Tiktok : komkommer met suiker smaakt naar watermeloen.
Ik heb het voor jullie getest het is niet zo.
Heel veel sterkte! Als je wil praten, kan je DMâen. Ik heb - helaas - ook ervaring. X
Denk aan je! Klote is het om je alleen te voelen op zoân afdeling, ik ken het. Kun je aan de vpl vragen om even samen kopje thee te drinken? Weetniet hoe dat nu met Corona zitâŠ
Ja zat ik wel aan te denken, maar andere kant denk de auto doet het weer dus laat maarâŠ
Het schijnt dus voor deze auto, automaatje, wel slecht te zijn als de dat doet als ik internet mag geloven. Maar heb toevallig over 2 weken een aanspraak staan voor een onderhoudsbeurt, dan zal ik het eens navragen.
Sterkte, ik heb ook ervaring met paaz, dus als je wil kletsen.
Mijn vriend had half het nieuws gevolgd en zei net de kappers gaan weer in maart open. Ik natuurlijk superblij, blijkt het in Duitsland te zijn grrrrrrr
Ik had in het familie topic geplaatst dat mijn broertje niet lekker in zn vel zit en dat ik er weinig aan kan doen, maar pfoe ik kan het echt moeilijk loslaten
Ik vind het gewoon zo sneu voor hem ook omdat we beide geen makkelijke start hebben gehad, maar bij mij is dat bij mij verbeterd en bij hem is het daarna alleen maar slechter gegaanâŠ
Hij heeft ook geen vrienden of sociale contacten en ik heb hem al 4 jaar niet gezien, dus wat kan ik echt doen� Heb hem nu geappt, maar ik zag al dat het niet aankwam.
Bueno <3
Voor mij is het een combi van nostalgie, leuk en corona saaiheid. En ik vind het gewoon een bijzonder fenomeen. Het bestaat al zolang en nu gaan ze na vijf jaar weer een nieuw lid zoeken. Zou het nog lang leven of⊠dus ook gewoon sensatie eigenlijk, haha.
Vandaag even goed mijn huis schoongemaakt. En dat echt de burgerlijke tut uitgehangen, want uit het raam met de buurvrouw gekletst over tja ehm niks.
Het is een vrijwillige opname, dus als ik morgen zeg ik ga naar huis dan is dat zo. Maar hun bevindingen/advies is dat ik voor nu beter opgenome kan blijven. Ook mijn man wilt absoluut niet dat ik nu naar huis kom. Ik slikte zowiezo al medicatie en morgen gaan ze kijken of die niet opgehoogd moet worden (ik denk het zelf wel).
Heb rond 17.00 gevraagd of ze in de avond even naar me toe konde komen, maar nog steeds niemand gezien. Eén van mijn aandachtspunten voor het personeel is dat ze naar mij toe komen, ipv ik naar hun. Lukt me niet goed om om hulp te vragen namelijk. Enja nu heb ik dat gedaan en dan komen ze nog niet.
Sorry waarschijnlijk is het allemaal beetje onsamenhangend, maar heb mijn medicatie al gehad en de letters beven een beetje door het scherm.
Misschien kun je ze dit morgen wel laten weten. Dan maken ze desnoods maar gewoon een notitie (zou ik zelf sowieso doen als iemand me vraagt iets te doen of terug te komen, want je vergeet snel of overdracht of whatever). En als je nu nog wilt kan het nu. Jammer dat je er dan toch achteraan moet:(.
Even bellen naar zijn baas/leasemaatschappij dat deze meneer misschien niet meer langs klanten moet en beter in de garage zonder klantcontact kan werken, dat is het enige wat misschien helpt bij dit soort mensen
Zag hier of in een ander topic laatst een mooie meme van Thierry! Maar kan het niet vinden nu: help
Ik heb zoân kut dag gehad, bij mân therapeut ook de helft van de tijd zitten janken. Dure tranen. Ik ben wel blij dat ik mân vriend nog even gezien heb, hadden samen fijn een stuk gewandeld door het bos. Was erg mooi!
Ik gun iedereen een @Rockabye in zân leven. Dankzij haar net dag 1 van 28 dagen twerk les gedaan en meteen ff ongevraagd 2 schaamteloze bilfies gestuurd.
Find a friend who supports your twerk goals!
Haha waar kan ik zoiets terug vinden
Ze is bij een plastisch chirurg die haar gaat helpen. Hoop dat het lukt!