Pff weer gezeik met de ex van m’n vriend en de Kids. Kan ook nooit soepeltjes gaan.
Pfff het is ook altijd wat met de auto! Laatst +700 voor de apk. Nu lijken de schokdempers weer kapot te zijn. Hallo, ik wil niet al mijn spaargeld kwijt zijn aan autoreparaties!!!
Stenen erin
Nee, ik stond bij de Coop🥲
Ik durfde niet naar binnen zonder kapje. Zo’n muts ben ik dan ook wel weer😂
Ik heb nog overwogen om tegen mensen die de winkel uitkwamen te zeggen: ‘psst, mevrouw, 10 euro voor uw mondkapje’. Maar mijn volwassen brein won die strijd, dus ik heb de terugreis waardig ingezet.
Dat je ook echt aan komt lopen (nouja, strompelen), dan een paar minuten vertwijfeld naar de winkelpui staart en dan weer weg kneust🙃
Hahaha dat stel in ik vertrek. Dat verzin je toch niet. Roy lust niks als patat en kipfilet
Wodka schijnt te helpen. Heb het zelf op een zijde blouse geprobeerd en het was weg. Misschien geluk hoor, maar proberen waard misschien (:
Ik ben echt blij dat ik mijn werk had overleefd, had al een heel visioen gehad met een gebroken schouder maar dat was gelukkig niet zo haha (ik had bedacht dat ik uit zou glijden met de fiets, werk als postbode). Maar alsnog was het wel echt heel pittig en hard werken, maar ik vind het wel mooi om te zien dat we met alle collega’s actief naar oplossingen zoeken. Morgen gelukkig dagje vrij
Die grill - of zoiets - in de woonkamer ook, haha!
Ik heb de hele dag een zoom studiedag gehad en daarna wilde ik iemand bellen en ik heb tot twee keer toe het nummer in de rekenmachine ingetoetst. En nog niet doorhebben waarom het niet werkte.
Helppp ik heb een halve liter thee over mn bank gegooid, zou het gaan schimmelen of rotten vanbinnen? Het is een soort textielmateriaal …
Neuh joh, het is maar water, dat droogt wel weer. Banken krijgen vaak wel ergere dingen over zich heen
Ik heb zoveel dorst de hele tijd, ligt dat aan het weer ofzo?
Gewoon goed laten drogen. Deppen met een handdoek dat nog lukt.
Misschien kachel wat hoger laten staan vannacht.
O yes mijn leven is voorbij. Ik kan met de Chromecast dus ook Twitch kijken in bed. Hallo leven.
Ik merk dat ik echt in een dip terecht kom. Ik ben zo passief aan het worden, alles kost moeite, voel me opgesloten in huis. Niet fijn.
Maar hou ons niet langer in spanning! Wie was die vrouw?
Haha precies! Wel zonde van je trui, maar wodka is een steun succes!
Vraagje… ik rijd niet zo vaak auto - wonen in de stad, met de (bak)fiets komen we een heel eind -, maar ga aanstaand weekend 2 nachten met mijn vriend in een huisje zitten in the middle of nowhere, zonder kids. We hebben er erg naar uitgekeken want we zijn uitgeput, maar ik zie dus een beetje op tegen de lange autorit met dit weer en dat begint de voorpret wel wat te verpesten .
Ik ben nl de enige met een rijbewijs en rijd al helemaal niet vaak met slechte weersomstandigheden. Voor de chauffeurs hier: is het een beetje te doen op de (snel)wegen op het moment of is het echt oppassen? We rijden wel met winterbanden gelukkig…
BVD!