Wat je even kwijt wil #48

Begin een Youtube Kanaal ASMR-Snurk. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ah wat heftig voor je, zo’n lange periode ook! Hopelijk krijg je beetje bij beetje je zelfvertrouwen terug

Dit komt mij heel bekend voor, heb precies dezelfde problemen. Neem altijd alles in twijfel terwijl ik weet dat ik goed zit. Het is iedere dag vallen en weer opstaan.

1 like

Excuse me. Waarom sneeuwt het opnieuw? Ik was al blij dat de huidige berg een beetje begon te verdwijnen.

4 likes

Ik wil graag valentijnskaarten sturen maar wat is leuker, dat ze ze zaterdag krijgen of dinsdag

Is het ook niet. Het was vandaag al amper te doen, dus ik hou mijn hart vast voor morgen.

Haha nice! Ik ga hem volgende keer met iets minder knoflook doen, verder ben ik niet zo’n topchef die kan finetunen. Als je tevreden bent dan hoor ik het graag haha!

Zaterdag

Vanmiddag op het dakterras een iglo gebouwd met m’n vriend haha. Was echt nice. Met een cakevorm ‘bakstenen’ gemaakt. Morgen verder!
Daarna binnen opgewarmd met warme tony’s chocomelk met slagroom, marshmellows en oreo. Je moet het leven zelf leuk maken nu maar he :heart_eyes:

Overigens vandaag weer eerste dag in de klas gehad. Ben niks meer gewend joh na 7 weken niet normaal les te hebben gegeven haha. Overprikkeld! Moet mezelf echt wakker houden.

8 likes

Oo wat vet en gezellig! Maak je een foto als het af is? Haha

1 like

Ik zal straks wel even een foto posten van de tussenstand haha! Eerst even telefoon opladen.

4 likes

Ja heftig hè. Las net dat een chirurg naar gaat helpen en dat ze onderweg is met het vliegtuig.

1 like

In de jaren 90 heb ik veel gespeeld met kleine poppetjes van ca. 2 cm hoog. Ze hadden heel lang haar en waren verkrijgbaar in heel veel vrolijke kleuren. Je kon ze aan elkaar klikken zodat je een rijtje kreeg. Weet iemand nog hoe dit heette? Het was geen trolls, polly pocket of playmobil.

Edit: Ik weet het: Fabulous hair friends! Mocht iemand ze toevallig nog thuis op zolder hebben liggen…? Ik neem ze graag van je over.
image

3 likes

Ik heb voor mijn moeder zo’n my heritage test afgenomen bij haar en opgestuurd en nu zijn die resultaten er. Is ze opeens voor bijna de helft engels en de helft scandinavisch en dan maar 3% noord en west europees?? Snap er niks van hoe dat kan, tenzij er niks van klopt.

2 likes

Ik haaat mannen die denigrerend doen tegenover vrouwen. Vooral auto monteurs. Ik kan nog boos worden can hoe die man tegen mij deed vandaag, ik stond haast te janken door hem.

Dinokoeken met donkere chocolade.

2 likes

Tony Chocolonely’s Sweet Solution!

1 like

Oo wat zei hij? Ik heb bij kwik fit altijd fijne ervaringen terwijl ik me daar ook nog echt voel als een 13 jarig meisje als ik daar binnen stap :sweat_smile: Wat vervelend voor je

Ik heb een lease auto, dus heb geen keus wie er komt… Mijn auto starte dus niet meer, ik dacht door de kou. Komt hij eerst al heeel chagrijnig aan de deur (snap dat het druk is in de sneeuw maar toch). Zet hij die startkabels erop en doet nog een meting.

“Ja meid je hebt de auto aangezet en binnen 3 min weer uitgezet dat is niet goed voor de auto” Dus ik zo, nou sorry maar niet dat ik weet? De laatste rit was naar werk van 30 min.

“Ja dat doen wel meer vrouwen, zetten ze de auto voor de deur halen ze de boodschappen uit de auto en daarna zetten ze ‘m in het parkeervak verderop. Vanavond op de bank bedenk je ineen keer dat dat klopt en dat ik gelijk heb”

En gewoon echt half schreeuwend en boos? Ik was echt van slag gewoon om normaal te reageren.

Deze ken ik! Heb ze sowieso ook gehad en mee gespeeld. Vond het echt cool om die haren te vlechten. Sommige hadden volgens mij meerdere kleurtjes tegelijk in het haar. Geen idee wat er met mijne gebeurd is eigenlijk

1 like