Wat je even kwijt wil #48

Die lessen of de bilfies die ik stuurde? :joy:

2 likes

De bilfie’s natuurlijk, maar de lessen lijken me ook leuk haha

1 like

Pff ik heb net een kwartier door onze trouwfoto’s zitten kijken en ik heb zelden zo’n sterk gevoel van missen en verlangen naar iets. We zijn letterlijk het laatste weekend voor de eerste lockdown vorig jaar getrouwd, en ik kan er niet over uit hoe fantastisch het was en hoe zeer ik alle vrienden en familie die er op die dag waren mis. En ook gewoon zo’n zorgeloze dag, iedereen kunnen knuffelen en kussen en dichtbij je hebben, we hebben zo’n geluk gehad en het was zo perfect :heart::sob:

68 likes

Ik lig in bed en heb zo’n honger, heb nu al zin in mn ontbijt morgenochtend.

2 likes

Ik lig weer heerlijk wakker na mijn nachtdiensten reeks… Viel k net eindelijk in slaap, pakte mijn vriend mijn pols in de houtgreep in zijn slaap. Schrok me rot en voel het nog.

1 like

Ik heb een aantal stemwijzers gedaan, Nida komt steeds als hoogste uit de bus. Grappig, niet verwacht van te voren.

Pf gisteren heb ik van 19-22 geslapen en daarna weer van 23-nu, ik ben nog steeds kapot moe. Soms denk ik echt dat er iets mis met mij is (qua energielevel).
Nog twee dagen werken en dan vakantie.
Enige plan: slapen.

1 like

Brrr ik moet zo naar de tandarts, ben dikke 3 jaar niet geweest. Hopelijk valt het mee…

Soms is thuiswerken echt heel chill. Zit hier lekker in m’n pyjama de eerste klusjes te doen, straks vlak voor de eerste meeting even een kleine break om even te makeuppen en om te kleden.

Oh en niet hoeven rijden in sneeuw is ook een pluspunt :sparkles:

17 likes

Ik wist toen niet echt waar ik m moest zetten, maar hij staat in FF boulevard. Niet zo gek dat je ā€˜m niet kon terugvinden :slight_smile:

Haha Partysquad live op 3FM nu :joy: Yes-R :joy::joy:

Edit ah yes r blijft nog even, straks meer live nostalgie dus

2 likes

Haha nu Uit Elkaar? Omg vals het begin :joy::joy::joy:

1 like

Die van LiliJasmijn? Ben ik ook aan het doen! En ik heb ook een vriendin om filmpjes van het oefenen mee uit te wisselen haha, maakt het nog zoveel leuker

1 like

Mij lijken de lessen wel een leuk lockdownproject! Staan die op internet?

1 like

Oo zo opgelucht, 0 gaatjes en het zag er netjes uit. En ik heb een super lieve nieuwe tandarts! Ik ben echt zo blij nu.

21 likes

Wou voorzichtig doen met mijn geld maar toch weer 20 euro aan 1 menstruatie onderbroekje gespendeerd :’)

Maar goed vond dit wel nodig want stressde veel over dat ik door zou lekken op werk.

1 like

Bleh de kat net bij de dierenarts achtergelaten. Kon ik maar met hem ruilen :frowning_face:

2 likes

Yes mn stofschaar is binnen en nu kan ik eindelijk mn rokje knippen en in elkaar zetten.
Tot ooit! ( Nja tot over 2 min wanneer ik weer ben afgeleid…)

18 likes

Ik zag een lieveheersbeestje op de sneeuw maar ging naar de supermarkt en dacht ik neem m op de terugweg wel mee. Had iemand m doodgetrapt :sob: En dr stond ook nog een dronkelap op 2 meter van me te plassen :sob::sob::sob:

1 like

Pfff heb helemaal 0 motivatie voor mijn werkgroep straks :roll_eyes: