Ik ga schaatsen zometeen op een meer met een molentje en uitzicht over de stad, het is prachtig weer, HYPED
Oh en @Evenveel ik zet het netjes in mijn agenda en neem een middag vrij hoor
Ik ga schaatsen zometeen op een meer met een molentje en uitzicht over de stad, het is prachtig weer, HYPED
Oh en @Evenveel ik zet het netjes in mijn agenda en neem een middag vrij hoor
Ik zou met iemand even meerijden naar mijn werk maar dat kon niet doorgaan. En met de bus durf ik op dit moment niet, dus heb ik de afspraak maar verplaatst. Normaal ga ik op de fiets maar dat vind ik niet verstandig en ik ga ook niet 2x 1 uur wandelen met veel bepakking.
Nee snap ik hoor, vond de timing alleen zo toevallig.
Ik ben wel een beetje bang, want ik ga met een vriend schaatsen die super fanatiek is, en ik heb al 10 jaar niet op ijs gestaan ofzo? Zometeen wil hij een hele toertocht maken haha
Wow, ik doe aan zelfzorg, net de huisarts gebeld om te vragen voor extra pijnstilling want ga kapot van de buikpijn. Al denk ik nu dat ik beter de poli had kunnen bellen
Ik zit heerlijk buiten in de zon te lunchen. Echt fuck iedereens schaatsplannen.
Veel plezier met schaatsen allemaal!
Ze schaatsen hier op de sloot, ik ben jaloers. Durf het zelf niet.
Tijdens mijn reis is er echt veel mascara onder mn ogen gaan zitten (of ik heb vanmorgen lomp gedaan en het viel me niet op) en zag het pas op mn werk. Had geen wattenstaafjes en mn vingers werkten niet. Heb toen een tampon gebruikt om het weg te halen en dat werkte perfect.
Ben die sneeuw zo zat haha.
Ja ik snap het ook niet, maar het is wel echt nu.
En anders dan was het nog steeds apart want gister werkte hij ook gewoon.
Maar goed zou zelf ook wel heel graag naar buiten willen (met vrije dag) maar gaat vandaag helaas niet. Hopelijk dit weekend ook nog mooi!
Ik heb al sinds zondag ongeveer dezelfde kleren aan omdat ik geen zin heb om te bedenken wat allemaal werkt in deze kou. Dus heb alleen truien gewisseld, beide zwarte hoodies.
Zolang je maar wel schoon ondergoed aan hebt getrokken
Waarom zou ik
Ja dat is ook weer een goede vraag, eigenlijk niet eens écht nodig nee
gewoon een keer omdraaien
Ja elke dag begint met 50 squats maar ik moet zeggen dat ik het verrassend goed te doen vind eigenlijk, je merkt ook wel dat het elke dag iets makkelijker wordt. Maar kan me ook heel goed voorstellen dat je er geen zin in hebt haha
Zij is wel echt heel leuk trouwens, ik had ergens moeite mee (m’n billen ontspannen in een squat lol) dus ik had haar gedm’d, en ik had echt met vijf minuten al reactie dat ze het zo leuk vind dat ik meedoe en allemaal vet goede tips
Dit klinkt fantastisch! Is dit heel toevallig in het noordwestelijke deel van het land en zou je mij misschien de locatie willen pben? Ik heb vrij genomen voor morgen en wil ook heel graag schaatsen, maar zoek nog een goede locatie (hier is niks). En ben in m’n eentje dus vind het ook weer zo wat om zomaar ergens het ijs op te gaan stappen.
Indien iemand anders nog mooie locaties heeft, graag! Stukje rijden vind ik niet erg
Ik heb echt zoveel zin om te schaatsten, maar heb nog van 14:30 tot 16:00 les. Zie iedereen op instagram mooie foto’s plaatsen. FOMO slaat weer toe, lang geleden dat ik dat heb gehad
Ik had net een gesprek met de baas en mijn begeleider omdat die kookvrouw waar ik ruzie mee heb ineens taken van mij had overgenomen dus ik zag erg tegen dat gesprek op maar nu zit ik hier te janken van geluk. De baas zei dat ze mij echt als een collega zien en dat ik ook op de werknemerslijst sta enz (ik doe een re-intregratietraject dus ben eigenlijk een deelnemer) en dat ik onmisbaar ben geworden voor hun.
Nog NOOIT heeft iemand gezegd tegen mij dat ik onmisbaar ben binnen een bedrijf ofzo. Ik voel me zo gewaardeerd daar, voor het eerst in mijn leven dat ik dit gevoel heb. Zit nu echt als een kleinkind te janken.