Wat je even kwijt wil #48

Wooo echt belachelijk! Tjongejongejonge, wat een kutbegin van je dag ook

Edit sorry weet niet wanneer het was :sweat_smile:

Het is al een kutsituatie en zo maakt hij het alleen nog maar kutter ipv rustig je te informeren zonder schuld ofzo. Het is potverdorrie z’n werk

2 likes

Ik had de auto gepakt hem omver gereden en dan gezegd. " ohja je hebt gelijk ik heb de auto gepakt om ff 2 minuten een domme lul omver te rijden hihi "

69 likes

Hahaha bedankt dat je me nog aan het lachen krijgt over die kut vent :joy::two_hearts:

7 likes

Wat een lul.

Stuk minder lomp maar toch, ik had laatst mijn auto laten keuren, die man komt hem naar voren brengen, stapt uit en zegt: ‘pas op, hij loopt al he, dus niet nog een keer je sleutel omdraaien!’

GOH :expressionless::expressionless::expressionless:

Ik weet ook heus wel dat ik niet mega veel verstand heb van auto’s - ik rij veilig rond en bel mijn pa voor vragen haha - maar doe gewoon normaal?

Zouden ze dit ook doen bij mannen denk ik dan…

1 like

Van het hele verhaal vind ik het water nog het ergste (ok op dode elisa na) Mensen hebben daar 2 dagen of zo in staan douchen en van gedronken.

1 like

Ja maar ik vind het zo gek dat mensen daar van drinken. Misschien ben ik panisch hoor maar zelfs in zuid europa vraag ik altijd of ik wel uit de kraan kan drinken. Maar als het dan niet lekker smaakt neem ik gewoon flesjes. Laat staan als het water bruin is bah bah.

3 likes

Ik ook. Ik drink buiten nederland altijd water uit flesjes en als ik hier thuis de kraan open doe en er komt bruin water uit dan denk ik ook niet ach zal wel. Laat staan om er een slok van te nemen of er uberhaupt onder te gaan staan :joy:

1 like

Ik heb regelmatig een bevlieging, vorig jaar was dat een minor doen in Amsterdam en ook daar gaan wonen, nou dat ging niet door, nu is het stagelopen in Utrecht en daar gaan wonen. Hahaha

4 likes

Gelukkig is Utrecht een veel leukere stad dan Amsterdam :sweat_smile:

6 likes

Hahaha als mijn bevlieging dit keer werkelijkheid wordt zal ik het vanzelf wel zien. Ik sta bij ssh op sommige gebouwen in ieder geval al in de top 10

1 like

Ik wil graag weten hoe het is met die mevrouw met lijm in haar haar, wie weet of ze het er al uit heeft

7 likes

Ik zag wel dat ze dat lijm merk wou aanklagen. Terwijl zij t in dr haar heeft gespoten en dat spul niet eens bij de haar spullen staat haha.

5 likes

ik word altijd zo emo van steenrijk straatarm

Ik ben eigenlijk verbaasd dat het hier op het forum zooveel over k3 gaat, waarom zijn wij als vrouwen van gemiddeld 30 zo begaan met het vertrek van een k3-lid? Of is het gewoon omdat er in coronatijd verder niks te beleven is?

20 likes

Dat laatste sowieso, maar misschien ook een stukje jeugdsentiment? Al zijn die laatste 3 meiden natuurlijk niet uit onze jeugd.

1 like

Ik heb niks met k3 behoorde ook al niet meer tot de belangrijkste doelgroep toen ze doorbraken. Ik vond alleen die talentenjacht naar die nieuwe k3’tjes erg leuk.

1 like

Ik denk niet dat ze dat ook bij mannen doen helaas…

Nee joh sowieso 010 :heart: Maar Utrecht is m’n nummer twee. Ook al studeer ik al 3,5 jaar in Amsterdam, het wordt nooit m’n favoriete stad :sweat_smile:

1 like

Pff dag 6 van opname en voel me echt alleen op dit moment. Bijna iedereen zit op zijn of haar kamer en ik trek mijn kamer juist echt niet.

Denk dat ik mijn slaapmedicatie ga vragen, en zo lang aan tafel blijf zitten dat ik omkiep van de slaap/medicatie.

3 likes