Al 2 vrienden van me door het ijs gegaan… ik wacht nog even tot morgen!
Wat lief al die likes, jullie zijn ook lief.
Deze komen mijn heel bekend voor, zou bijna denken dat ik zo eentje gehad heb… not sure though.
Ik ging net ff boodschappen doen, vielen er allemaal dikke ijsbrokken voor mn neus naar beneden op 10+m hoog. Het ijs op de daken van die appartementen begint te smelten en glijdt er zo vanaf, echt levensgevaarlijk. Had ook een vrouw na mij gewaarschuwd die dit ook bijna op d’r hoofd kreeg.
Kan je zoiets ergens melden?
Klinkt als een heel fijn gesprek en je mag trots op jezelf zijn.
Gelukkig kan je nu een muts op
En het valt vast mee
Maar HOE
Misschien de gemeente even bellen?
Wat lief. Ben ik stiekem ook wel beetje op mezelf.
Ik schaam me echt dood dat ik in aanmerking kom voor t vaccin vanwege bmi. En dat ook al zou ik dit jaar vet goed afvallen t dan nog bijna onmogelijk is om daar niet meer aan te voldoen.
Ik ben 40 kilo afgevallen en zit ook nog steeds op 41 met mijn BMI. tsja. it is what it is! Zolang je maar doet waar je jezelf goed bij voelt. (maar ik snap je gevoel maar al te goed)
Ik zou me daar niet zorgen om maken en om daar nou voor te gaan crashdiëten is het echt niet waard.
Ik ben toch even lekker gaan schaatsen op de sloot. Was heerlijk. Ben blij dat ik het wel gedaan heb.
Morgen tijdens mijn pauze ook maar even schaatsen
Normaal heb ik geen probleem met de tandarts en er is al een kies eruit getrokken wat heel snel en pijnloos ging, gaatjes vullen zonder verdoving gaat ook gewoon
Nu mijn eerste verstandkies eruit getrokken door mijn tandarts en ik gilde van de pijn… 3 keer extra verdoving en alsnog zoveel pijn. En het lukte maar niet en duurde maar zo lang :’( ik zit nu nog te huilen
En nog 3 te gaan…
Ik had het verhaal maar half meegekregen en dacht dat zij zich vergist had in het product dat ze had gebruikt, maar nee dus:
Omdat het etiket niet specifiek waarschuwde voor het gebruik op haar, dacht Brown dat het geen kwaad kon om het op haar kapsel te spuiten. Haar ergste nachtmerrie werd echter werkelijkheid toen ze de superlijm met geen mogelijkheid meer uit haar kapsel kreeg.
En meende ook dat ze er een rechtzaak van wilde maken, dat vond ik wel typisch Amerikaans en achterbaks.
Maar fijn dat ze straks weer gewoon over straat kan.
Ik wou net zeggen, die klaagt de fabrikant aan en is financieel gezien binnen voor de rest van d’r leven
Shit, krijg ik een jaar na m’n afstuderen eindelijk een (digitale) diploma-uitreiking, komen er dan precies bouwvakkers over de vloer hier. En ze zullen flink tekeer gaan… Hopelijk mag ik m’n microfoon uit houden.
Ik heb zojuist 20 liter bleek in mijn aderen gespoten tegen corona?. Dit kan toch wel want het staat niet op de verpakking?. WC Eend ik ga jullie aanklagen want het stond niet op het etiket. Begin ik direct een Youtube Kanaal ‘Dat Bleek verkeerd’ en zal ik aan De Mol vragen of we een serie over kunnen opnemen zodat ie later het concept kan jatten…
Dit is echt typisch amerikaans. er was toen toch ook een keer een vrouw die een hond in de magnetron had gedaan, omdat het niet ind e handleiding stond dat dat niet mocht. zoiets? ik wee tniet meer precies.
(hotdog is dan opeens letterlijk)
Vandaag heb ik spalkjes gekregen achter mijn voor en ondertanden omdat ze veel te los zitten. En over een maand krijg ik een lange behandeling voor mijn ergste nachtmerrie parodontitis. Hopelijk gaat het helpen, schijt in mijn broek. En schaam me er ook heel erg voor.