Wat je even kwijt wil #48

Ik zit weer voor het eerst op het forum sinds jaren en vind het spannend, want voor mijn gevoel ken ik niemand meer! Heb nog kort meegekeken na de overstap vanaf egf, maar nooit meer actief meegedaan. Zo gek!!!

61 likes

Hee jouw naam herken ik nog wel!

Leuk dat je weer post

1 like

Ja, ik volg de tijden van de pijnstillers die ik mee had van ziekenhuis (was trouwens gewoon paracetamol met een naproxen dus niet heel bijzonder) dus dan blijft de spiegel wel stabiel.
Ik vind herstellen en pijn hebben gewoon lastig en al die emoties erbij. Pff.

Ahhhh ik jouw naam ook! Zo grappig hoe zwanger & kind nu nog meer booming is dan toen. We groeien echt op met z’n allen, bizar!

3 likes

Ik vind Valentijnsdag echt een stom commercieel concept, maar ik heb net wel ff een box met vreten bij een restaurant besteld voor zondag omdat het er zo goed uit zag. Lekker romantisch bij kaarslicht opeten wel. :revolving_hearts:

16 likes

Ik ging net even boodschappen doen en ik bedacht toen dat ik friet wilde eten. Dus nu sta ik, zonder sjaal, zonder sokken, in een dunne joggingbroek en op sneakers in de sneeuw op m’n bestelling te wachten :ok_hand: dom idee dit

5 likes

Haha ja we worden oud. Over 40 jaar zijn de hotste topics ‘What are you wearing tijdens Nederland in Beweging’ en ‘Grannyvloggerstopic’

12 likes

En kunnen we lachen om al die schadeclaims die de kinderen van al die influencers massaal indienen

11 likes

Hmm nou hou het in de gaten en als je echt teveel pijn blijft hebben gewoon nogmaals bellen hoor. Jouw lichaam!

Wat is nou de beste manier om in deze tijd warm te slapen?
Ik kleed me altijd warm aan maar vervolgens ontwaak ik dan uit allemaal koortsachtige dromen. Maar als ik niet opwarm slaap ik ook niet

1 like

Die beelden van vallende schaatsers of schaatsers die door het ijs zakken
 wat doe je jezelf aan :joy:

1 like

Electrische deken aan als je net in bed ligt, heerlijk! Ik zet hem uit voor ik ga slapen.

3 likes

Ik heb een halve fles wijn op en te lang niks gegeten dus ik verga van de maagpijn en ik ben misselijk. Wat een top combo echt laf me lefe

Misschien helpt het om je voeten te masseren voordat je gaat slapen? Tenminste met koude voeten is in slaap vallen zo rot. En ipv een elektrische deken kan een kruik ook prima

1 like

@Krabsalade @Marquez thnx ik heb allebei nog ergens liggen
En ik bedenk me net dat ik niet beide delen van mijn 4-seizoenen erop heb liggen, dus die kan er ook nog op en dan kan ik dunnere kleding aan

2 likes

Ik sta zo vaak in de file, een van de weinige voordelen van corona was dat het rustig was op de snelweg

1 like

Nou mijn fave rotirestaurant heeft een minimaal bestelbedrag van 35 euro exclusief bezorgkosten. Dus heb nu twee broodjes en een ei extra erbij besteld :roll_eyes:
Had gewoon eten in huis maar geen zin om te koken, zo lui

2 likes

Hoezo praat jij in de verleden tijd, in wat voor utopia leef jij :scream:

8 likes

Ja still corona maar de drukte is weer terug op de snelweg.

Haha keek in veel topics maar niet in het B topic

de mooiste pareltjes staan toch echt daar hoor!

1 like