Dat mocht wel van de arts, maar ik bekijk het nu per dag haha.
Er zat een zielig klein katje ineengedoken op straat en ik wilde kijken of ik moest helpen. Het bleek een ijsbal
Bedankt, dit maakte me aan het lachen <3
Hahah ja zal er binnenkort maar eens aan moeten geloven vrees ik
ik had social media uitgespeeld maar toen bedacht ik me dat ik al eeuwen niet op linkedin had gekeken. dus net alle carriĆØre updates van vage oude bekenden bekeken, paar dingen geliked. voelt haast als de volwassen versie van instagram
Vermoeiend! Ik ook al 2 keer.
Was weer baggeren en glijden vandaag op mijn werk in een voor mij onbekende straat die heel dom voorbereid wordt. Morgen in elk geval mijn eigen wijk weer, al is het de vraag of ik morgen weer hulp krijg.
Ja goffer mijn auto start niet. Gelukkig probeer ik het vandaag ipv morgen ochtend Over halfuur nog maar een keer proberen en anders maar een de lease maatschappij bellenā¦
Pff, veel moeite gedaan om vogelvoer te vinden, komt er geen vogel op afā¦
Wat is je datum uit dienst? Na het laatste reguliere salaris, komt er vaak nog een eindafrekening waarbij restant vakantie-uren en vakantie-uitkering worden uitgekeerd. Wanneer je bij mij op werk bijvoorbeeld 16 januari uit dienst gaat, komt de eindafrekening pas bij de salarisbetaling van februari.
Dan heb je lekker volgende maand nieuw loon plus vakantiegeld enzo van je vorige baan.
Goed dat je het zegt want ik moet nog een jaaropgave opvragen van mijn vorige werk, helemaal niet meer bij stil gestaan.
Heb net impulsief mān wenkbrauwen gewaxt. Nu zijn ze scheef. Laat dit snel aangroeien aub. Haat mezelf en mān idiote impulsieve gedrag. Ergste hieraan is dat ik nu overweeg mān snor te doen. Dus ik leer hier niet eens van.
Ah nee het water in de douche en wasbak loopt niet meer weg. Al met ontstoppingsmiddel en de ontstopper aan de slag geweest, maar niks lijkt te helpen
Bij mijn oude uitzendbureau binnen 8 weken na je laatste werkdag/salarisbetaling.
Mijn werkdag gisteren; super productief
Mijn werkdag vandaag; werkgerelateerd niet super productief. Heb wel mijn garen bakken weer op orde gemaakt, sheet in orde gemaakt met alle nummers er in
Maar als je dan dus besluit dat je vandaag chocola gaat eten en vervolgens met hypo door de Dirk loopt kom je dus thuis met twee zakjes chocolade lieveheersbeestjes (tering lekker), twee repen rittersport, een zak paaseitjes en een zak yogurtgums, want die kan er dan ook nog wel bij.
Ik wil afvallen maar het baktopic trekt elke keer opnieuw mijn aandacht. Begin bijna te kwijtel van die fotoās. Zou het natuurlijk kunnen blokkeren maar moet de verleidingen toch kunnen weerstaan.
Nou, morgen de hele postwijk weer alleen doen, dus ik reken op 6 uur lopen ipv 3.30.
Oplossing is altijd de oven. Gewoon alles op een bakplaat, kruiden erover heen, 20 min op 200 graden.