Wat je even kwijt wil #48

Ik zag net onze postbezorger met een slee lopen. Ze had een krat erop vastgemaakt met de post.
Vind het een slimme oplossing met dit weer

38 likes

Ik heb al acht merci gegeten

17 likes

Ik werd om half 10 wakker. Daarna nog een uurtje in slaap gevallen maar lig nog steeds in bed. Ook gewoon 0 zin om eruit te gaan.

Ik heb jasmijn thee van de toko: love it.

7 likes

Kijken jullie ook naar afgeprijsde luxe airbnb’s terwijl je er toch niet naartoe gaat?

3 likes

Nee maar vind dit echt een top idee!

1 like

Pijn in mijn hart :rofl:
Even wat afwisseling op mijn andere hobby: op funda te dure koopwoningen kijken

9 likes

all day everyday

1 like

Twee weken rustig aan doen voor herstel, ik droomde afgelopen nacht alweer over hardlopen. :worried:

De kaastwister (die kaasstengel die bij de verse broodjes van de lidl ligt) is echt hemels :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: ben echt in staat om terug te gaan en ze allemaal te kopen.

9 likes

Dit doe ik altijd vlak voor de staatsloterij valt.

Ik ben nu airbnbs in TsjechiĆ« aan t kijkenā¤

1 like

Same
En same!!!
Ik ben al op vakantie in mn hoofd

Wanneer gaan we?

1 like

Dit doet me echt denken aan die aflevering van Friends waarin Ross zijn college begon met een fake Brits accent en vervolgens dit maar aan moest houden

12 likes

Ik weet natuurlijk niet wat voor operatie gehad hebt + ongevraagd advies. Maar je gaf aan dat je een hechting hebt bij je navel. Aanname van mijn kant: dan zijn vast ook je spieren daar doorgesneden. Bij mij was het advies 6 weken heel rustig aan doen.
Ik ga er vanuit dat je niet na 2 weken alweer gaat hardlopen?

1 like

Ik leg net 10 minuten geleden (toen jij de post maakte) uit wat de FIRE beweging is aan m’n vriend en ik heb nog nooit hier op t forum of met iemand in het echt het erover gehad :scream:

6 likes

Het is toch ook bijna onmogelijk om daar maar 1 van te eten. Net zoals met paaseitjes

Gooi die geurkaars per ongeluk over die schoenen heen

7 likes

@anon50301661 het word leuker met die 2 toeristen in dat hotel. Ze hadden in dat hotel geen waterdruk en het water was een beetje bruin. En wat doen die 2 genialen mensen. Ervan drinken en gewoon hun tanden mee poetsen. Want ja he het is maar bruin water in een eng hotel in een gevaarlijke buurt wat kan daar nou mis mee zijn he!

4 likes

Ik klik net een random filmpje aan op Youtube van een Finse artiest en echt de eerste paar woorden klinken als 'Wie me kont zien willen". :joy:

5 likes