Wat je even kwijt wil #48

Krijg je ervan als je trash gaat kijken :joy:

1 like

Ja bij een vriendin van mij ook maar die had net nieuwe zonnepanelen dus was bang dat t daardoor komt. Wat gek he. Nou hopelijk is alles weggesmolten al en blijft t vandaag droog.

Ik bedacht me in de bus opeens dat ik de pandemie tussen mijn tiende en zestiende waarschijnlijk een stuk beter had getrokken. Waarschijnlijk was ik zelfs helemaal opgebloeid, ik heb geen leuke schooltijd gehad omdat ik gepest werd.
Was een raar besefmomentje.

22 likes

Ik heb het gewoon opgegeven :joy:

Bij jou ook steeds gedoe?

In Google maps kijken hoe ver de wandeling is van thuis naar de psycholoog. Ik durf echt niet te fietsen met dit weer. :’)

Ik kijk een docu serie over het Cecil hotel.
En dr zit een random koppel in wat geinterviewd word waarvan ik de toevoeging niet snap. Maar ze hebben een goedkope reis geboekt ze weten niet wat het hotel is. Ze verwachten een hele luxe omgeving en alles. En komen dan bij het Cecil hotel en als ze de buurt verkennen komen ze er achter dat het een gevaarlijke buurt is. Het enige wat ik denk is in 2013 bestond google toch ook?
Je kijkt toch even waar je heen gaat zeker voor dat geld en al helemaal als je helemaal 9 uur vliegt.

4 likes

Sinds een student aan mij ging vragen ‘welke studie doe ik ook alweer?’, kijk ik nergens meer raar van op. De mensheid heeft het laten afweten.

45 likes

Nou hier kom ik met mn spuit elf maar ik wil toch even zeggen als zelfmaak-hummus-sceptici dat het recept van @grace echt geweldig is wow dit recept is zo goed. Dit recept is echt niks bij alle andere hummus recepten (heb er veel geprobeerd en telkens teleurgesteld).
I’m beyond amazed.

2 likes
13 likes

Ik had een Vinted account om mijn handgemaakte items op te verkopen. Gewoon om mijn hobby te kunnen bekostigen. Niet eens omdat ik er een vast inkomen uit wil. En nu hebben ze zonder enige waarschuwing mijn account permanent geblokkeerd. En stom genoeg ben ik hierdoor best van slag. En dat vind ik stom van mezelf want Vinted is gewoon stom.

Dit zou mij kunnen overkomen. Ik check van alles voor m’n vakanties, maar ik streetview/google de buurt niet.

Iets soortgelijks is ook wel eens gebeurd toen ik een hotel in een soort ghetto geboekt had.

Wat stom! Hebben ze een reden gegeven waarom hij geblokkeerd wordt?

Door alle berichten over vogels voeren heb ik rozijnen staan wellen droog gedept en ongezouten pinda’s neer gelegd in de tuin. Wanneer deed ik dit om 6 uur in de ochtend.

3 likes

Nja ik google streetview niet maar ik denk als je een hotel of een buurt googled dat er wel bij staat “Slechte buurt” of zeker bij het cecil hotel zouden er wel wat reviews enzo staan dat het daar niet zuiver is.
Niet bij alle buurten maar waar het cecil staat is het niet zuiver haha. Lijkt mij wel dat daar iets over staat op google.

2 likes

Aanbieden van handgemaakte items om een vast inkomen te genereren is schijnbaar niet toegestaan. Terwijl half Vinted ermee vol staat. Vind het gewoon zo stom dat ik niet eens een waarschuwing heb gehad. Mensen moeten toch de kans krijgen iets aan te passen. Heb de klantenservice een bericht gestuurd maar verwacht er nooit meer wat van te horen.

Oja ik lees meestal wel recensies als het verblijf voor langer dan 2 nachten is! Dus goed punt.

1 like

Klopt! Ik zou dit weekend weg gaan maar die heb ik toch maar gecanceld vanwege de lockdown… durf nu ook niet zo goed wat te plannen omdat ik niet weet hoe lang het gaat duren en ik zelf ook afhankelijk ben van het ov. Maar hou dat zeker in mijn gedachte als een mogelijkheid als de hele situatie straks weer iets beter wordt.

1 like

Soms zou ik willen dat ik communicatief sterker was en hier beter op kan hanteren. Soms weet ik gewoon niet wat ik moet doen, zeg ik niks, en dan word ik passief agressief waardoor ik vervolgens weer de bitch ben. :sweat_smile:

2 likes

Ben bij aflevering 1 nog maar , maar vind het nu nog een beetje vaag. Het gaat over dat hotel dan over Elisa haar verdwijning dan ineens over die 2 mensen uit engeland die hadden verwacht dat downtown een luxe oord was. Beetje van de hak op de tak steeds ik hoop dat het beter word. Al zijn amerikaanse docus toch altijd een hoop extra info waar je niks mee kan of info 10x herhalen.

1 like