Wat je even kwijt wil #48

Ik gebruik de Tahin met zeezout van Horizon (Ekoplaza). Deze is niet zo bitter ook.

1 like

Mijn vriend en ik hebben een stom koosnaampje voor elkaar stinkie.
Nu keek ik gisteren een serie waarin iemand dat ook als koosnaam gebruikt en ik was gelijk in de war

9 likes

Wow dat vind ik knap. Als ik een straat probeer te streetviewen en dr staat 5 min lopen dan ben ik 10 min aan het kutten haha.

2 likes

Ja en dan met name die datum! Die heb ik al 5 keer veranderd volgens mij

1 like

Heb ik net mijn volle boodschappentas bij de servicebalie gezet nadat ik afgerekend had omdat ik nog iets vergeten was?

Jazeker.

Was datgene wat ik vergeten was een reep Tony’s?

Ook jazeker.

18 likes

Ik denk het niet!

Nee zeker niet

43 likes

:joy: maar hoe ging het?

2 likes

Wa denkde gij daarmee te bereiken?

9 likes

Ahahhahaha :joy::joy::joy: jong!

1 like

Vind jij oew eige bij ut team passe onnie?

14 likes

nee wel bij de snackbar!

2 likes

Jaa die. Haha dat dacht ik ook. Maar die 2 waren helemaal verbaasd dat er dakloze mensen waren enzo haha.

2 likes

Da hedde ge goe gedaan meid!

8 likes

Dat word zeker gevierd met een worstenbroodje!

1 like

Beetje bonding

Fijn dat het goed ging!

1 like

yesss wat goeeeed!! ik duim voor je :partying_face:

1 like

Op je denkbeeldige fiets :joy::joy::joy: gefeliciteerd goed gedaan! Ik had je ook aangenomen als was het maar voor het Brabantse accent.

Weet je al of je dat gaat aanhouden als je er werkt?

11 likes

nee heb niks meer gepost want wilde het niet jinxen haha. is heel anders gegaan dan ik dacht (vacature ingetrokken maar ben voorgedragen voor een andere functie), maar heb uiteindelijk vorige week een meeloopdag gehad en het was leuk en ze waren erg positief! zou begin deze week iets horen dus zat gister als een aasgier boven m’n telefoon maar nog niks gehoord helaas. vandaag nog even afwachten en anders ga ik zelf bellen! lief dat je er aan denkt :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Ik word zooooo moe van die FvD reclame op de radio

Thierry met zijn ‘opschalen in de zorg’
Alsof je dat zo pats-boem geregeld hebt???
Is goed Thierry, los jij maar acuut een jarenlang probleem op van tekorten in de zorg :+1:
Ik ben echt benieuwd waar hij dat blik aan extra zorgmedewerkers en geld vandaan gaat halen dan. Ik heb uit frustratie zelfs op de FvD website gekeken en ik kan nergens een uiteenzetting vinden hoe hij dit praktisch wil aanpakken.

Sowieso vind ik dat bij alle verkiezingsprogramma’s een uiteenzetting zou moeten zitten hoe beloftes praktisch gaan worden ingevuld. En met rekenvoorbeelden en onderzoeken erbij om uitspraken te onderbouwen.

Anders blijft het toch maar: blablablabla mooie praatjes, uitvoering 0/10

26 likes

Wow dan haal je wel je stappendoel voor vandaag!

1 like