Wauw dit lijkt me zo vet om een keer te doen
https://www.instagram.com/p/CK7MzF-pky0/?igshid=o1ubkci07w18
Wauw dit lijkt me zo vet om een keer te doen
https://www.instagram.com/p/CK7MzF-pky0/?igshid=o1ubkci07w18
Voor mij is deze nog niet perfect eigenlijk, maar wel heel veelbelovende basis. Ben er nog niet uit wat ik mis, ga aan versie drie beginnen ergens volgende week.
Ja joh kan gewoon, oven kan alles
Hoewel ik er gister bitterballen voor de frituur in gedaan had en die kwamen eruit als gesmolten drollen. Maar smaakte lekker
Vriendin vraagt aan mij of t glad is buiten. Hoe moet ik nou weten of t bij haar glad is…
Het is overal fucking glad pepe
“kijk uit het raam en kijk of er mensen op hun bek gaan. Ja? Dan heb je je antwoord. Nee, try it.”
Pff vervelend zeg! Je krijgt dan toch wel die extra uren uitbetaald mag ik hopen
Nee. Heb een review in de serie topic.
Zojuist het huurcontract getekend, vanaf 1 maart samenwonend in ons appartement! Kan niet wachten
Stel je voor dat ze dat bruine water op hun nachtkastje hebben laten staan hey hahaha gadverredamme
Ja, dat wel gelukkig. Anders was het snel klar, haha.
Ik heb weer m’n vrije middag weten te verspillen. Al mijn hobby’s zijn verboden en ik weet gewoon niet zo goed wat ik dan moet doen.
Ik heb morgen vrij. Verplichte vrije dag, ik heb er totaal niks aan. Kan nergens heen, alsin alles is dicht. Mijn vriend moet wel gewoon werken. Echt een verloren dag.
misschien een treat yourself dag houden? dus uitslapen, lekker uitgebreid ontbijten, douchen of in bad en dan lekker masker op, nagels lakken etc. evt daarna nog wat bakken of iets lekkers van de bakker halen en op de bank chillen met je favo serie of film! en dan 's avonds thuisbezorgd bestellen ofzo.
Het eerste deel van treat yourself ga ik doen.
Dus uitslapen en lekker ontbijten, daarna sporten en in bad. Ergens nog mijn nagels lakken.
En voor de rest niks denk ik.
Eten bestellen, ik heb voor morgen pannenkoeken op de planning.
Iemand van een hoge school?
Wat vreemd zeg!? Echt heel raar want je hoort echt allerlei soorten vragen tijdens zo een open dag
klinkt goed! nu heb ik zin in pannenkoeken. denk dat ik morgen ook pannenkoeken ga eten haha, ben nogal snel geinfluenct vandaag
Net de docu gezien over Britney Spears en pffffff. Veel dingen in de docu zijn spuit 11, maar wel goed gemaakt. Hoop echt voor haar dat ze gelukkig is en blijft (en eigendom krijgt over haar eigen bezit).
Ik snurk en met sleepcycle worden daar dus stukken van opgenomen. Vanochtend luusterde ik wat terug en heb echt dubbel gelegen van een fragment wat écht hard ging!!
Heb het dus maar in de familieapp gegooid zodat ze met me mee kunnen lachen