Heb een rondje gelopen om ijs te inspecteren. De plas waar ik het liefst op schaats, is zo lelijk bevroren Vol met bobbels en uitstekende stukjes ijs. Heb er wel op gelopen, maar schaatsen kan je er echt niet op want je gaat zo op je muil. Verder is hier niks leuks, tenzij de grachten en vaart goed bevriezen maar dat ijs is nog veel te zwak
Beste idee van de week van mezelf.
Het extra dekbed wat we hebben, meenemen naar beneden en er lekker onder liggen en series kijken
Warm and toasty.
Oja
En mini marshmallows gescoord voor de warme chocolademelk
Wie weet leuke pop liedjes met thema winter, die ook beetje clean zijn. Wil morgen karaoke met mân klas doen. Tot zover heb ik alleen winter winds van Mumford & Sons
Anton uit Tirol
Mij âkenâ je ook! Althans, als ik de goede voor me heb en we ooit samen een vak aan de uni hebben gevolgd
Baby itâs cold outside gaan we niet doen, dat nummer is een en al fuckboi en rape culture Maar Ariana Grande gaat vast in de smaak vallen, dank!
*Nou ja rape culture is miss lichtelijk overdreven maar wel fuckboi. Die meid wil gewoon naar huis, laat haar gaan
Ik herken je naam nog wel!
John Legend en Kelly Clarkson hebben een nieuwe versie opgenomen, misschien is die wel geschikt
mijn leidinggevende belde met zijn privenummer naar mijn privenummer (die staat niet in mijn telefoonlijst) en het gesprek ging zo : âMet Negativâ Hij : Hallo? Ik : âhallo?â hij : HALLOOO?? Ik : âhallo?â Hij : Negativ! Met Positiv! dit is mijn privenummer ik zit in de auto en ben even offline.
Was zo random Ik dacht echt even dat ik een gekkie aan de telefoon had
If I have one more drink? (Itâs your body and your choice)
Hahaha yes much better!
Negativ! Met Positiv! Haha hilarisch.
Hahahah ik ga stuk, met positive.
Ik ga ondertussen lekker fake-tannen waardoor ik er straks natuurlijk als een clown uitzie lekker gebruind in de sneeuw mja /care
Hahaa je leidinggevende als tegenpool. Is het zo erg?
Wat goed! Gefeliciteerd
Dankjewel! Ik ga normaal elk half jaar naar de mondhygiëniste om het zo gezond mogelijk te houden ivm medicatiegebruik die veel aantast. Maar door corona ben ik bijna een jaar niet durven gaan. Nu spijt natuurlijk maar is niks meer aan te veranderen buiten de behandelingen laten doen die nodig zijn.
Ik heb mijn elektrische deken geerfd, maar ik had er zelf 1 eeuwen geleden moeten kopen. Zo fijn inderdaad!
Wat een babyvloedgolf op insta, echt leuk om al jullie kleintjes te zien
Ik had net een ottolenghi recept gemaakt en het was mwah iemand eerder de rozen harissa parpadelle gemaakt uit simple?
Via teams bel ik vaak met zusje, zijzit voor school de hele dag online en ik tot vorige week ook. Nu bellen we soms s avonds ook zo om te kletsen ipv bellen/appen. Maar al 3 avonden zegt ze:nee ik kan niet want ik ga online met mijn vriendengroep.
Moet gewoon huilen om hoe trots ik ben dat ze zich zo aan de regels houdt en dat ze zoân leuk contact heeft met een hoop vrienden en ze meer spreek dan ik de mijne.
En besef me nu pas dat ik haar sinds nieuwjaar niet meer heb gezien in het echt.
Hopelijk volgende week in de vakantie wat afspreken met haar
Ik! Vond hem ook niet voor herhaling vatbaar eerlijk gezegd. Beetje flauw van smaak.
Ik vond de pasta met pecorino en pistachenoten wel heel erg lekker.