Op TikTok enzo wordt ook mee gedacht, nu adviseren volgers Goo goo gone. Hoop dat dat helpt. Ik kan er ook niet om lachen dit is echt heftig.

2 likes