Kan je vanaf donderdag ochtend afhalen bij de action? Ja.
Heb ik een bestelling gedaan… misschien ook ja
Hier (Zeeland) vandaag alle wegen al zo goed als schoon. Alleen woonstraten nog niet, maar heel langzaam rijden en dan kan er weinig gebeuren. Neem de tijd, probeer te ontspannen en rijd rustig dan kan er weinig gebeuren. En met nog een paar dagen volle zon verwacht ok dat dit weekend de meeste sneeuw en ijs wel gesmolten zal zijn.
Hier in Noord-Holland is er echt niet zo veel meer aan de hand! De 50/80/100 wegen zijn allemaal schoon, alleen de wijken waar je 30 mag zijn nog niet schoon. Maar zoals @o0Lin0o al zei is dat prima te doen als je rustig aan doet. Dat komt helemaal goed!
ik heb gister hetzelfde gepost. mijn pb staat open als je even wil kletsen/stoom afblazen/zeuren
Prima deuntje maar wrijf je het nu extra in mijn ogen dat mijn pony te lang is
Ik ging naar bed en toen was mijn helft van t bed nat omdat t dak lekt . Na een half uur fohnen heb ik de topper er maar afgehaald en lig ik aan de andere kant. Een rondje google leert me dat t door stuifsneeuw kan komen die smelt?
Nou ja google zegt dat er stuifsneeuw onder de dakpannen kan komen en dat is denk ik gaan dooien. Maar het is bij alle ramen. Bij mijn kamer boven t raam op een stuk van 20cm denk. Maar op zolder zowel boven als naast t raam. Dus niet op random plekken. En in t kleine kamertje lag echt een plasje water maar zagen we niet goed waar t vandaan kwam.
Maar t is nu gestopt. Leg morgen maar voor de zekerheid vuilniszakken neer ofzo . En schijnbaar moet je je veluxraam helemaal dicht met stuifsneeuw want anders kan t ergens komen. Nou ja dat had ik niet want ik wil zuurstof. Heb normaal altijd t raam open maar dat werd ff te koud.
Lang verhaal kort is dat ik er geen moer van snap
Ik kan ook nooit lang boos zijn op mijn vriend, ik ben zwak haha of ik hou gewoon heel veel van hem.
Ah vervelend zeg. Sneeuw kan inderdaad een soort van onder de dakpannen stuiven, die zitten natuurlijk niet gekit oid dus er is ruimte onder en tussen maar met regen is dat geen probleem want het loopt eraf. Maar als er sneeuw onder komt kan het vervolgens gaan ontdooien. Is erg nat?
Haha het was de nieuwe secretaresse! Het was een overleg met een team dat is samengesteld van verschillende afdelingen en ergens wist ik wel dat de vorige secretaresse die hierbij altijd notuleert (van een andere afdeling dus dan waar ikzelf werk) weg zou gaan, maar ik had geen idee dat ze nu al weg was en dat er al een vervangster was.
Mn matras is nog licht vochtig maar moet toch ergens slapen en is maar een klein stukje van deze kant. Hopelijk is mn topper morgen droog.
Ah nee wat vervelend! Is nog irritanter dan mijn natte bank.
Hier lekte er ook al water door het dak! En bij mijn vriend thuis ook. Het zal inderdaad echt door de stuifsneeuw komen, want we hebben nooit lekkage als het hard heeft geregend
@vitaminwater @George @unglaublich @KipTokTok @anon4388265 @visual
Thanks voor alle suggesties! Keuze genoeg dus, de salade met geitenkaas klinkt top als lunch voor morgen! De risotto klinkt ook goed.
Tijdje geleden vertelde ik dat bath and bodyworks naar Nederland komt maar er is dus blijkbaar al een site! https://bathandbodyworks.com.nl/
Love it
Oké ik heb een afspraak bij de autogarage staan voor mijn accu. Die loopt steeds leeg, dus ben al paar keer geholpen door pechhulp. Heel vervelend want die accu is pas 1,5 maand oud. Maar nu start hij weer niet en stiekem vind ik het ook eng om nu te rijden dus nu cancel ik de afspraak en wacht ik gewoon op beter weer en dan bel ik de pechhulp wel weer om hem te starten. Weet ik zeker dat ik niet in een sloot beland ofzo Gedoe
Dit winterse weer mag echt snel voorbij zijn, sorry voor alle sneeuwliefhebbers
Ik droomde vannacht achtereenvolgens dat ik op vakantie was in de VS en in Frankrijk en nu ben ik sad dat dat er dit jaar beide niet in zit en een weekje Zeeland überhaupt nog maar de vraag is. Wil gewoon even wat anders zien dan constant mijn eigen stad
Weekendje boeken? Soms heb je echt goede aanbiedingen in laagseizoen! Desnoods ga je in je eentje. Echt fijn om in een andere omgeving te zijn
Grr essent weer. Ik pas het termijnbedrag en de datum van de afschrijving aan. Zij schrijven het oude bedrag af en op de oude datum Echt stom.