Ooh wat een heerlijk weer met die sneeuw en zon
Succes vandaag, hopelijk valt het mee! Hier zijn de fietspaden allemaal gestrooid en de wegen redelijk schoon. Hopelijk is het voor jou op de kleine wegen in de wijken ook een beetje te doen.
Hier sneeuwt het haha
@voortaan ga naar een Kruidvat. Loop naar de babyafdeling.
Koop dan van medela, purelan 100% lanoline
Thank me later
Oh had niet door dat het echt zo heftig was! Dacht er dan iets te makkelijk over. Oops, dan is het inderdaad niet om te lachen
Ja, hoop ik ook! Scheelt in elk geval dat we de wijk kunnen verdelen.
Yesss, bij dit loon krijgen we 13de maand uitbetaald
(Is altijd wat later bij ons dan de gemiddelde bedrijven, wel een teken dat het een goed jaar is geweest)
Nu ga ik de hele dag spenderen aan hoe ik het ga uitgeven. (Natuurlijk niet alles, groot en deels gaat naar de spaarrekening)
Ik moet morgenochtend naar de garage met de auto, zie er nu al erg tegenop Gedoe om auto klaar te maken en dan nog de weg op. Spannund. Ik kan het echt niet langer uitstellen dus moet wel
Ja, wel behoorlijk wat pijn maar komt wel goed. Er wordt goed voor me gezorgd door mijn man.
oohh pff wat een slaapdag. Zit al 3 kwartier achter de laptop, nou niet helemaal waar heb ondertussen ook de was aangezet, 2e cappucino gemaakt en beatyblogtopic bij gelezen. Heb gewoon zooooooo veel slaap en geen zin om te werken vandaag.
Kutsneeuw
Dag 3 dat het sneeuwt en van mij mag het wel weer weg.
maar echt. ik heb even een middelvinger opgestoken naar de sneeuw. Misschien dat het helpt.
Het is pas 10.00 en ben al weer helemaal klaar met deze dag. Voor de 2de dag oprij denken andere mensen dat ik bij het personeel hoor, weet nu niet of ik moet huilen of lachen erom.
Omdat ik hypermobiel ben is gladheid voor mij een soort extreme survival challenge, met Bambi-op-het-ijsachtige taferelen.
Maar ik vond dat ik het moest proberen, je kunt je niet een week opsluiten, blabla.
Dus ik helemaal ingepakt en op snowboots naar de winkel gestrompeld/gegleden/gelazerd. Sta ik voor de supermarkt, realiseer ik me dat ik geen mondkapje bij me heb. Dus weer terug, most wasted 20 minuten van mijn leven.
Nu moed aan het verzamelen om de hele expeditie opnieuw te ondernemen. KUTSNEEUW. KUTMONDKAPJES.
Zo.
Wat een zon heerlijk, love dit weer ! Straks een mooie wandeling maken
Ik ben op zoek naar dit soort posters maar dan het liefst formaat ansichtkaart of iets groter maar geen A4 poster hiervan. Van diverse Europese steden. Iemand een tip?
Bij deze webshop verkopen ze ook kleine formaten!
Jammer dat we niet even kunnen ruilen.
Ik ben echt te hyper om braaf op een stoel lessen te geven. Dan mag jij binnen twee lessen Nederlands geven over formuleren.
Law of attraction werkt toch? Ik ga heel erg visualiseren dat ik morgen miljoenen win.
Toch weer in mijn bijgeloof jeukende rechterhand getrapt.