Wat je even kwijt wil #48

En ik maar denken dat er niks ergers bestond dan de HEL van 63 :cloud_with_snow::snowflake::cyclone:

15 likes

Succes @grace, iedereen moest er ff doorheen vorig jaar :stuck_out_tongue: en nog steeds moet ik zo vaak zeggen “je staat op mute” hahaha

Ik heb ineens een pluk korte haren links bovenop, dafuq. Alsof ik vannacht met een schaar tekeer ben gegaan

4 likes

Echt waaghalsen gebruikten zoom vanwege die privacyproblemen.

Ik kwam er pas gisteren achter dat ik bepaalde instellingen in Teams op 2 plaatsen kan aanpassen en ik koos altijd voor de meest omslachtige optie. En ik werk al sinds Maart er zowat 24/7 mee. :upside_down_face:

Opzich liever dat dan dat ik weer naar iemand moet luisteren die een appel aan het eten is :upside_down_face:

1 like

Heh ik snap echt niks van ali express. Ik zou vandaag 2 dingen binnen krijgen. Ik keek op ali en dat zou een schaar en een map zijn want de andere dingen zouden pas in maart komen.
Kreeg ik de map en een hele zak met allemaal andere dingen die pas in maart zouden komen en die waren ook niet van dezelfde verkoper maar zaten wel bij elkaar.
Nja prima wel haha was een aangename verrassing. Maar hoop wel dat mn schaar ook snel komt hahah.

Moest je naar de appie? Die hebben gewoon mondkapjes voor als je hem vergeten bent.

1 like

Hahah soms kan je iemand muten als diegene te lui was om het zelf te doen. Dit is een goed moment haha

1 like

Ja, dat ‘durf’ ik eigenlijk alleen nog maar bij mensen die ik goed ken. Maar inderdaad, had ik eigenlijk moeten doen. Voelt zo hard: “hier shhh houd jij je mond maar”

1 like

Hahaha ja “nu even niet, collega”.
Weet eigenlijk niet of ze zien wie dat heeft gedaan. Dan hoop ik dat niemand pissig is haha (eerder gegeneerd haha)

Haha had je zelf niks geprobeerd dan voordat je belde?

Ik heb dit ook een x gehad. Kwamen ze langs voor onderhoud zei ik jaa hij is stuk.
Hij helemaal onderzoeken. Bleek dat ik hem gewoon had uitgezet.

11 likes

Ik zit in een meeting als werkgever (stagebegeleider) voor een stagiaire. Hoe volwassen.

Edit: ben zo blij dat ik niet meer studeer, haha. Na 30 minuten denk ik al: :sleeping::sleeping::sleeping::sleeping::sleeping:

7 likes

Snap ik helemaal, en op zich is dat iets wat ze jou ook wel even hadden kunnen laten doen met instructies via de telefoon. Hun eigen schuld vind ik dat ze hier nu voor langs moesten komen.

2 likes

wat een debiel deze vent, lekker stemmen winnen in friesland??

22 likes

Oh ja ik vind internet altijd best duidelijk om zelf iig wat dingen uit te kunnen sluiten. Bij mij komen ze ook gewoon niet als je niet al gereset of ontlucht hebt of iets anders wat je makkelijk zelf kunt doen haha.

1 like

Ik heb deze week ook mijn allereerste Teams uitnodiging verstuurd :heart_eyes:
Ik kan vanmiddag rapporteren of hij succesvol was!!!

4 likes

Dat moet lukken hoor! Zondagavond moest ik naar de apotheek en dat was echt geen feest, maar mijn vriend is vandaag naar zijn werk met de auto en hij zei dat de wegen allemaal schoon zijn. Het zijn waarschijnlijk alleen de kleine wegen in de wijken die nog niet helemaal netjes zijn, maar de snelweg gaat zeker lukken!

2 likes

Goede manier om je collega’s te leren kennen!

2 likes

@Eddie Damnnnn! hahah ja sowieso voel ik me oud als ik die serie kijk, want veel van die denkbeelden zijn zo achterhaald tegenwoordig :joy: . Ze zijn nu trouwens inmiddels 16 allemaal vanaf waar ik nu aan het kijken ben hahaha
@Plankton Hahaha nou idd. Ik vroeg nog aan mijn vriend of deze serie niet was geschreven door een vrouw van dik in de 40. Dawson is gewoon TE volwassen en respectvol voor zijn leeftijd hahaha. Dat gelooft toch niemand? Een jongen van 15.

1 like

Ik heb, met vrij veel moeite want ik vind dat heel lastig, iets heel persoonlijks gedeeld met een vriendin en haar reactie was “oh da’s wel kut, maar … blabla over werk” ok Thanks, echt een fijn antwoord. :slightly_smiling_face:

2 likes