Wat je even kwijt wil #48

Daarom gebruikte ik meende.

Ik heb wel een keer in plaats van tandpasta een bepaalde handcreme op mijn tandenborstel gesmeerd. : :joy:

Edit:

Nog steeds kan ik er slecht tegen om cadeautjes te ontvangen en daarom heb ik al 20 jaar mijn verjaardag niet gevierd of bijvoorbeeld een diploma-uitreiking van mijzelf bijgewoond. Ik weet mij dan gewoon geen houding te geven en vond het al heel wat dat ik meedoe aan Secret Santa. Als ik bij een bedrijf wegga wil ik ook altijd in stilte vertrekken, maar dat staan ze steeds minder vaak toe.

En nu krijg ik steeds allemaal dingen binnen en weet ik niet hoe te reageren.

Ik kan me echt niet concentreren vandaag door schaatsfomo. Krijg net wel een melding binnen dat de hulpdiensten zijn uitgerukt voor iemand die door het ijs gezakt is op de gracht hier dus dat helpt wel.
Aan de andere kant stond die persoon tenminste wel even op het ijs. Wou dat schaatskoorts een geaccepteerde ziekte was voor een ziekmelding op werk

Edit: trouwens wel vervelend dat die te vroege schaatsers het ijs slopen

6 likes

Ongesteld gaan hobbyen is ook een uitdaging zeg. Heb inmiddels al alles en iedereen dood gewenst.

3 likes

En hoe is dat anders dan wanneer je niet ongesteld bent?

3 likes

Dan wens ik iedereen een gebroken been toe.

5 likes

Softie

1 like

Wel heel knap zeg dat je zoveel bent afgevallen! Vind die paar kilo die ik eraf wil al moeilijk haha.

Nee, in NL niet iig

Ik heb laatst nog m’n gezicht staan wassen met conditioner. Maar goed is wel een iets minder schadelijke vergissing gelukkig.

1 like

Wow het is 26 graden in mijn huis doordat de zon op de ramen staat

1 like

Het is en blijft moeilijk! een dagelijkse strijd.

Ik had vanochtend weer eens in m’n kop dat ik m’n haarkleur zat ben dus het zit nu in de oranje en paarse verf :thumbsup: De paarse verf zag er alleen veel lichter uit dan ik gehoopt had dus ben nu schietgebedjes aan het doen

22 likes

Mijn dikkere buurman ging en die viel niet er doorheen. Dus toen vond ik ook dat ik kon.

Ja slechte graadmeter.

Edit: en het feit dat het al sinds zondag niet boven 0 is geweest. En er al vele andere voor waren gegaan die aan het ijshockey waren

5 likes

Ik en mijn zusje gaan straks geo cachen bij het ijselmeer en het is altijd een verassing wie ze meebrengt! Wordt 1 kind, 2 kinderen? Of misschien een hond en vriend?

6 likes

Bij mij 14😡

Hahaha, ik moest maar gewoon ibuprofen gaan slikken en paracetamol.
Pijn hoort erbij.
Na die 2 gesprekken (eerst huisarts die inderdaad zei dat ik poli moest bellen) voel ik me echt een mega aansteller en heb ik daarna mega huilbui gehad. Leuk zo. :cry:

Aaah ik heb zo lekker gesleed!!! En jawel, met een slee dit keer ipv de zandbakschelp. Voelde me weer helemaal 8 jaar oud :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Daarna wel keihard op mn muil gegaan maar dat nemen we maar voor lief hè

10 likes

Aw als het kon had ik je een paar graden gegeven

Bijna 6 uur post bezorgd in de sneeuw. Ben kapot. Alles doet zeer ook. :sweat_smile:

3 likes

Ahh wat vervelend. :heart: Je bent geen aansteller hoor, je lichaam heeft gewoon tijd nodig om te herstellen. Bouw je wel een spiegel op of slik je nu alleen als je pijn hebt?